אחרי זה לעולם יותר לא ישאלו אותך "במה אתה שונה?"…

הנשק הסודי: איך לבנות "הצעה מגונה" שוברת שוק ככה שלקוחות ירגישו פראיירים להגיד לך 'לא' גם אם אתה יותר יקר מכולם!

הגיע הזמן לבדל אותך מכל השאר ולהגיד "ביי ביי" לכל התחרות על ידי הצעה שתמכור את עצמה ובאמת אי אפשר לסרב לה

אז, איך תגרום ללקוחות לבחור דווקא בך בלי לחשוב פעמיים בזמן שמבחינתם אתה "סתם" עוד נותן שירותים ויש עוד מלא כמוך?!

מאת: עידן דנש 

רמת גן, ישראל

תגיד, מה אתה מעדיף:

מנה במסעדה

ארוחה עסקית עם ראשונה, עיקרית, שתייה וקינוח?

לילה בודד בבית מלון

דיל "הכל כלול" עם אוכל ואלכוהול חופשי?

ללכת הרבה ברגל לפגישה חשובה (בחינם)

לקחת מונית (בתשלום)?

לחיות בשכירות כל החיים

לקחת משכנתא ולקנות דירה משלך?

להזמין אוכל בטלפון וללכת לאסוף אותו,

לעשות הזמנה דרך Wolt?

לעמוד בפקקים כדי לקנות מוצר שחשוב לך,

להזמין מהבית דרך Amazon?

להזמין פיצה מפיצריה רגילה

מדומינוס פיצה?

לשלם בנפרד על אינטרנט וטלוויזיה,

לעשות חבילת 'טריפל' שכוללת הכל?

שאלות טובות, אה? 

מעל 90% מהאנשים יענו שהם מעדיפים ארוחה עסקית על פני סתם מנה, חופשה בסגנון "הכל כלול" מאשר לילה רגיל והזמנה דרך Wolt מאשר ללכת להביא את האוכל בעצמם (גם אם זה חוסך כמה שקלים).

ולמה?

זה ידידי היקר, הכוח של הצעה שאי אפשר לסרב לה, או כמו שאני קורא לזה – הצעה מגונה.

הבעיה מתחילה שכולם נראים, נשמעים ועושים את אותו הדבר…

כמו שאתה יודע טוב מאוד, אתה לא לבד בשוק שלך. יש לך מתחרים שגם הם רוצים לזכות בליבו של הלקוח.

ובאופן לא מפתיע, גם הם מאמינים שהם הכי טובים, הכי מנוסים ויש להם את השירות הכי טוב (מפתיע, אה? אז זהו שלא).

תחשוב רגע על הלקוח שלך, ברגע שמתעוררת אצלו הבעיה ויש לו את הצורך לפתור אותה, הוא ילך ויבדוק את ההצעות בשוק, נכון? הוא יתחיל לבדוק מה כל אחד נותן וכמה זה עולה לו.

ומהר מאוד מה הוא יגלה? שכולם נראים, נשמעים ועושים את אותו הדבר!

יודע מה, כולם גם משווקים אותו הדבר עם מסרים שחוקים ולא יעילים בסגנון "אמינות, מקצועיות, שירות" וכו'.

במצב כזה, איך הלקוח שלך אמור לדעת במי לבחור? ובכן, הוא פשוט לא יודע. אין לו מושג מה לעשות. הוא משותק.

אגב, לתופעה הזאת של להיראות ולעשות כמו כולם, אני קורא "אפקט הסחורה ".

אם הבעיה היא שהלקוח רואה בנו כמו כולם, כנראה שהפתרון הוא להפסיק להיות כמו כולם…

הצעד הראשון בדרך ליצירת ייחודיות ולהפסיק להיות כמו כולם, הוא להבין קודם כל מה זה "הצעה שיווקית"!

יודע למה כל הישראלים מעדיפים חבילת "הכל כלול" מאשר סתם לילה במלון?

הסיבה לכך היא הסוד מאחורי כל הצעה שיווקית טובה.

והנה הסוד הגדול…

הצעה שיווקית מורכבת מחבילה של כמה פריטים, בזמן ששירות/מוצר הוא רק פריט אחד בודד!

