לעצמאים שמחפשים דרך יציבה להכניס לפחות 30,000₪ בחודש

ההצעה תרד מהאוויר בעוד…

ימים
שעות
דקות
שניות

כנס "מכונת הלקוחות האוטומטית"

איך להכניס בעסק בקלות לפחות  30K בחודש בזכות מכונת לקוחות משומנת שעובדת על אוטומט 24/7 גם כשאנחנו ישנים!

הכנס הקרוב ייערך ביום רביעי ה-29.11 בשעות 10:00 עד 16:00 באמצעות Zoom

*הכנס מתאים לכלל העצמאים והעסקים מלבד העוסקים בנושא המנטלי והרגשי

חלק 1: לכבוד מה כל החגיגה?

חבר יקר, בוא נודה באמת:

הסיבה היחידה שחשבון הבנק שלך ריק והעסק שלך נשאר תקוע במקום היא כי אין לך מספיק לקוחות שבאים כל חודש בצורה יציבה.

ניחשתי טוב? 🙂

האמת היא שכל יום הצוות שלי ואני פוגשים עצמאים ובעלי עסקים, ואמנם לכל אחד יש את הסיפור שלו אבל אצל כולם יש מכנה משותף כואב אחד…

אין מספיק לקוחות!

וזה לא שאותם עצמאים לא ניסו. הם בנו אתרי אינטרנט, הכינו סרטונים, כתבו פוסטים, התחילו אינסטגרם ומה לא… אבל נראה כאילו שום דבר לא עובד.

מכאן האנרגיה יורדת, חשבון הבנק מתרוקן, ההלוואות גדלות, הבושה עולה ועולה והכי גרוע – לא רואים את הסוף לכל הסיוט הזה.

עד כאן נשמע לך מוכר?

אז זהו, שזה לא חייב להיות ככה. יש דרך אחרת…

חלק 2: השיטה שתוציא אותך לחופשי

בואו נמשיך להיות כנים, בסדר?

אני יודע שאתה סקפטי.

למה סקפטי?

כי הבטיחו לך מלא הבטחות בעבר, ושום דבר לא עבד.

כי כבר היית אופטימי בעבר, אבל אז חטפת "כאפה" שהחזירה אותך למציאות.

כי כנראה שכולם רק רוצים את הכסף שלך, ואף אחד לא באמת רוצה לעזור.

תאמין לי, אני יודע מה עובר עליך.

18 שנים אני בעולם העסקים, ובתקופה הזאת (במיוחד ב-10 השנים האחרונות) חוויתי כמות כשלונות, אכזבות וצרות שקשה לי לתאר במילים.

בגידות, גניבות, הבטחות, כשלונות, אכזבות, חובות – קרה לי כמעט כל דבר שאפשר לחשוב עליו.

אבל יום בהיר אחד, אי שם בשנת 2016, גיליתי שיטה ששינתה לי (ולהרבה מהתלמידים והלקוחות שלי) את החיים…

את חלקם אגב אתה אולי מכיר:

ופתאום באו לשמוע אותי מאות עצמאים (בדיוק כמוך) על השיטה המוזרה הזאת שאחראית פה בישראל להכנסות של מעל 100 מיליון שקלים:

מאז שגיליתי את אותה השיטה לפני הרבה שנים, ניסיתי אין ספור קמפיינים במאות תחומים, ואת התוצאות (החד משמעיות) שהתגלו תיעדתי בכנס ייחודי שלא נראתה כמותה עד היום בישראל…

חלק 3: הנשק הסודי שלך

נכון רופא מומחה ותיק יודע בדיוק תוך שנייה (!) לזהות מה הבעיה הרפואית של המטופל שעומד מולו? זה כי הוא ראה אלפי מקרים ושום דבר כבר לא יכול להפתיע אותו.

ובכן, אותו הדבר זה גם בעסקים.

הקטע הוא, שברגע שרואים כל כך הרבה מהלכי שיווק וקמפיינים שנכשלים ומצליחים, פתאום מתחילים לראות את המכנה המשותף של כל מה שעובד, ומה שלא.

בוא אני אשאל אותך שאלה,

איך יכול להיות שיש אנשים שנראה שיש להם "מזל" כי כל דבר שהם עושים מצליח להם, ויש כאלה שלא משנה מה הם עושים הכל נכשל להם שוב ושוב ושוב?

