לחצו PLAY וצפו בסרטון! (לא לשכוח להדליק רמקולים)
3 האלמנטים לבניית קמפיין סופר רווחי מהדיגיטל תוך 30 יום, בהתחייבות!
מאת: עידן דנש
רמת גן, ישראל
"…שמע, עידן, עוד לא נולד המשווק שהראה לי החזר על השקעה."
אתם יודעים, עברו חודשים מאז ששמעתי את המשפט הזה, והוא עדיין לא יוצא לי מהראש…
למעשה, אני רק חושב עליו יותר ויותר.
כי אני יודע שאותו מאמן טניס חמוד שאמר לי את זה מעמקי נשמתו,
אמר את זה אחרי תסכול גדול בכל מה שנוגע לשיווק ושיווק בדיגיטל בפרט.
פשוט נמאס לו מניסיונות שיווק כושלים.
כל פעם מחדש ניגשים לחברת שיווק שמבטיחה הרים וגבעות,
יוצאים לדרך, מוציאים אלפי שקלים,
ושוב פעם אכזבה שהקמפיין מביא תוצאות שלא קשורות למציאות.
תגידו, ניסיתם פעם להכין עוגה?
(אני גרוע פצצות במטבח, אבל הייתה לי לקוחה קונדיטורית ככה שהיא לימדה אותי קצת, לפחות את התאוריה)
כל מי שמכין עוגות יודע, שלעוגה היא מעין שילוב של כל מיני מצרכים יחד.
זה תמיד גם _____ וגם ____ וגם ____ וגם ______.
והשילוב הזה? חייב לצאת מושלם, אחרת העוגה בטעם על הפנים וכל היושבים בשולחן צריכים לשקר ולומר שטעים להם כדי לא לפגוע במי שהכין את העוגה. נכון? 🙂
טוב, חזרה לענייננו…
הנה הפואנטה – בגלל שיש כמה מרכיבים לעוגה,
רק שילוב נכון בין המרכיבים יוצר את התוצאה הרצויה!
ולמה זה קשור אליך ולעסק שלך?
כי אותו דבר בדיוק בעולם השיווק בדיגיטל.
הרי ידוע לך כבר מזמן שעולם השיווק באינטרנט הוא עצום, וששם "קבור הכלב" ונמצאים הלקוחות שלך. את זה כבר כולם יודעים, מזמן.
הבעיה היא שיש לנו באינטרנט מלא ערוצי שיווק שונים, מלא שיטות, מפייסבוק ועד יוטיוב, מסרטונים ועד טקסטים, משיווק באימייל ועד ווצאפ, מפרסום ממומן ועד אורגני, בנייה וקידום אתרים בגוגל, וובינרים ומה לא…
ה"סלט" הזה וריבוי האופציות, יוצר דבר אחד – בלבול!
ואפשר לחשוב שיש לך זמן לעשות דוקטורט בכל התחומים האלה ולחקור מה בדיוק עובד, ומה לא…
שנינו יודעים שאין לך את הזמן הפנוי הזה.
יש לך עסק לנהל, יש לך לקוחות שצריכים יחס, ספקים, אולי עובדים, חשבונות, משרד, מכירות, שירות, מלאי ועוד. יש לך כבעל עסק מיליון דברים על הראש, מה שאומר שלא נשאר זמן לשום "ניסוי וטעייה".
אם ביום רגיל לנהל עסק זה לא קל, אין ספק שהקורונה עשתה את שלה.
יש כל כך הרבה עסקים שנתקעו או כבר טבעו בים, נכון לכתיבת שורות אלה מעל 70,000 עסקים סגרו השנה (פי 2 משנה רגילה), ומי שלא פשוט אובד עצות מה הצעד הבא שצריך לעשות.
הצוות שלי ואני אחרי אלפי שיחות עם עסקים בחודשים האחרונים, וכולם נפגעו. כולם. בדרך כלל יש ירידה במחזור של בין 30%-100%, ככה שחלק מהעסקים צריכים ממש מכונת הנשמה לעסק.
וכמה שיותר – יותר טוב!
אז בוא נראה מה אנחנו יודעים עכשיו…
חבר יקר, הנה האמת…
זוכר שדיברנו מקודם על עוגה והחשיבות של שילוב נכון בין כל המצרכים כדי שיצליח לנו?