"מה עידן, פריטים? על מה אתה מדבר??"

אני אסביר. 

נניח ואנחנו נמצאים בסופר, ואנחנו רוצים לקנות תפוז. תפוז אחד עולה 10 שקלים, אבל לידנו יש מבצע שאומר "3 תפוזים ב-15 שקלים", באיזה הצעה נבחר?

ובכן, סביר להניח שנלך על הדיל של ה-3 תפוזים.

למה?? כי בחישוב מהיר, אם תפוז בודד עולה 10 שקלים אז 3 כאלו אמורים לעלות 30 שקלים. אבל במקום זאת, המחיר עבור 3 הוא רק 15 שקלים כלומר 50% הנחה (!).

לילה במלון הוא פריט אחד שיש לו מחיר מסוים, וזהו.

אבל "הכל כלול"? אנחנו מקבלים:

חדר

מתנת כניסה לחדר (נגיד סלסלת פירות)

ארוחת בוקר

ארוחת צהריים

ארוחת ערב

אלכוהול חופשי בבר

דוכן גלידות בבריכה 

דוכן פיצות בבריכה

הסעות לשדה התעופה הלוך חזור

כניסה חופשית לספא ולמתקנים

מבינים? בחבילה שציינתי (ההצעה) יש 10 פריטים שונים, לעומת הלילה המקורי שהוא פריט 1 בלבד.

הצעה טובה תמיד תהיה "חבילה" של פריטים.

למזלכם, המתחרים שלכם לא יודעים את זה 🙂

אז מה הם עושים??

היועץ משכנתא - נותן שירותי ייעוץ משכנתא (פריט אחד)

מעצבת הפנים | נותנת שירותי עיצוב פנים (פריט אחד)

קבלן השיפוצים | נותן הצעה כללית לשיפוץ (פריט אחד)

האינסטלטור | בא לתקן את הבעיה שצצה כחירום (פריט אחד)

סוכני ביטוח | מציעים בדיקה לכפל ביטוח אם יש (פריט אחד)

ויודעים מה, במקרה ה"מתקדם" שבו נכנס משהו חדש לשוק, כולם מהר מאוד עושים את אותו הדבר ככה שאין פה שום ייחודיות!

הדיאטנית | נותנת תפריט ופגישות ליווי (אמנם 2 פריטים, אבל כולם עושים ככה)

מתווך הנדל"ן | מציע הערכת שווי בנכס ללא עלות (נחמד, אבל כולם עושים את זה)

היועץ העסקי | מציע פגישת אבחון ללא עלות (נחמד, אבל כולם עושים את זה)

מסקנה?

לא מספיק להוסיף סתם "פריטים", אנחנו רוצים להוסיף פריטים שיש רק לנו ואין למתחרים!

כולם כל היום מדברים על "ערך" ובידול, אבל כמעט אף אחד לא משתמש בזה בבניית ההצעה…

הנה הכלל החשוב לגבי מכירות שיביא לקוחות בלי הפסקה: 

כל עוד הערך הנתפס יהיה גבוה מהמחיר, ההצעה תהיה "שווה" בעיני הלקוח ותהיה למכירה.

יודעים מה, יש עוד:

ככל שהמרחק בין המחיר האמיתי לבין השווי הנתפס של ההצעה גבוה יותר (לטובת השווי כמובן), ככה ההצעה תרגיש זולה ויהיה לנו הרבה יותר מכירות.

כלומר, אם הלילה במלון עולה 1000 שקלים, אבל אנחנו יודעים שכל הבונוסים וההטבות מסביב בחבילת "הכל כלול" הופכים את השווי ל-3000 שקלים, פתאום לשלם "רק" 1000 זה ירגיש לנו זול!

מבינים? 🙂

אם אנחנו יודעים שבמחיר מנה שעולה 60 שקלים במסעדה אנחנו מקבלים גם לחם, מנה ראשונה, שתייה וקינוח שיחד שווים עוד (לפחות) 60 שקלים, אז הדיל של ה"ארוחה העסקית" ירגיש לנו ממש שווה וזול כי מבחינתנו קיבלנו 50% הנחה.