בוא אני אגיד לך משהו, זה לא מזל.

אז לפני כמה חודשים, הייתה לי השראה, והחלטתי לתעד את כל מה שראיתי שעבד לי וללקוחות שלי ב-7 השנים האחרונות. אני מדבר איתך על מאות מוצרים, קמפיינים, מערכי שיווק, אנשי מכירות, וובינרים, סרטונים, ומה לא.

ועל כל זה, בגלל שאני 15 שנים תלמיד של המשווקים ואנשי העסקים הכי חזקים בארצות הברית ובעולם, הוספתי לתיעוד הזה כמה פניני חוכמה של אנשים הרבה יותר חכמים ממני.

את כל התיעוד הזה הפכתי לכנס ייחודי ואני מוכן להתערב איתך שהכנס הזה ישנה לך את החיים, אני לא צוחק. פתאום הלקוחות ירדפו אחריך, פתאום לא יהיו בעיות הכנסה, פתאום תכניס כסף יותר ממה שאי פעם דמיינת, פתאום יהיה לך שקט ונחת!

לא מאמין?!

נתתי לקבוצה מצומצמת של אנשים לצפות בכנס, הנה מה שהם כתבו:

אה, ומה לומדים בכנס?

כמעט שכחתי 🙂

בכנס אני אגלה לך מהם 3 הסודות של כל המשווקים ואנשי העסקים הכי מצליחים בעולם (ולא משנה באיזה תחום הם פועלים, ממש לא משנה).

ויותר מזה, את 3 הסודות הללו אנחנו מפרקים במצטבר ליותר מ-100 עקרונות שונים (!) שאני מבטיח לך שיפילו לך אסימונים כמו שמעולם אף אחד לא הפיל לך.

בעקבות הסדנה אתה תדע סוף סוף:

מהי הטעות ה-1 שמונעת מעצמאים ויזמים להתקדם לשלב הבא כל פעם מחדש

מה עושה ה"מתחרה מעבר לרחוב" שגורם ללקוחות ללכת דווקא אליו למרות שאנחנו יותר מנוסים ויותר טובים

מי האדם היחידי שאחראי להצלחה שלנו ולמה כל כך קשה לנו לבטוח באדם הזה (לא מה שחשבת)

מה לעשות עם כשלונות ואיך להתמודד איתם כדי לנצח בפעם הבאה

וגם…

איפה אנחנו כיזמים צריכים למקד את המאמצים שלנו כדי להגדיל את ההכנסה ומהר (סוד ההצלחה ל-7 ספרות בשנה)

למה "ריבוי מקורות הכנסה" זה אסון ליזם המתחיל שעדיין לא עושה כסף

מה קריטי שנדרוש מהסביבה שלנו ב-100% כדי שיהיה לנו סיכוי להצליח

מה התפקיד ה-1 והאחרון של כל יזם שהוא המנכ"ל בעסק של עצמו

וגם…

למה "לעשות רק מה שאוהבים" כמו שתמיד אמרו לנו זה בולשיט ושקר ענק

מהו "אפקט החתונה" שגורם לשיווק שלנו להיכשל כל פעם מחדש

מהו "אפקט הסחורה" שהורס לנו כל סיכוי לייצר ייחודיות ולבלוט מעל התחרות

מהם המספרים החשובים בעסק שכל יזם חייב להכיר ולמה בלעדיהם אין לנו סיכוי להתקדם

וגם…

מהו כוח-העל "הצעה מגונה" ואיך לרתום אותו לטובתנו ככה שהלקוחות ירצו לעבוד רק איתנו ולא עם אף אחד אחר

מהו הנכס הכי חשוב של כל יזם ובעל עסק שבהמשך יכניס לנו מיליונים

מהו עיקרון ה"כביש" ואיך זה שברגע שמיישמים אותו חיי היזם והעסק משתנים בין לילה ב-180 מעלות (!)

הדבר ה-1 שכל רשת חברתית רוצה שברגע שניתן להם אותו נקבל אין סוף חשיפה, תגובתיות, פניות ולקוחות

נחמד, אה? 🙂

האמת היא שיש עוד, זאת רק רשימה חלקית!