בעוגה, אסור שיהיה מתוק מדי, אסור שיהיה פחות מדי מתוק, אם התבנית לא טובה יצא עקום, אם אופים יותר מדי העוגה יכולה להיהרס.
ובשיווק שלנו, בדיוק קורה בדיוק אותו הדבר. אנחנו צריכים להכיר את ה"מצרכים" השונים שמרכיבים קמפיין שיווקי מוצלח שמפוצץ את העסק בלקוחות, וכל דבר קטן יכול להרוס…
פשוט מאוד, מאז הקורונה כמות השימוש באינטרנט ושעות הגלישה באינטרנט גדלה בטירוף. לאנשים יש יותר זמן פנוי, אז נחשו איפה הם מבלים אותו?
בדיוק, בפייסבוק! אינסטגרם! יוטיוב! ושאר אתרי התוכן הגדולים.
ומנגד, בגלל חוסר הוודאות שיש בשוק אצל הרבה עסקים, יש פחות מפרסמים ויותר שטחי פרסום פנויים. במילים אחרות, זאת תקופה פצצה לפרסם בה, יש יותר עיניים שיראו אותו ופחות תחרות, מה שמגדיל חשיפה ומוריד מחירים…
מי שיודע לנצל את זה, הפוטנציאל הוא עצום.
ולמזלנו, יש רק 3 מרכיבים עיקריים ב"פאזל" שצריך לחבר…
אני יודע שאמרו לך שיש עד היום 354,241 דברים שונים שצריך לדעת, אבל זה לא נכון!
את 100 מיליון השקלים שייצרנו ללקוחות שלנו בשנים האחרונות, יחד עם יותר מ10,000 לקוחות משלמים ומעל ל-500,000 פניות, הבאנו רק בזכות שילוב של 3 המרכיבים הבאים הללו:
זה הכל. אין דבר אחר.
מה זה בדיוק אומר?
נשמע הגיוני? 🙂
חבר'ה אני אומר לכם, אלה 3 המיומנויות שכל עסק צריך להכיר בדיגיטל כדי להביא את המכה, כדי להפוך את הגלגל ולצאת מכל צרה של מחסור בכסף שיש כרגע.
ולא, להכיר לעומק רק מרכיב אחד בארוחה הזאת – לא מספיק!
איך אני יודע את זה?
כי כל פעם שעשינו את זה בשנים האחרונות, זה עבד.
ולא רק בתחום אחד שוב ושוב, אלא בעשרות תחומים שונים:
(יש עוד הרבה, זה רק מדגם)
אגב זה לא רק הלקוחות, יש הרבה מעבר… כל קמפיין כזה גם בשנה רשימת תפוצה ששווה ים כסף, למשל בקמפיין של כלכלת המשפחה הבאנו 140,000 לידים (!) בשנה, שזה 1.5% ממדינת ישראל. הזוי לגמרי.
ובאיזה כלים תמיד השתמשנו פה?
בדיוק! תמיד באותם 3 כלים – אסטרטגיה, כתיבה ופרסום.
שהקורונה הגיעה למחוזותינו, קרו 2 דברים עיקריים:
1 | הרבה מהלקוחות שלנו לא יכלו לתת שירות ועצרו את הפעילות (הקמפיינים)
2 | הרבה עסקים נפגעו ופנו אלינו בקריאת עזרה "מה עושים??"
אז בלי לחשוב, כבר בסגר הראשון, ניצלתי את השקט כדי להכין קורס אסטרטגיה ייחודי מסוגו שמטרתו היא לייצר אפיק הכנסה חדש בעסק תוך 30 יום (לכל מי שלא יכול למכור את השירות הרגיל שלו), או לחזק משמעותית את המכירות של מוצר קיים.
יש שם הכל, מתמחור ועד איך להכין תסריט שיחה ותכנון של הקמפיין כולו…
את ההדרכות האלה קנו מהר מעל 100 איש, וברגע שראיתי כמה הידע הזה נדרש וחסר, נכנסתי לחצי שנה של תיעוד מלא של כל מה שלמדנו ב-4 השנים האחרונות.
