לא האמנתי כשראיתי את זה, אבל אחרי שקיבלנו 1299 לקוחות רותחים שרצו לקנות רק מאיתנו ובפחות מ-3 חודשים…

חבל הצלה לעצמאי המדשדש: שיטת פרסום חדשה תראה לך איך לקבל

לקוחות רותחים מפייסבוק תוך 10 דקות

(ללא הגבלה) ככה שלעולם יותר לא תצטרך לרדוף אחרי אף אחד!

(לצפייה בסרטון לחצו play והגבירו רמקולים >>)

למה עד היום כל מאמצי השיווק שלך נכשלו חזק ואין לך מספיק לקוחות?!

הלכתם על פוסטים ישירים בסגנון "אני הכי אמין, מקצועי ושירותי" - אבל זה לא ממש עבד

חשבתם שאולי הניסיון שלכם יבוא לעזרתכם, אז פרסמתם שאתם "קיימים משנת 1993" או "נסיון של 17 שנה (!)", אבל - גם זה לא עבד

אולי ניסיתם את מזלכם בקבוצות שקשורות לתחום הפעילות שלכם, העליתם שם פוסטים מעניינים שוב ושוב… אבל גם כאן, אין תגובה

המשקיענים שמביניכם, כנראה ניסו להעלות סרטונים לפרופיל האישי או לדף העסקי… כנראה שקיבלתם 'לייק' פה ושם, אפילו לקוח או שניים, אבל זה ממש לא האפקט שציפיתם שהסרטונים יעשו, ובטח לא התוצאות להם קיוויתם.

והאמיצים שבקהל? כנראה ניסו קצת פרסום ממומן, בין אם בצורה עצמאית או דרך קמפיינר "מקצועי". שמתם כסף על פרסום, השקעתם, הכנתם מודעות ודפי נחיתה, אבל כנראה שלא ממש קיבלתם לקוחות, וגם אם כן…

הם היו קרים כמו קרח!

אנשים שבכלל לא רצו לדבר אתכם ואמרו בטלפון "מה? מי זה?? אל תתקשר אלי יותר, תודה!".

בואו נגיד שהתרגלתי כבר לשמוע את התלונות האלה בכל מה שקשור לפרסום בפייסבוק…

"נכוויתי"

"תבין אותי, כבר ניסיתי פעם ונכשלתי"

"עוד לא נולד המשווק שהראה לי החזר על ההשקעה"

"אני כבר תרמתי את חלקי לעולם השיווק הישראלי"

ועוד ועוד…

מילים קשות.

אז… למה כל זה קורה? למה פייסבוק "לא עובד" לך?

התשובה פשוט מאוד.

עד היום ניסית לא בנית שום ערך לפני שהלקוח הפוטנציאלי השאיר פרטים, מה שהפך אותו לליד גרוע (!) שלא יודע מי אתה, מה הייחודיות שלך, מהי שיטת העבודה שלך וכו'. במילים אחרות, לא בנית סטטוס של מומחה!

אני קורא לתופעה הזאת: "אפקט הסחורה ".

כשהלקוח הפוטנציאלי (הליד) לא יודע את כל הדברים האלה עליך, כשהוא משאיר לך פרטים בלי שהוא רואה בך בתור "מומחה", הוא בעצם רואה אותך בתור סתם עוד "סחורה" בשוק. כלומר, הוא יחפש רק את נותן השירות עם המחיר הכי זול ואת הנגישות, לא את הערך האמיתי שיש לך לתת.

פעלת בצורת הפרסום הישנה שכבר לא עובדת: פוסט מכירתי + טופס פשוט.

ולא רק זה, הפוסט דיבר עליך ועל כמה שאתה מקצועי, מנוסה ומדהים – ולא על הלקוח כמו שאמור להיות.

ככה שבמקרה הטוב קיבלת ליד (פנייה) שבקושי יש לו מושג מי אתה, במקרה הרע הלקוח הזה מכחיש פנייה או סתם לא עונה לטלפון. או שפשוט אין לקוחות כי אנשים לא משאירים לך פרטים ואז "הפרסום לא עובד". נשמע מוכר, נכון?! 

חבר יקר, זה לא חייב להיות ככה!