*הכנס מתאים לכלל העצמאים והעסקים מלבד העוסקים בנושא המנטלי והרגשי

חלק 4: קצת על הכנס - מה, כמה, איפה ומתי

המטרה שלי עבורך זה שתדע איך להביא לקוחות בלי הגבלה – כמה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה, איפה שאתה רוצה וכן… גם עם מי שאתה רוצה (כי לא כל לקוח הוא לקוח טוב).

או כמו שקראתי לזה… מכונת הלקוחות האוטומטית!

אז מה בדיוק הולך להיות בכנס?

אנחנו נכיר את שיטת השיווק שהופכת עסקים קטנים לאימפריות

אחרי כל שיעור נעשה סשן שאלות תשובות קצר

נאכל קצת וננשנש שהקיבה לא תציק

אני אספר לך מה הצעד הבא כדי ליישם את הכל

פשוט, נכון? אכן פשוט, כזה אני 🙂

איפה נפגשים?

הכנס יתקיים ב-Zoom.

מתי נפגשים?

הכנס ייערך ביום רביעי ה-29.11.23 משעה 10:00 עד 13:00.

מה להביא לכנס?

אפשר להביא כלי כתיבה או מחשב לכתוב בו הערות ותובנות (כי בטוח יהיו לך כאלה), אבל ממש לא חובה.

הדבר הכי חשוב הוא לבוא עם פוקוס בלי הסחות דעת, זה הדבר הכי חשוב שאני צריך שתבוא איתו לכנס הזה (!). אם לא תתרכז בכנס וכל הזמן תהיה בווצאפ או תצא החוצה לטלפונים – לא עשינו בזה כלום.

"האם הכנס מתאים לי?"

אם העסק שלך צריך עוד לקוחות ואין לך מושג איך להביא אותם ולמה עד היום לא הצלחת להביא אותם כמו שאתה רוצה – אז הכנס הזה מאוד בשבילך.

אלא אם כן העסק שלך מתפוצץ מעבודה והחיים שלך תותים, אז הכנס הזה הוא חובה עבורך.

ואם נהיה ספציפיים רגע, אז הכנס מתאים בעיקר לעצמאים שחיים בעיקר על "פה לאוזן" וסובלים מחוסר יציבות. נשמע כמוך? אז מקומך איתנו.

כמה עולה התענוג?

כמו שהבנת, לא נחתת על עוד עמוד של מנטור בשקל שבא לך לספר סיפורי סבתא. ממש לא.

קבלות והוכחות יש לי, והרבה מהן (אם לא ראית את הקליפ בתחילת העמוד הזה, עכשיו זה הזמן ללכת לעשות את זה).

ובזמן שהכנס הזה הולך לעשות לך מהפך על כל מה שחשבת על העסק שלך ורק לצפות בה יכול להכניס לך עוד אלפי ועשרות אלפי שקלים במיידי, העלות של הכנס תהיה 47 שקלים בלבד.

נשמע הוגן? 🙂

האמת, הייתי עושה את המפגש הזה בחינם, אני פשוט יודע מניסיון עבר שאף אחד לא מגיע שזה בחינם כי פשוט אין מחויבות ככה. אז אתה מוזמן להתייחס לכסף הזה בתור "דמי רצינות" מהצד שלך, הסכום הזעום הזה מוכיח לי שאתה מספיק רציני כדי להיות איתי בחדר ולדבר ביזנס.

חלק 5: בונוסים מטורפים בשווי 11,073 שקלים

רק דגש קטן, את הבונוסים יקבל רק מי שיגיע בפועל לכנס. מי שלא יגיע בפועל לכנס לצערי לא יקבל גישה לבונוסים השווים האלה. כן, זאת הדרך שלי לתת לך תמריץ נוסף להגיע ולוודא שלא יהיו הברזות 😀

בונוס #1 - הסוחף (קורס כתיבת פוסטים)

האמת, שבמקור הקורס הזה היה נקרא "קורס להשבחת פוסטים".

בקורס נלמד לעומק איך כותבים פוסט שהופך לויראלי או פוסט שמביא מבול של לידים ועבודה. כמו שבנדל"ן משביחים דירה כדי להעלות את הערך שלה, בקורס הזה נלמד איך להפוך כל פוסט בינוני לפוסט "רוצח". במילים אחרות, אחרי שתדע בדיוק מה לעשות לעולם לא יתעלמו ממך יותר.