כן, זה לקח מלא זמן, מאות שעות של עבודה במצטבר. אולי אפילו אלפים.
וכן, כמה חודשים אחר כך פתאום נוצרה לה סדרת הכשרות והדרכות מהמקיפות בארץ על 3 התחומים שדיברנו, בזמן כל הידע הוא אך ורק פרקטי.
ניתחנו לעומק כל קמפיין שעבד (וכל מה שלא עבד), ויצרתי מעל 100 שיעורים במצטבר עם מעל 30 שעות של תוכן שהוא "מצפן" שמראה בדיוק מה צריך לעשות בכל שלב!
לא משנה במה אתם מתקשים מתוך 3 הנושאים האלה, בסדרת ההדרכות האלה אתם תמצאו את התשובה ומה צריך לעשות. בוודאות!
הפוסטים שלכם לא מביאים לשום תגובה? תגלו למה.
הפרסום שלכם בפייסבוק לא יעיל ושורף כסף? תבינו איך לפתור את זה.
אנשים מתלוננים רק ש"יקר להם" כל הזמן? תלמדו איך לפתור את זה.
כמות הלידים מעטה ולא מצליחים להתרומם? תראו איך להביא לידים בלי הגבלה 24/7
אין לכם בעיה עם כמות הפניות אבל האיכות על הפנים? אני אראה לכם איך להביא אך ורק אנשים שמחכים "מחוץ לדלת" עם אשראי בחוץ, בזמן שהם רוצים רק אתכם ומוכנים לשלם לכם יותר משאר המחירים בשוק (כן, יש דרך לעשות את זה).
אצלי אגב יש חבילות שנמכרות גם ב180,000 שקל (בזמן שאף אחד בארץ לא מציע דברים כאלה בתחום שלי), וכן – אנחנו מוכרים. שעושים את זה נכון, השמיים הם הגבול והכל אפשרי.
אתם צריכים את כל האמת, בלי בולשיט.
אתם צריכים נוסחאות של מה שעובד, בלי להיכשל יותר.
אתם צריכים הרבה ולקוחות ומ-ה-ר.
ולכן, החלטתי לעשות משהו חסר תקדים שמעולם לא עשיתי בעבר, וזה…
יאפ. אתם עומדים לקבל גישה לידע וכלים שייצרו 100 מיליון שקל ב-4 שנים על מגש של כסף, במחיר שהוא חצי חינם.
למה אני עושה את זה?
אני בעצם הולך להשקיע בכם, מתוך מטרה שזה ישתלם לי בהמשך… מקווה שאני לא אתאכזב, משום מה יש לי תחושה שיהיה בסדר 🙂
חבר'ה, אני מאמין בכם! ורוצה שתצליחו!
תאמינו לי שזה לא קל בשבילי לתת לכם את כל הידע שלי וגישה להצלחות שלנו שצברנו באלפי שעות עבודה במחיר שהוא חצי חינם. אבל אני יודע שזה הדבר הנכון…
רק שתבינו, יש פה קורסים שביום רגיל היו נמכרים ב3997 שקלים בקורס בודד, ועכשיו אתם עומדים לקבל חבילה של 15 קורסים והדרכות עם 47 תבניות "העתק הדבק" במחיר מצחיק של 99.9 שקלים בחודש! (למשך שנה, סך הכל 1199 שקלים כולל מע"מ שזה בדיחה, בזמן שאתם מקבלים גישה לכל החיים).
אם עניתם "כן", בואו תראו מה כוללת החבילה המטורפת הזאת…
1 | פרקטיקה – לא תמצאו עוד מאגר ידע פרקטי ומקיף שכזה שמתבסס על תוצאות של 100 מיליון שקל. אין עוד דבר כזה בארץ.
2 |"הכל כלול" – יש פה הכל, אין דברים ששכחנו בחוץ. כל מה שצריך כדי לייצר קמפיין מוצלח שמכנסי מיליונים.
3 | פשוט ליישום – הסברים מדויקים איך ליישם כל דבר, זה לא עוד תאוריה מבלבלת שאין מה לעשות איתה.
4 | כמות הקורסים – יש פה 15 קורסים, כל אחד מהם יכול לשנות לכם את החיים. כמות ידע אדירה.