שיטת הפרסום שמשנה את חוקי המשחק אחת ולתמיד…

מטרת שיטת הפרסום החדשה היא לשנות לך את הסטטוס מ"סחורה" ל"מומחה", ולעשות את זה מהר (!). אנשים מאז ומעולם היו מוכנים לשלם יותר למומחים, שלא נדבר על העובדה שכולנו נעדיף נותן שירותים מומחה מאשר סתם עוד מישהו.

לפני שאגלה לך איך שיטת הפרסום החדשה עובדת (נוסחה פשוטה בת 3 שלבים), קודם כל כדאי שאראה לך קצת מהתוצאות שלנו ושל הלקוחות שהשתמשו בשיטה הזו:

שיטת הפרסום המהפכנית:

"תוכן לפני טופס"

איך בדיוק עובדת השיטה?

מפרסמים מודעה ממומנת בפייסבוק שמזמינה לתוכן איכותי

מובילים את הקהל לתוכן הייחודי שיצרנו (כתבה/סרטון/דף מכירה וכו')

משתמשים בשאלון כדי לייצר לקוחות איכותיים ולסנן כל מי שלא רלוונטי

נכון מאוד, זה פשוט.

בקצרה, במקום לפרסם מודעות שמדברות עלינו עם מסרים ישנים ושחוקים כמו "הכי מקצועי, הכי אמין, הכי שירותי", בשיטה הזו אנחנו מפרסמים תוכן שמוכיח ומדגים שאנחנו הכי טובים, בלי שצריך להגיד את זה על עצמנו. נחמד, אה? 🙂

הרעיון הוא לתת למומחיות שלנו למכור אותנו (!), ככה שזה נעשה בצורה חלקה, נעימה וערכית בלי שצריך "לדחוף" בכוח משהו ללקוח. אנחנו עונים על השאלות הכי בוערות שיש ללקוח הפוטנציאלי שלנו (קצת כמו גוגל), ואז הוא פשוט מתאהב בנו ומחליט שהוא רוצה לעבוד רק איתנו.

כן, זה עד כדי כך פשוט.

הנוסחה המלאה מורכבת מ-3 שלבים ונראית ככה:

מה, חייבים לעשות פה פרסום ממומן?

השיטה עובדת הכי טוב עם פרסום ממומן ממוקד. מה שכן, אפשר להתחיל בלי ממומן. הפוסטים שעובדים פה טוב בממומן יעבדו גם טוב באורגני, מה שכן הכוח של אורגני הוא מוגבל (זה גם מצריך יותר עבודה), ולכן ההמלצה היא להשתמש בפרסום ממומן.

ההמלצה שלי היא להתחיל ממומן בתקציב קטן של עשרות שקלים בודדים ביום, ככה שאין פה ממש סיכון.

חשוב לציין שברגע שהקמפיין עובד ומייצר תוצאות, לא צריך לגעת בו יותר. זהו, אנחנו נתחיל לקבל לקוחות איכותיים על סוג של "טייס אוטומטי". אז אם יש עצלנים בקהל (כמוני) שאוהבים שדברים עובדים עבורם, הגעתם למקום הנכון 🙂

בנוסף, חשוב להדגיש שלפי השיטה עובדים עם פרסום ממומן קצת אחרת. הפוסטים שנפרסם (בתנאי שעושים את זה נכון לפי ההנחיות), מקבלים תגובתיות אדירה כזאת:

נכון מאוד, מודעה פרסומית שמביאה מאות לייקים, תגובות ושיתופים. ראיתם פעם מודעה פרסומית (מסחרית) שקיבלה 124 שיתופים מהקהל?! זה דבר שיכול לקרות רק שמשתמשים בשיטה שלנו ("תוכן לפני טופס").

האם השיטה תעבוד עבור העסק הייחודי שלך?

כנראה שכן. כל עוד יש בתחום שלך קהל פוטנציאלי מספיק גדול (כלומר, לפחות כמה עשרות אלפי אנשים) – זה יעבוד. בדקנו את השיטה עד היום על יותר מ-50 תחומים שונים, מרפואת שיניים ועד נדל"ן, אפיית עוגות ומתקן נגד נחירות. אם אתה בעל מומחיות ויש לך ערך אמיתי לתת, זה יעבוד גם עבורך.

לאיזה תוצאות אפשר לצפות?