בקורס הזה נלמד:

איך להשתמש בנוסחה בת 3 השלבים לכתיבת כל פוסט

איך לכתוב ב"עוקצנות" כדי לבלוט מעל כולם

איך להשמיע את הקול שלך ולא לפגוע באותנטיות שלך

איך להניע אנשים לפעולה בזמן שיש הסחות דעת מכל כיוון

איך לתת ערך ולהיתפס כמומחה כבר בשלב המודעה

איך לסנן את הקהל בפוסטים ככה שתקבל אך ורק פניות איכותיות ורלוונטיות

( שווי = 3,997 ₪ )

בונוס #2 - תבניות "העתק הדבק" (פוסטים מוכנים)

מכיר את זה שאתה ניגש לכתוב ופתאום יש מעין "מחסום" מנטלי ואין לך מושג מה לכתוב ומאיפה להתחיל? יותר מזה, יצא לך לכתוב פעם פוסט בלי שיש לך מושג אם הוא יעבוד או לא??

הבונוס הזה ישים לסוף לתופעות האלה. לקחנו את הפוסטים הכי חזקים שעבדו לנו ב-4 שנים האחרונות בתחומים שונים, פוסטים שייצרו 500,000 פניות ו-100 מיליון שקל בהכנסות, והפכנו אותם לתבנית ככה שכל מה שאתם צריכים זה לעשות "העתק הדבק" ולהשלים את החסר לפי התוכן הספציפי שהעסק שלך צריך. אם יש מכרה זהב שיכול לעשות לך השנה מיליון שקל בעסק, זה זה.

( שווי = 997 ₪ )

בונוס #3 - כיתת אומן (ניתוח פוסטים לטוב ולרע)

אחרי שתשלוט בתאוריה מא' ועד ת', אתה תרצה לגשת לעבודה ולהתחיל לכתוב ולפרסם פוסטים שיביאו תוצאות. בשביל להבין לעומק איך הדברים עובדים וש"ייפול לך האסימון", כדי להבין איך המידע מתיישם בפועל, מה זה פוסט "טוב" ומה זה פוסט "רע" – אתה צריך לראות מלא דוגמאות!

בהדרכה הזו אני מנתח כמה עשרות סוגים של פוסטים מסוגים שונים כמו טקסט, תמונה, וידאו, פוסטים קצרים ופוסטים ארוכים. וכל זה מתבצע על תחומים שונים, מקוסמטיקה ועד רפואת שיניים וייעוץ עסקי או משכנתאות ודיאטה.

אחרי ההדרכה הזו הכל יהיה הרבה יותר ברור ואתה תדע בול מה הצעד הבא שלך 🙂

( שווי = 297 ₪ )

בונוס #4 - המלצות השף (טיפים לפוסטים שוברי שוק)

תוהה מה ההבדל בין פוסט שעובד "בסדר" לבין פוסט ששובר את האינטרנט ומייצר באזז מטורף?

בהדרכה הזאת תקבל ממני את "המלצות השף" לאותם פוסטים בודדים שהביאו אלפי לייקים ותגובות + אלפי לידים (כן, בפוסט אחד). לפעמים מילה אחת קטנה או טריק אחד קטן עושה את כל ההבדל, ופה תקבל את הדובדבן שבקצפת שיכול לעשות עבורך את כל ההבדל!

 

( שווי = 297 ₪ )

בונוס #5 - קורס פייסבוק ממומן "המושך בחוטים"

113 (!) סרטונים ברורים ופרקטיים שילמדו אותך את "שיטת הלייזר",
בין השאר תלמד:

מהו המפתח הסודי להצלחה בפייסבוק שבזכותו הצלחתי לייצר מעל חצי מיליון לידים ו100 מיליון שקלים ללקוחות (רמז: קודם כל לעשות! )

איך להוריד מחירי לידים למינימום

איך למצוא את הקהלים שאנחנו רוצים להגיע אליהם

איך גורמים ללקוח לבחור בנו ולא במישהו אחר

באיזה שיטות שיווק להשתמש בתוך פייסבוק

כתיבה שיווקית – איך כותבים מודעות פוסטים, באיזה מילים להשתמש כדי לפנות לקהל שלנו ולייצר לידים

מה עושים אם אין תגובתיות למודעה

מה עושים אם יש קליקים אבל אין לידים

איך להגדיל קצב על מודעה שעובדת

עם איזה תקציב מומלץ להתחיל קמפיין

מה סוג הקמפיין היחידי שצריך להכיר

איך רודפים אחרי הקהל שלנו (ריטרגטינג)

בקיצור: לא רק טכני ו"על איזה כפתורים ללחוץ", אלא יש דגש אדיר על אסטרטגיה.