5 | המחיר – המחיר הוא ב96.7% ממחיר המחירון, מחיר שכנראה לא יחזור בעתיד. מקבלים 15 הכשרות שונות במחיר של פחות מקורס אחד!
6 | תוצאות מהירות – מי שאשכרה יעשה מה שאני אומר, יקבל תוצאות מהר. הייתי אומר שתוך 3 ימים עם יישום מהר, אפשר לראות שינוי. כן, עד כדי כך מהר.
7 | ידע ששווה 100 מיליון שקל – כבר דיברנו על זה מספיק, לא? 🙂
8 | חלון הזמנים – בגלל המחיר המטורף זאת ההצעה שפתוחה לזמן מוגבל, כל הקודם זוכה.
בוא נראה מה כוללת החבילה המלאה…
בתחילת הקורונה ושיא הבהלה, כשכולם "סגרו את הברז" בין לילה, התיישבתי ותוך כמה ימים הכנתי תוכנית חירום לייצור הכנסה תוך 30 יום.
זה מתאים לכל סוג של עסק,
ויש פה תוכנית אסטרטגית מלאה שתלמד אותך:
איך לבחור את היתרון הייחודי שלך מול כל השאר
איך לבנות את סל המוצרים
איך לייצר הצעה שאי אפשר לסרב לה
איך לתמחר ככה שההצעה שלך תיחטף (ועדיין תהיה רווחי)
איך לבנות פס ייצור ככה שתוכל לקלוט מלא לקוחות (בלי לאבד את הידיים והרגליים)
יש פה שיעורים קצרים (גג 10 דקות שיעור), עם משימות והסברים טכניים מה לעשות בכל שלב. ידע ששווה זהב, מתאים במיוחד למצבי חירום או כל מי שרוצה להתקדם שלב ולכבוש חלק נכבד מהשוק שלו.
( שווי = 3,997 ₪ )
מי שלא יודע למשוך תשומת לב ולהביא את הקהל הנכון מהרשת החברתית, עדיין לא הצטרף למאה ה-21!
בקורס הזה תלמד:
איך להקין קמפיין פרסומי בפייסבוק ואינסטגרם מאפס
איך להתמודד בקלות עם מערכת הפרסום (גם אם אתה "טכנופוב")
איך למצוא את הקהל שלך בדיוק של לייזר
איך לשפר ביצועים ולהביא כמויות של לידים במחירים טובים
איך לייצר קמפיין בשיטת "שגר ושכח" ככה שהדברים רצים בזמן שאתה ישן
( שווי = 3,500 ₪ )
אם עד היום התקשית עם כתיבת פוסטים, אם אתה רגיל לבהות מול המסך ולכתוב שעה-שעתיים פוסט שבסוף אף אחד לא "שם עליו", אני אלמד אותך פה איך לכתוב פוסטים ומודעות קילריות לפייסבוק ואינסטגרם ככה שלא יוכלו להתעלם ממך.
פתאום הפוסטים שלך יזכו לשיתופים ווריאליות, והכי חשוב – כמות אדירה של פניות שיהפכו ללקוחות וכסף.
בקורס הזה תלמד:
איך להשתמש בנוסחה בת 3 השלבים לכתיבת כל פוסט
איך לכתוב ב"עוקצנות" כדי לבלוט מעל כולם
איך להשמיע את הקול שלך ולא לפגוע באותנטיות שלך
איך להניע אנשים לפעולה בזמן שיש הסחות דעת מכל כיוון
איך לתת ערך ולהיתפס כמומחה כבר בשלב המודעה
איך לסנן את הקהל בפוסטים ככה שתקבל אך ורק פניות איכותיות ורלוונטיות
( שווי = 3,997 ₪ )
זה כבר מזמן לא סוד שמי שמייצר את החדשות, יש לו כוח. והיום, אתה יכול לקבל את הכוח הזה ולדעת איך להשפיע על דעת הקהל שלך ולמתג את עצמך כמומחה בתחום שבו אתה פועל.