הגיוני? 🙂

חבריי היקרים, הסוד לבניית הצעה שאי אפשר לסרב לה הוא לקחת את הפריט המרכזי שלשמו התכנסנו, ולארוז אותו עם פריטים נוספים שמייצרים חבילה עם ערך אדיר ומחיר שמרגיש לנו מצחיק.

ומכאן נשאלת שאלת השאלות, איך בונים "הצעה מגונה" שאי אפשר לסרב לה?

האמת, זה ממש פשוט.

לכל הצעה מנצחת יש 5 מרכיבים עיקריים:

הפריט המרכזי – הדבר המרכזי שהלקוח מקבל לאחר הרכישה

בונוסים – הפריטים בנוסף לפריט המרכזי

שם – איך קוראים לחבילה כולה

אחריות – הדרך שבה אנחנו מורידים מהלקוח את הסיכון

מחסור – הגבלה כלשהי שמייצרת דחיפות לקבל החלטה מהר

כמובן שלכל אחד מהחלקים האלה יש חוקים פשוטים ליישום, סוג של "מערכת הפעלה" שכל פעם שמשתמשים בה – זה עובד!

כן, זאת ממש נוסחה שאחרי שלומדים אותה כמו שצריך אפשר להשתמש בה שוב, ושוב ושוב.

ואני מזכיר, המטרה היא אחת, להפסיק להיות כמו כולם ("אפקט הסחורה") ולייצר הצעה שהיא טובה פי כמה משל כל המתחרים בחוץ. בזמן שכולם נותנים רק פריט אחד, אנחנו נבנה חבילה מטורפת שהלקוח פשוט ירגיש פראייר להגיד לנו 'לא'!

החדשות הטובות, הצעה מנצחת בונים פעם אחת בלבד וזה מחזיק שנים…

תרשו לי לספר לכם על חבר טוב שהוא גם לקוח, בשם צביקה עינב.

אני מניח ששמעתם עליו או לפחות על הפעילות שלו – צביקה הוא היוצר והמנחה של תוכנית ההרזיה המצליחה היום בארץ לגברים "אבא חטוב".

למי שלא יודע, מעל 25,000 גברים עברו את התהליך של "אבא חטוב", והמספר הזה עולה כל רגע אפילו עכשיו בזמן שאתם קוראים את הדף הזה 🙂

צביקה יצר הצעה כל כך גאונית, שהיא פשוט מוכרת את עצמה. בזמן שאחרים מתקשרים ורבים בינם לבין עצמם, לאבא חטוב יש מה שנקרא "אוקיינוס כחול", כלומר הוא פשוט במשחק חדש עם עצמו.

מקום שבו התחרות לא רלוונטית והוא יכול לעשות מה שבא לו.

עכשיו, מה הדבר היפה פה? צביקה בנה את ההצעה שלו לפני יותר משנתיים, ומאז הוא לא שינה כלום. זה פשוט עובד כל יום מחדש, שוב ושוב ושוב.

עבור כל מי שנפל האסימון שרוצה לבנות "הצעה מגונה" אחת ולתמיד שתשאיר אבק לכל המתחרים, הנה מה שיש לי להציע היום…

חבילת

"הצעה מגונה"

איך לבנות הצעה שוברת שוק ככה שלקוחות ירגישו פראיירים להגיד לך 'לא' גם אם אתה יותר יקר מכולם!

קודם כל, תרשו לי לספר לכם שהקורס הזה למיטב ידיעתי הוא הראשון והיחידי בארץ בתחומו.

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לעשות דברים פורצי דרך שאחרים עדיין לא עשו. האמת, אם להיות כנה, לצערי הרוב המוחלט של המנטורים והמשווקים בארץ פשוט לא מכירים את הנושא הזה של בניית הצעות כמו שצריך.

הקורס הזה מבוסס על הנסיון שלי ב-15 השנים האחרונות, אין ספור הקמפיינים שהייתי מעורב בהם פה בארץ, שמצטבר הביאו מעל 10,000 לקוחות משלמים בעשרות תחומים שונים ומעל 100 מיליון שקלים בהכנסות.

למי מתאים הקורס "הצעה מגונה"?

מי שלא יודע לענות על השאלה "למה דווקא אצלך?"