( שווי = 3,300 ₪ )

בונוס #6 - כסף לכיס ולא לפח (טקטיקות לצמצום עלויות הפרסום)

תקציב – כמה נשלם ביום? (רמז: אפשר להתחיל ב-10 שקלים)

מה משפיע על מחיר הליד?

איך "בקשות" שונות משפיעות על מחיר הליד?

כלל ברזל לגבי הוזלת מחיר הליד

( שווי = 297 ₪ )

בונוס #7 -אסטרטגיית ה"לידים הרותחים"

בסיס הפעולה שלנו לעולמי עד 

אסטרטגיית הפרסום מספר 1

איך לסנן לידים לא רלוונטיים ולהגביר איכות?

סוג הקמפיין שאיתו נעבוד ב-90% מהמקרים

מה כדאי לפרסם לכל קהל

לאיזה גודל קהל לפנות?

סוגי משפכי שיווק

מה נחשב ל"מודעה טובה"?

מה עושים כשהכל עובד טוב?

( שווי = 497 ₪ )

בונוס #8 - מצפן הלידים (בדיקת ביצועים ונתוני מפתח)

איך בוחנים מודעה חדשה?

מהו אחוז המרה סביר של דף נחיתה למשפך?

מהו אחוז המרה סביר של דף נחיתה למטרת מכירה?

מהו אחוז המרה טוב של כתבה שיווקית?

מהו מחיר ליד ממוצע בקמפיין המרות?

מהו מחיר קליק סביר בקמפיין המרות?

האם משנה כמה המודעה "ויראלית"?

( שווי = 297 ₪ )

בונוס #9 - מוכנים לקרב (אם-אז, מקרים ותגובות)

אם יש קליקים באחוז טוב אבל אין המרות…

אם דף הנחיתה לא ממיר

אם יש לידים אבל לא מספיק איכותיים

אם הלידים איכותיים אבל אין מכירות

אם המודעה נפסלת

אם מודעה פתאום מפסיקה לעבוד טוב

אם שיעור הקליקים על קישור נמוך

( שווי = 397 ₪ )

בונוס #10 - המגרש של הגדולים (אופטימיזציה)

מה זו אופטימיזציה בקמפיין

איך עושים אופטימיזציה או AB טסט?

איך פייסבוק רוצים שנתנהג כמפרסמים?

מתי לכבות מודעה שהפסיקה לעבוד?

דגש חשוב שעושים A/B טסט

מה זה בתכלס סקיילינג

רגע האמת: איך עושים סקיילינג??

( שווי = 497 ₪ )

חלק 6: הגיע הזמן לשריין כרטיס לכנס

די לדחות ולהתלבט, זה לא הוביל אותך לשום מקום עד עכשיו אז הגיע הזמן לשנות.

נכון, לקרוא את הקופי שלי (הכתיבה השיווקית) זה נחמד, אבל ברור לך שרק זה לא יביא אותך לשום מקום, נכון?

ההיסטוריה מוכיחה שוב ושוב שיזמים ועצמאים מצליחים הם אלה שמשקיעים בעצמם שוב ושוב ומוכנים לעשות פעולות ולא רק לחשוב מחשבות בסגנון "מה אם…".

אז הנה ההזדמנות שלך להוכיח שאתה מאלה שעושים, ולא רק מדברים.

זה הזמן ללחוץ על הכפתור, להסדיר תשלום (זה בכרטיס אשראי, לוקח 30 שניות) וקדימה המקום שלך מובטח.

מחכה לך בכנס, נתראה בקרוב! 🙂

*הכנס מתאים לכלל העצמאים והעסקים מלבד העוסקים בנושא המנטלי והרגשי

חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.

יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.