בקורס הזה תלמד:
איך לכתוב כתבה מהפנטת שתקסים את לב הקוראים
איך להפוך אדם זר באינטרנט למעריץ תוך 10 דקות
איך מצד אחד לתת ערך ומצד שני "לבשל" את הלקוח למכירה
איך למתג את עצמך כסלבריטי בתחום שלך
איך לגרום ללקוח להבין שאין לו שום אופציה אחרת חוץ ממך…
( שווי = 1,997 ₪ )
אם תשאלו אותי מהו "נשק יום הדין" באינטרנט, מה הכלי חזק שתמיד מביא מכירות כל פעם מחדש (לא משנה מה תחום וכמה ההצעה קשה), אז חד וחלק בלי לחשוב פעמיים – התשובה היא "וובינר".
זה הכלי האהוב על ידי כל המשווקים בעולם, והסיבה שהוא כל כך יעיל הוא שזה הדבר הכי קרוב שיש למעמד מכירה של 1 על 1. זה חי, זה אותנטי, הקהל איתך (בלי הסחות דעת), יש פה מצגת (ככה שהכל ויזואלי ומשכנע), ואם עושים את זה נכון – השמיים הם הגבול!
פה תלמד:
איך ייצרנו וובינר שהכניס 2.5 מיליון שקלים ב-3 שעות
מהם 3 חלקי הוובינר ואיך להשתמש בהם נכון
מה צריך לכתוב ולומר בכל שקופית
איך להטריף את הקהל שלך ולגרום להם לומר לך "כן"
איך לייצר מכירות אוטומטית כבר במעמד הוובינר (בתנאי שההצעה שלך בנויה לזה)
( שווי = 2,997 ₪ )
אם יש דבר שאני ידוע בו כמומחה מספר 1 בישראל (עם כל הצניעות), זה כתיבת סדרות של תסריטי וידאו. בשנים האחרונות בנינו הצוות שלי ואני עשרות סדרות כאלה בתחומים שונים, מנדל"ן ועד כלכלת משפחה ורפואת שיניים.
למעשה, עם 10 סדרות עברנו מיליון שקלים הכנסה ב-30 יום (!) ועם 3 מהן עברנו 1000 לקוחות בקמפיין אחד תוך 60 יום, שזה הישג חסר תקדים…
בקיצור, אם יש יכולת אחת שהופכת אדם אנונימי לסופר סטאר בתחום שלו ועושה "באזז" פסיכי ברשת, זה סדרת סרטונים טובה.
בקורס הזה תלמד:
איך לכתוב את סדרת התסריטים ככה שיתפקדו כיחידה אחת
מה המבנה של כל סרטון ומה צריך לכתוב שם כדי לייצר את אפקט ה"וואו"
איך לגרום לאנשים לראות סרטון של 30 דקות (ולהתחנן לעוד)
איך לטפל בכל ההתנגדויות "על הדרך" ולבשל את הצופה למכירה טוב טוב
( שווי = 3,997 ₪ )
מאז קום האינטרנט, כל הסטטיסטיקות מראות שהדרך הכי טובה לייצר מכירות היא באמצעות שיווק במייל. לא, השיווק במייל לא מת, ושעושים את זה נכון אפשר להכפיל את כמות המכירות שנעשתה ללא מיילים.
אין דבר יותר כיף ומספק לכתוב מייל שיווקי ב-10 דקות לרשימת התפוצה, לחזור אחרי שעה ולראות מלא לידים חמים או מכירות! זאת פשוט הרגשה שקשה לתאר במילים, וזאת יכולת ששווה לך מיליוני שקלים בשנים הקרובות אם תשתמש בה נכון.
בקורס הזה תלמד:
איך כותבים כותרות רצחניות שיחייבו את הנמען שלך לפתוח את המייל
איך להעביר ערך ולקבל מקסימום קליקים (שבסוף מובילים למכירה)
איך לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלך ככה שהם יעריצו אותך!
איך להפוך את כל העבודה במייל לאוטומט ככה שהדברים יעבדו בזמן שאתה בכלל בחופשה
איך לעבוד נכון עם מיילים מבחינה טכנית ואיך להימנע מהגעה לתיבת ה"ספאם" וה"קידום מכירות" (איך להגדיל אחוזי פתיחה של דיוורים)
( שווי = 2,997 ₪ )
מה, סמס? כן, אנשים עדיין עובדים עם סמסים וזה כלי שמגדיל דרסטית את ההגעה לקהל שלך. בזמן שאחוזי הפתיחה במיילים הולכים ויורדים ולרוב לא עוברים 20%, מי שמשווק בסמס יכול להגיע גם ל-80% מהקהל שלו ויותר.