לקוחות ממש (ממש) טובים, שרוצים לדבר איתך באופן אישי, בשלים לקנייה, מוכנים לקבל הצעת מחיר ולשלם מחיר נורמלי. במילים אחרות, לקוחות נורמליים שיותר לא יבזבזו לך את הזמן ויעלו לך את לחץ הדם 🙂 

ככה זה נראה אחרי שמשתמשים בשיטה כמו שצריך:

כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאים?

תלוי בך. מי שייקח ברצינות את התוכנית יכול להרים את הקמפיין המיוחד תוך 30 יום או פחות. בגלל שההמלצה שלי היא להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק כדי להביא לקוחות (זה פשוט הכי יעיל), אז אפשר לצפות לתוצאות יחסית מהר מהרגע שהקמפיין יהיה באוויר.

כל היופי בפרסום ממומן זה שברגע שהוא איכותי ומדויק, התוצאות מגיעות (ממש) מהר, לפעמים תוך כמה שעות

הכירו את חבילת "מגולשים למעריצים"!

האמת, הרכבתי לכם חבילה די מטורפת במחיר מצחיק… מרגש 🙂

יש פה גם את כל הידע שצריך, וגם את כלי העבודה הכי טובים שלי ככה שלא צריך להמציא כלום ו"לשבור את הראש" לגבי מה עובד. פשוט להעתיק ממה שאנחנו כבר עשינו, ואנחנו הבאנו ב-5 שנים האחרונות מעל 10,000 לקוחות משלמים ומעל 100 מיליון שקל ככה ששווה להעתיק מאיתנו 🙂

1# קורס פייסבוק ממומן – המושך בחוטים

הקורס החדש שלי עם 24 שעות של תוכן מזוקק ו-185 שיעורים קצרים ומדויקים. מי שיעשה את הקורס הזה, יהפוך למאסטר קונג-פו במה שקשור לפרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם.

בקורס הזה נלמד:

הקורס לוקח אדם שאין לו שום נסיון קודם או ידע, והופך אותו למומחה פייסבוק ברמות הכי גבוהות שיש. הקורס הזה מבוסס על ניהול תקציבי פרסום של מעל 15 מיליון שקלים והכנסות של מעל 100 מיליון ש"ח.

הקורס מחולק ל-16 מודולים, כאשר כל מודול מורכב משיעורים קצרים שניתן ללמוד וליישם במיידי תוך מספר דקות.

חשוב להדגיש, הקורס מתמקד בפרסום ממומן רק מה שמביא תוצאות ת'כלס). למרות שהקורס הזה הוא המקיף ביותר בתחומו, כל מה שהוא הסחת דעת או לא מביא תוצאות – לא נכלל בתוך הקורס!

להלן רשימה מפורטת של המודולים והנושאים…

מודול #1 – הכשרה מקצועית חלק א'

מודול #2 – מילון מונחים

מודול #3 – הבנה כללית

מודול #4 – טכני הקמת נכסים

מודול #5 – טכני מעקב המרות

מודול #6 – טכני תפעול הדשבורד

מודול #7 – טכני בניית קהלים

מודול #8 – טכני פתרון תקלות

מודול #9 – הגדרות קבוצת מודעות

מודול #10 – טכני המודעה

מודול #11 – סוגי קהלים

מודול #12 – עלויות ומחירים

מודול #13 – אסטרטגיה

מודול #14 – בדיקת ביצועים נתוני מפתח

מודול #15 – מה הבעיה? אם-אז (מקרים ותגובות)

מודול #16 – אופטימיזציה

(שווי הקורס – 3900 שקלים)

הפרסום בפייסבוק זה הבסיס, אבל בשביל לוודא 100% הצלחה הוספתי לכם סדרת בונוסים קטלנית…

(שווי הקורס – 3997 שקלים)

2# קורס כתיבת פוסטים – הסוחף

הקורס הכי אהוב שלי עד היום (!). מי שיעשה את הקורס הזה, יידע לכתוב פוסטים שממגנטים את קהל הלקוחות, מהסוג שגורם לעצור הכל ולהקשיב לנו עם תשומת מלאה. כן, זה שווה זהב.