מי שתקוע בתקרת זכוכית ולא מצליח לפרוץ אותה

מי שמרגיש "שקוף" מול הלקוחות שלא רואים אותו

מי שמתקשה מאוד למכור (יחס סגירה נמוך)

מי שמקבל לידים קרים וגרועים (מכחישי שיחה וכו')

מי שרוצה למכור בשכר שעה גבוה מהשוק

מי שנכנס למעגל המייאש שבו הוא מוריד מחירים כדי למכור

מי שמתבייש להודות בפני המשפחה שהעסק פשוט תקוע

מי שרוצה שהיומן שלו יהיה מלא והלקוחות ירדפו אחריו ולא להיפך

מי שנותן שיחות ייעוץ בחינם והלקוח משום מה הולך למתחרה (!)

#רכיב 1 - קורס "הצעה מגונה"

 הקורס הראשון מסוגו בארץ שמלמד לעומק את כל התורה של בניית הצעות שיווקיות. 93 שיעורים קצרים (כולל עשרות דוגמאות) שנותנים את כל "כלי הנשק" כדי לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה (!), בצורה כזאת שההצעה תמיד תיתפס בתור אטרקטיבית בעיני הלקוח אפילו אם המחיר הוא יקר יותר משאר השוק.

בקורס בין השאר נלמד: 

מה ההבדל בין "הצעה" לבין מוצר או שירות

מהם 5 החלקים שמרכיבים הצעה מנצחת

איך נותנים אחריות שמבטלת את כל הפחדים של הלקוח

מהם 4 הדרכים להגדיל את הערך שלנו 10X בעיני הלקוח

איך לייצר "דיל" שווה ללקוח שהוא מאוד רווחי עבורינו

איך למצוא את הקהל שירדוף אחרינו 24/7

שווי = 3,497 שקלים

#רכיב 2 - טריקים להצעה מהסרטים

מה ההבדל בין הצעה "פושרת" שהולכת לא רע, לבין הצעה "פצצה" ששוברת את כל התחזיות ומכניסה מיליונים בצורה יציבה?

בסדרת ההדרכות הזו נבין בדיוק מה הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל, ואיך לא ליפול בטעויות שסתם יכולות לעכב לנו מכירות ולשלוח את הלקוח היישר למתחרה.

במודול בונוס הזה נלמד:

טריק להגדלת מכירות וביטול התנגדויות

מה ישראלים אוהבים יותר מהכל?

איך לתקשר את ההצעה ככה שגם ילד בן 5 יבין אותנו

טריק גאוני שלקוחות אוהבים בתנאי תשלום

מהם "כוחות העל" שיגרמו להצעה שלנו להיחטף (!)

שווי = 397 שקלים

#רכיב 3 - 21 דוגמאות להצעות מנצחות

מהו סוד ההצלחה של חברות כמו HOT, איקאה, דומינוס פיצה, הולמס פלייס, רמי לוי והרבה אחרים? במודול הזה אני מראה ומנתח 21 דוגמאות להצעות מעולות ש"שברו את השוק" בתחומן.

היופי הוא, שברגע שמבינים את הדוגמאות האלה ונופל האסימון מה עבד לאחרים, אנחנו יכולים למדל את העקרונות שעבדו – ולהשתמש בהם אצלנו. עצמאי חכם יודע "לא להמציא את הגלגל" ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלו על ידי שימוש בדברים שכבר הוכחו כעובדים!

בין מגוון הדוגמאות נכיר בין השאר את סודות ההצלחה של:

הולמס פלייס (רשת חדרי הכושר)

אמזון

גוגל

פייסבוק

איקאה

עולם המלונאות

מגוון קורסים ותוכניות ליווי מובילות

שווי = 497 שקלים

#רכיב 4 - הצצה "מעבר לכתף"

במודול בונוס הזה אני בונה ממש מאפס מול העיניים שלכם 3 הצעות שיווקיות מלאות בתחומים שונים לגמרי (ייעוץ משכנתא, קוסמטיקאית, עיצוב פנים) עם כל החוקים שלמדנו – שם, פריט מרכזי, בונוסים, אחריות ומחסור.