בקורס הזה תלמד:
איך לכתוב סמס קצר וקולע שמייצר תגובה
איך לגרום לאנשים לקרוא את הסמס ולא לסנן אותך
איך מוסיפים קישור לסמס ולקבל מקסימום קליקים
מתי לשלוח את הסמס כדי שיעבוד הכי טוב
איך לעקוב אחר הביצועים, ועוד…
( שווי = 697 ₪ )
מלבד כל כלי השיווק הרגילים כמו מיילים, סמסים ופוסטים – יש עוד חלקים ב"פאזל" שמי שמשתמש בהם מגדיל דרסטית את סיכויי ההצלחה שלו. כלים כמו שידורים חיים בפייסבוק, עדויות ועוד, דברים שהיום הם חלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי מוצלח.
בקורס הזה תלמד:
איך לייצר מדריכים חינמיים שנחטפים ברשת ומביאים לך לידים לרשימה במחיר מצחיק
איך להשתמש נכון בעדויות כדי לשכנע את האדם הכי סקפטי בחדר
איך לתעד ולהראות תאורי מקרה כדי "לסגור את הפינות" אצל כל מי שמתלבט
( שווי = 997 ₪ )
זה ידוע שהדרך הכי טובה להפוך גולש למתעניין, היא על ידי דף נחיתה טוב ש"מכריח" אותו להשאיר פנייה (אם הדף טוב, פשוט אין לגולש אופציה אחרת). דף טוב יכול לעשות פלאים, להביא לך כמות אדירה של לידים ובמחירים מצוינים ככה שהפרסום יהיה רווחי.
בקורס הזה תלמד:
מהם החלקים שמרכיבים דף טוב (רמז – פחות ממה שחשבת)
איך נכון לעצב את הדף כדי לקבל מקסימום פניות
מה לכתוב בכותרת כדי שתמגנט את הקהל ושתשכנע אותו להשאיר פרטים
איך להימנע מטעויות נפוצות ולמקסם המרות וביצועים
( שווי = 997 ₪ )
שיטת השיווק הכי "סקסית" באינטרנט ב-15 השנים האחרונות, שבה משתמשים מאות אלפי משווקים בעולם (כולל עבדכם הנאמן), שבה נותנים 3 סרטוני תוכן שמבשלים את הקהל טוב טוב, ואז נכנסים לתקופת מכירות אינטנסיבית כדי למכור את ההצעה שלנו בזמן קצר מה שמייצר מבול של מכירות!
בקורס הזה תלמד:
איך בנויה השקה ואיך מכינים אחת כזאת
איך להתכונן לכמות גדולה של לידים ומכירות
איך בונים "ערימת השקות" ככה שבכל סיבוב אתה גדל יותר ויותר
איך להתחיל עם תקציב קטן ובכל זאת לייצר באזז גדול
( שווי = 997 ₪ )
לפני כמה שנים, בתחילת הדרך, אחרי שראיתי כמה טעויות קשות שעסקים עושים שוב ושוב, הכנתי סדרה של 4 סרטונים קצרים שמסבירה על כל טעות ומה כן צריך לעשות כדי לראות הצלחה (בלי מאמץ אדיר שלא מביא תוצאות).
יש פה 13 חוקים שמי שיישם אותם יראה שינוי מיידי בביצועים שלו באינטרנט ובכלל (וכנראה עלייה במכירות וחשוב מזה – עלייה ברווחים).
( שווי = 197 ₪ )
בעולם שמחוץ לאינטרנט, עסקים חיים על המיומנות של אנשי המכירות שלהם. ככל שהם יותר מיומנים, ככה העסק ימכור יותר ויצליח יותר.
מה אם הייתי אומר לך שיש דרך באינטרנט לייצר "איש מכירות" שעובד בשבילך 24/7, בזמן שהוא נמצא תמיד בביצועי שיא ואף פעם לא מתעייף או מוגבל מבחינת כמות הלידים שהוא יכול לטפל בהם?