3# קורס כתבות שיווקיות – להתפרסם בתקשורת

פה לומדים להכין את התוכן שאשכרה הופך גולשים למעריצים. אם יש לנו כתבה טובה? אנחנו על הגל. 90% מהקמפיינים אצלי בחברה בנויים על כתבות, וזה עובד מדהים.

(שווי הקורס – 1997 שקלים)

(שווי הקורס – 1997 שקלים)

4# קורס דפי מכירה – נציג המכירות האוטומטי

סדרת הדרכות פשוטות על איך לבנות דף מכירה "כוכב". תחשבו על היום הכי טוב שלכם אי פעם במכירות, רק שאותה יכולת נשמרת בלי להתייעף ועובדת ברצף 24/7? זה מה שתלמדו לבנות פה, ודף מכירה טוב זה הנשק הכי חזק שיש כדי להפוך גולשים… למעריצים ולקוחות משלמים.

5# קורס כתיבת תסריטים – התסריטאי

אחת מפיסות התוכן הכי טובות שיש, היא כמובן סרטון וידאו עם תוכן איכותי. אחרי שתכינו את הסרטון הנכון (לפי הנוסחה) ותיתנו ערך אמיתי, תצפו לקבל תגובות ממעריצים אמיתיים כי ככה הקהל שלכם עומד להסתכל עליכם. וידאו היה ויהיה כלי השכנוע הכי חזק שיש היום באינטרנט.

(שווי הקורס – 1997 שקלים)

(שווי הקורס – 2900 שקלים)

6# תבניות "העתק-הדבק" – 47 תבניות

כדי שלא תצטרכו לנחש "מה הצד הבא", הכנתי לכם סדרת תבניות (47!) לשימוש מיידי על בסיס כל אלפי הנסיונות שהיו אצלי בחברה בשנים האחרונות. לקוחות מוגשים על מגש של כסף כבר אמרנו?! פשוט להשתמש ולהנות.

מה מקבלים היום כשמצטרפים לחבילת 'מגולשים למעריצים'?

  • 1# קורס פייסבוק ממומן - המושך בחוטים ₪3,900
  • 2# קורס כתיבת פוסטים - הסוחף ₪3,977
  • 3# קורס כתבות שיווקיות - להתפרסם בתקשורת 1,997 ₪
  • 4# קורס דפי מכירה - נציג המכירות האוטומטי ₪1,997
  • 5# קורס כתיבת תסריטים - התסריטאי ₪1,997
  • 6# תבניות "העתק-הדבק" - 47 תבניות ₪2,900

16,788 ש"ח

ועכשיו לזמן מוגבל ב – 94% הנחה

83 ₪

 (ב-12 תשלומים שווים, סה"כ 997 שקלים כולל מע"מ)

למה המחיר כל כך זול? איפה הקאטץ'?

בסיכום מהיר של המספרים בחלק הקודם, אפשר לראות שהחבילה שווה 16,788 שקלים. זה אגב לא סתם מספר, הקורסים האלה באמת נמכרו בעבר במחירים האלה.

ואם ראיתם את הסרטון, אז הבנתם כבר שמי שרוצה שאנחנו נעשה את זה עבורו, משלם לנו עשרות ומאות אלפי שקלים עבור השירות הזה (כמו למשל הלקוח הזה):

אבל, אני החלטתי שאני רוצה שהתוכנית הזאת תהיה נגישה לכל אחד, כן, גם אם במקרה פתחתם את העסק אתמול…

למה?

כי אני מחפש מערכות יחסים לטווח ארוך, ולא סתם "סטוצים". אני יודע שאחרי שתקבלו תוצאות בעקבות התוכנית, אתם תישארו איתי עוד הרבה שנים קדימה ואולי אפילו תרכשו ממני שירותים יותר מתקדמים בעתיד.

אם ככה, עלות התוכנית היא (למי שנמצא בדף הזה)

83 שקלים לחודש בלבד כולל מע"מ

שזה אגב 94% הנחה מהשווי של כל החומרים יחד.

סך הכל עלות החבילה היא 997 שקלים כולל מע"מ למי שרוצה לשלם בתשלום אחד.

עבור רובכם, עסקה אחת נוספת בסך הכל שתעשו כל חודש בזכות חבילת "מגולשים למעריצים" והחזרתם את ההשקעה פי כמה, נכון? ולעומת זאת, הקמפיין הזה ישמש אתכם כמו שאמרנו להביא לידים ולקוחות איכותיים ללא הגבלה.