לא משנה מה תחום העיסוק שלכם, ההדגמה הזאת תראה לכם שלב אחרי שלב איך בונים הצעה לתפארת, איך חושבים בצורה יצירתית "מחוץ לקופסא" (גם אם אתם לא אנשים יצירתיים) ואיך לייצר ייחודיות במקומות שבהן אף אחד לא חשב שאפשר!

שווי = 397 שקלים

#רכיב 5 - כוח השיטה

כל לקוח שעומד לקנות מאיתנו, קונה אצלו בראש (במחשבות והרגשות) קודם כל את ה"איך", כלומר המסלול שאיתו הוא עומד להצליח. בעולם השיווק אוהבים לקרוא לזה "כלי הרכב להצלחה" או "השיטה".

אם מישהו אוהב את השיטה שלנו, הדרך לקנות מאיתנו קצרה מתמיד ופתאום להצעה שלנו יש ערך נתפס גבוה פי 10 ממה שהיה מקודם!

בסדרת ההדרכות הזו נראה:

למה צריך שיטה ייחודית כחלק מההצעה הכוללת?

איך מבליטים את השיטה שלנו לעומת כל השאר?

הסוד איך לגרום ללקוחות לאהוב את השיטה שלנו

דוגמאות לשיטות שונות שהפגיזו (!)

שווי = 397 שקלים

לסיכום, הנה השווי של כל מה שאתה מקבל:

  • #רכיב 1 - קורס "הצעה מגונה" ₪3,497
  • #רכיב 2 - טריקים להצעה מהסרטים ₪497
  • #רכיב 3 - 21 דוגמאות להצעות מנצחות 497 ₪
  • #רכיב 4 - הצצה "מעבר לכתף" ₪397
  • #רכיב 5 - כוח השיטה ₪397

5,285 ש"ח

ועכשיו לזמן מוגבל ב – 96% הנחה

25 ₪

 (ב-12 תשלומים שווים, סה"כ 297 שקלים כולל מע"מ )

עכשיו, אני מתאר לעצמי מה עובר לך בראש…

אתה בטח חושב לעצמך "עידן, הכל טוב יפה, אבל מי מבטיח לי שזה עומד לעבוד לי ואני אצליח לייצר הצעה מנצחת??"

ובכן, זאת שאלה טובה, אבל מזל שחשבתי עליה מראש!

אז תקשיב מה אנחנו הולכים לעשות, ותגיד אם זה מקובל עליך.

אני עומד לתת לך אחריות מטורפת שאומרת את הדבר הבא:

בסדר? עכשיו נרגעת? 🙂

במילים אחרות, כל הסיכון הוא עלי.

אני באמת לא רוצה ממך כסף אם לא תרגיש שקיבלת פי 10 ערך ממה ששילמת.

ולכן, יש את האחריות הזאת. אני כל כך משוכנע שאתה תעוף על הידע הזה ושברגע שתהיה לך הצעה מנצחת החיים שלך ישתנו מקצה לקצה, ככה שתחזיר את ההשקעה הזאת פי 100 תוך זמן לא ארוך.

דבר אחרון שחשוב לדעת, הזמן פה הוא קריטי…

למה? פשוט מאוד.

בגלל ההצעה ההזויה שאני היום נותן לך (במחיר של פחות ממיכל דלק מלא), אין לי אפשרות להשאיר אותה באוויר להרבה זמן. וגם יש גבול לכמות הלקוחות שהמערכת שלי יכולה לקלוט בבת אחת, אז בעצם כל הקודם זוכה!

לצערי, יש סיכוי בכל רגע שנוריד את ההצעה הזאת מהאוויר או שנשנה את המחיר (בצורה משמעותית), ככה שאם יש לך רצון לשפר את ההצעה שלך אני מציע לא לחכות, לדחות או להתעכב.

חושב שסתם סיפרתי לך סיפורים? תראה את זה:

תחום נדל"ן:

שרון דידי - ליווי משקיעי נדל"ן לרכישת נכס

הקהל: בעלי הון עצמי של 350K ומעלה

ההבטחה: הכנסה פסיבית מנדל"ן בישראל 

ההצעה: ליווי מלא למציאת הנכס

תהליך השכנוע: ערך בסדרת סרטונים וכתבה,  עם סדרת פולו אפ במייל

השיטה המיוחדת: חיבור לנכסים בהתאמה אישית 

התוצאה? עסק מצליח שמכניס 6 ספרות בחודש!