חלום, אה? 🙂
זה הכוח של דף מכירה טוב!בקורס הזה תלמד:
איך בונים דף מכירה חזק ש"אי אפשר לסרב לו" (בדיוק כמו הדף הזה חחח)
מה כל השלבים שצריכים להיות בדף כדי לייצר שכנוע מקסימלי
איך לטפל בכל ההתנגדויות שיכולות לעלות בצורה אלגנטית
איך לגרום לקהל לקרוא עד הסוף ולא ישר "לברוח" למחיר
איך ליצור מצב שמי שקורא את הדף שלך הופך לליד ר-ו-ת-ח עם אשראי מוכן לסליקה
( שווי = 1,997 ₪ )
או, לזה חיכיתי…
מלבד כל הידע המטורף שאתה עומד לקבל, הנה הם "כלי העבודה". הרי אחרי שתדע מה לעשות, תגיע לשלב של ה"איך". ופה, במקום לשבור את הראש על ניסוי וטעייה מה עובד ומה לא, אתה הולך לקבל מאיתנו סדרה של תבניות שפשוט תעשה להם "העתק הדבק" לתוכן שמותאם לעסק שלך.
תבין, עברנו על הקמפיינים הכי מוצלחים שלנו (אלפי מודעות, מיילים וטקסטים) ולקחנו רק מה שעובד. אתה ממש עומד לקבל את "קוד הגישה" למערכת שהביאה 100 מיליון שקל.
יותר טוב מזה – אין.
אז תבלה, ושיהיה בהצלחה 🙂
( שווי = 2,900 ₪ )
הקורס הראשון מסוגו בארץ שמלמד לעומק את כל התורה של בניית הצעות שיווקיות. 93 שיעורים קצרים (כולל עשרות דוגמאות) בהן נראה מה סוד ההצלחה של חברות כמו HOT, איקאה, דומינוס פיצה, הולמס פלייס, רמי לוי והרבה אחרים.
הקורס הזה יתן לך את כל "כלי הנשק" כדי לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה (!), בצורה כזאת שההצעה תמיד תיתפס בתור אטרקטיבית בעיני הלקוח אפילו אם המחיר הוא יקר יותר משאר השוק.
בקורס בין השאר נלמד:
מה ההבדל בין "הצעה" לבין מוצר או שירות
מהם 5 החלקים שמרכיבים הצעה מנצחת
איך נותנים אחריות שמבטלת את כל הפחדים של הלקוח
מהם 4 הדרכים להגדיל את הערך שלנו 10X בעיני הלקוח
איך לייצר "דיל" שווה ללקוח שהוא מאוד רווחי עבורינו
איך למצוא את הקהל שירדוף אחרינו 24/7
( שווי = 3,497 ₪ )
הקורס הראשון מסוגו בארץ שמלמד כיצד לבנות את 7 סוגי המשפכים השיווקיים הכי נפוצים וחזקים שיש בעולם הדיגיטל!
די לבלבול, די לחוסר הוודאות, די לבנות מערכי שיווק לא מדויקים עבור העסק שלך.
קבלו 75 שיעורים קצרים שילמדו אתכם איך להביא לידים חמים לכל סוג של עסק, עם 7 המשפכים הכי נפוצים שבהם השתמשנו בשנים האחרונות כדי לייצר מעל 500,000 לידים, 10,000 לקוחות משלמים ומעל 100 מיליון שקלים בהכנסות.
הקורס הוא פרקטי ככה שבסוף כל מודול תדעו בוודאות איך לבנות כל משפך ומשפך. בכל מודול יש הסבר מקיף איך עובד אותו משפך, מאיזה חלקים הוא מורכב, למי מתאים המשפך, מה היתרונות, מה החסרונות וכו'.