ומה מספרים העצמאים האמיצים שהשתמשו בשיטה החדשה?

ובכלל, מה מנטורים מובילים מספרים על עידן דנש?

דורון גושן

"אני הולך ליישם את מה שלמדתי ולהקפיץ
את כמות המכירות בהרבה בהרבה, ולהגיע ליותר אנשים"

אופיר זילביגר

"למדתי המון כלים פרקטים, את כל הטריקים שהוא משתמש בהם להשקות גדולות ואני הולך כבר עכשיו ליישם על הקורס שלי"

בועז פמסון

"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"

צביקה עינב –  יוצר התוכנית "אבא חטוב"

אני אומר בלפחות 50% מהצלחה של אבא חטוב הוא ההצלחה של השיווק של אבא חטוב ולפחות 50% מההצלחה של השיווק של אבא חטוב זה בגלל עידן!… מעבר לזה שהוא בעיני אחד המשווקים הטובים בארץ אם לא הטוב ביותר הוא גם בנאדם סופר אמין"

אבל עידן, מה יקרה אם אני לא אצליח?!

כמו שהבנתם, אני מאוד מאמין בשיטה הזו, מהסיבה הפשוטה שהיא עבדה עבורי ועבור הלקוחות שלי שוב, ושוב, ושוב. השיטה הזאת כל כך עוצמתית (!), שהחלטתי לקחת מכם את כל הסיכון.

אני כל כך בטוח בשיטה הזו, כל כך משוכנע שתקבלו תוצאות משנות חיים ומהר (תוך 30 יום אם באמת תיקחו את הדברים ברצינות), ככה שאני מוכן לתת לכם…

100% אחריות כספית מלאה!

בלי אותיות קטנות

עכשיו, אני מתאר לעצמי מה עובר לך בראש…

אתה בטח חושב לעצמך "עידן, הכל טוב ויפה, אבל מי מבטיח לי שזה עומד לעבוד לי??"

ובכן, זאת שאלה טובה, אבל מזל שחשבתי עליה מראש!

אז תקשיב מה אנחנו הולכים לעשות, ותגיד אם זה מקובל עליך.

אני עומד לתת לך אחריות מטורפת שאומרת את הדבר הבא:

בסדר? עכשיו נרגעת? 

במילים אחרות,

אני באמת לא רוצה ממך כסף אם לא תרגיש שקיבלת פי 10 ערך ממה ששילמת.

ולכן, יש את האחריות הזאת. אני כל כך משוכנע שאתה תעוף על הידע הזה והתבניות ככה שתחזיר את ההשקעה הזאת פי 100 תוך זמן לא ארוך.

בחייאת דנש, איפה הקאטץ'?

אמממ אין קאטץ', לכו לעשות כסף ותחזרו אחר כך כדי שנקפיץ אתכם לשלב הבא 🙂

הדבר היחידי, הוא שההצעה הזו מוגבלת בזמן. הדף הזה יכול לרדת מהאוויר כל רגע, ככה שלא כדי להתעכב (אם במקרה יש פה שעון שסופר לאחור, ברגע שהוא יגיע ל-0 ההצעה הזו תיעלם ולא תוכלו להצטרף לתוכנית במחיר המבצע).

הערה חשובה רגע לפני ההצטרפות לחבילת "מגולשים למעריצים"

התוצאות שראיתם בדף הזה שהשגנו עבור החברה שלי ועבור הלקוחות שלנו, הן תוצאות שהשגנו אחרי שנים של ניסוי וטעייה. אין פה שום "כפתור קסם" או משהו כזה, השיטה אומנם עובדת (והיא תעבוד גם לכם), אבל היא מצריכה את הדבר הקטן הזה שנקרא – עבודה!

מי שיעבוד, יראה תוצאות.

ומי שלא, לא. סורי.

החדשות הטובות? מהרגע שגילינו מה עובד, החיים שלנו ישתנו מקצה לקצה. ככה שזה שווה את המאמץ והעבודה!

מאחל המון בהצלחה,

אתכם תמיד,

עידן דנש

נ.ב

מזכיר שיש לכם אחריות כספית מלאה של 14 יום. אין פה שום סיכון, אז למה לא לנסות?!

חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.

יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.