"נקודת המפנה בעסק שלי היתה אחרי שפניתי לדנש. הלקוחות לא הפסיקו להגיע"

״עברתי מעסק של מאות אלפים לעסק של יותר ממיליון שקלים בשנה״

"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"

"הכנס שלי מפוצץ עד אפס מקום ומי שגורם לכל השיווק המדהים הזה זאת חברת D-marketing"

"עידן הוא איש שיווק עם יכולות יוצאות דופן, אפילו ברמה העולמית"

תחום שוק ההון

"ביג שוט" - תוכנית הכשרה ללימודי שוק ההון

ההבטחה: 100$ ביום הכנסה נוספת ממסחר

ההצעה: תוכנית אונליין מקיפה

הקהל: הנגשה לקהל הרחב שמעוניין בלהגדיל הכנסה (בעיקר גברים 30-50)

השיטה המיוחדת: שיטות המסחר של ה-4% שמצליחים (סוחרי עלית)

תהליך השכנוע: סרטונים, וובינרים, כתבות

רגע לפני סיום - הוקרת תודה (!)

גילוי נאות, מה שנתן לי השראה להכין את הקורס הזה והרבה מהתוכן מבוסס על הספר הגאוני של אלכס הורמוזי: $100M OFFERS.

תודה לאלכס על ידע גאוני שהוא חלק עם העולם ועם עבדכם הנאמן. הקורס "הצעה מגונה" הוא שילוב של עיקרי העקרונות של אלכס + מסקנות מהנסיון שלי לאורך כל ההצעות שהייתי מעורב בבנייה והשיווק שלהן שהכניס מעל 100 מיליון שקלים.

קפצת עד לפה בלי לקרוא כלום??

שובב אתה, מזכיר לי את עצמי 🙂

הנה סיכום קצרצר של מה שאתה יכול לקבל פה היום:

בקצרה – אתה הולך לקבל גישה מלאה לכל הסודות שלי ושל הצוות שלי בכל מה שקשור לתכנון ובנייה של הצעות שיווקיות. בשנים האחרונות הצוות שלי ואני אחראים ליותר מ-500,000 לידים, 10,000 לקוחות משלמים ו-100 מיליון שקלים כאן בישראל, ככה שאנחנו די יודעים על מה אנחנו מדברים. 

במילים אחרות, אם עד היום סבלת מבעיות של "להיות כמו כולם" ולקוחות תמיד שאלו אותך בצורה מעצבנת "במה אתה שונה?", אתה הולך לפתור את זה בקלות ולהעלים את הבעיה הזאת אחת ולתמיד על ידי בנייה של הצעה שאי אפשר לסרב לה. למעשה, ההצעה שלך תהיה כל כך טובה עד כדי כך שהיא תמכור את עצמה (!).

מה היה קורה להכנסות העסק שלך אם היית יכול למכור במחיר כפול מהיום?

מה יקרה ביום שבו התחרות תהפוך להיות לא רלוונטית כי אתה תהיה שונה מכולם?

איך היו נראות שיחות המכירה שלך ברגע שהייתה לך הצעה טובה פי 10 משאר השוק?

החבילה המלאה שאתה עומד לקבל לאחר ההצטרפות למבצע, כוללת גם קורס מקיף ראשון מסוגו בישראל על בניית הצעות ("הצעה מגונה"), וגם סדרה של בונוסים שכוללים 21 דוגמאות של הצעות אמיתיות שהפציצו, טריקים להגדלת מכירות של על הצעה, הכוח של שיטה ייחודית ועוד.

והכי חשוב? כל זה כרגע בהנחה של 96% הנחה במחיר מצחיק של 297 שקלים כולל מע"מ (במקום 5,285 שקלים)!

חושב שזה דיל טוב? יופי, גם אני.

כל מה שנשאר זה ללחוץ על הכפתור, להירשם בצורה עצמאית (יש דף סליקה מאובטח) ותקבל גישה מיידית לכל הטוב הזה. לך על זה לפני שאשנה את דעתי, המחיר יעלה ויהיה מאוחר מדי 🙂

בחברות והערכה,

נתראה בצד השני,

עידן דנש