בקורס נלמד בין השאר:
איך "לבשל" את הקהל ככה שאנשים ירדפו אחריך 24/7
איך להפוך כל משפך למכונת לידים אוטומטית
איזה משפך הוא הכי מדויק לך ולעסק שלך
באיזה משפך צריך להשתמש כדי לייצר לידים חמים עכשיו באופן מיידי
מהו המשפך הכי ממיר וחזק שיש בעולם האינטרנט
מהו המשפך שיודע לייצר את כמות הלידים הגדולה ובמחיר הכי טוב
מהו המשפך המומלץ ביותר כדי לייצר "באזז" באינטרנט ואפקט של סלבריטי
( שווי = 2,500 ₪ )
נו?? איך זה נשמע? הצעה מספיק טובה בעיניך?
אני מקווה שכן, כי הפעם זאת באמת הזדמנות שאסור לך לפספס (ההצעה הזאת לא תהיה זמינה תמיד, ממש לא).
עכשיו, אני מתאר לעצמי מה עובר לך בראש…
אתה בטח חושב לעצמך,
אתה בטח חושב לעצמך "עידן, הכל טוב ויפה, אבל מי מבטיח לי שזה עומד לעבוד לי??"
ובכן, זאת שאלה טובה, אבל מזל שחשבתי עליה מראש!
אז תקשיב מה אנחנו הולכים לעשות, ותגיד אם זה מקובל עליך.
אני עומד לתת לך אחריות מטורפת שאומרת את הדבר הבא:
בסדר? עכשיו נרגעת? 🙂
במילים אחרות,
אני באמת לא רוצה ממך כסף אם לא תרגיש שקיבלת פי 10 ערך ממה ששילמת.
ולכן, יש את האחריות הזאת. אני כל כך משוכנע שאתה תעוף על הידע הזה והתבניות ככה שתחזיר
את ההשקעה הזאת פי 100 תוך זמן לא ארוך.
דבר אחרון שחשוב לדעת, הזמן פה הוא קריטי…
למה? פשוט מאוד.
בגלל ההצעה ההזויה שאני היום נותן לך, אין לי אפשרות להשאיר אותה באוויר להרבה זמן. וגם יש גבול לכמות הלקוחות שהמערכת שלי יכולה לקלוט בבת אחת, אז בעצם כל הקודם זוכה!
ההצעה הזאת בעבר עלתה כפול 10 בערך והיא גם תחזור לעלות כך בקרוב, כל עוד התקופה לא מאפשרת לבעלי עסקים לשלם מחירים גבוהים (כמו שהם אמורים על התוכן היקר הזה) אני בא לקראתם, אז נצלו את זה לפני שזה יחזור להיות יקר יותר.
ועכשיו לזמן מוגבל ב – 96.7% הנחה
(ב-12 תשלומים שווים, סה"כ 1199 שקלים כולל מע"מ )
שובב אתה, מזכיר לי את עצמי 🙂
הנה סיכום קצרצר של מה שאתה יכול לקבל פה היום:
בקצרה – גישה לכל מאגר ההדרכות, קורסים וסט הכלים שלנו שייצרו ב-4 שנים 100 מיליון שקל ו10,000 לקוחות ב96.7% הנחה. כלומר, במחיר של 99.9 שקלים בחודש למשך שנה (סך הכל 1199 כולל מע"מ) תוכל לקבל גישה למכרה זהב שיוכל להוציא אותך מכל צרה שהעסק נמצא בה עכשיו.
אתה הולך ללמוד את 3 המיומנויות הכי חשובות שצריך בעולם הדיגיטל כדי לייצר כסף, בלי בולשיט –
אסטרטגיה, כתיבה ופרסום.
כל ההכשרות האלה נבנו אחרי שעשינו את כל המיליונים האלה, ואחרי אלפי קמפיינים ונסיונות שחלקם עבדו וחלקם לא.
אתה פשוט הולך לקבל פה קיצור דרך של שנים שיחסוך לך גם מלא זמן וגם עשרות ומאות אלפי שקלים בנסיונות שלא יביאו תוצאות.
התכנים הולכים להיות שלך לתמיד, אה, ואם לא תאהב אותם תוכל להחזיר אותם תוך 14 יום ולקבל את כל הכסף בחזרה (ככה שכל הסיכון הזה עלי).
אז קח את זה לפני שיהיה מאוחר מדי, לך תעשה מלא כסף, ואז תחזור וניקח אותך לשלב הבא 🙂
נתראה בצד השני,
בחברות,
עידן דנש
חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.
יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.