ADVERTORIAL

מת לעשות את הצעד הראשון בדיגיטל אבל אין לך מושג מאיפה מתחילים??

משתלטים על הדיגיטל

הכנס המוביל בישראל לבניית סוכנות פרסום לעסקים שמגלגלת 7 ספרות בשנה

ימים
שעות
דקות
שניות

ובכן, איך מכַּנָּר חנון הפכתי למשווק העסקים מספר 1 בישראל
שאחראי על קמפיינים שהכניסו מעל 100 מיליון שקלים??

זה אני (בימים שאין קורונה) מרצה לאולם מלא ב-400 בעלי עסקים שבאו להקשיב לי 5 שעות

מיד אני אענה לך על השאלה הזו, אבל קודם נראה לי שחשוב להתייחס לפיל שבחדר 🙂

אני מתאר לעצמי מה אתה חושב עכשיו…

"נו באמת, הנה עוד איזה אחד שחושב שהמציא את הגלגל ומחפש את הפראייר הבא לעשות עליו קופה ולמכור לו איזה קורס בשקל ".

לפני שנצלול פנימה, אני רוצה שתדע שהפעם הגעת למקום הנכון ושכל מה שתראה פה ובהמשך הדרך נכון ואמיתי ב-100%. ובגלל שאתה סקפטי, אני אוכיח לך את זה!

אלו ההכנסות של החברה שלי ב-10 החודשים הראשונים של 2020

 

(וזה הכל בזכות שיווק בדיגיטל )

 

0
מיליון שקלים

אלה חלק קטן מהלקוחות שלי בשנים האחרונות שיצרתי להם קמפיינים שהכניסו מיליונים:

ופה יש לקוח שלי לדוגמא שמשלם לנו כל חודש עשרות אלפי שקלים בזכות השירות שאנחנו נותנים לו, למעשה עד היום ב-18 חודש הוא שילם לי כבר יותר ממיליון שקלים:

אז מה, השתכנעת שהגעת למקום הנכון??

מעולה, בוא נצא לדרך 🙂

נעים מאוד קוראים לי עידן דנש, אני משווק דיגיטל לעסקים, בעלים של חברה שמכניסה כמה מיליוני שקלים כל שנה וב-5 שנים האחרונות ייצרתי ללקוחות שלי במצטבר למעלה מ-500,000 פניות (לידים), 10,000 לקוחות משלמים והכנסות של יותר מ-100 מיליון שקלים.

אבל הסיפור שלי לא התחיל ככה עם כל ההצלחות האלה, ממש לא…

למעשה, שהייתי קטן ההורים שלי שלחו אותי לנגן בכינור וכשהגעתי לגיל בגרות, איכשהו התגלגלתי לעולם האירועים. זה היה העסק הראשון שלי שפעל כ-8 שנים, הייתי עובר מאירוע לאירוע ומנגן בקבלות פנים שזה היה נחמד, אבל בפועל זאת הייתה עבודה מאוד קשה!

מלבד הנגינה עצמה (שזה היה החלק הקל), הייתי צריך כל הזמן לרדוף אחרי לקוחות חדשים. הפעילות של שיווק, טלפונים, מכירות, תפעול, גבייה ושאר כאבי הראש של בעל עסק – התישו אותי וגרמו לי לדרוך במקום.

בחודשים טובים הייתי מצליח להרוויח 20,000 שקל אבל היו חודשים שלמים שההכנסה שלי שאפה ל-0 ולא הרווחתי גרוש. העסק הזה התאפיין בעיקר בהמון מאמץ ובחוסר יציבות משווע.

בנוסף, היה מדובר בעסק עונתי שעבד בעיקר בתקופת החתונות, האביב והקיץ, ככה שבחורף כמעט לא הייתה לי עבודה בכלל (בזמן שההוצאות ממשיכות לדפוק כמו שעון) מה שיצר בעיות כלכליות שהלכו והחמירו.

איפשהו בשנת 2014, אחרי שנים שאני מנסה לדחוף את העסק ושום דבר מהותי לא מתקדם, הבנתי שמשהו לא בסדר.

הבנתי שהגיע הזמן לעשות שינוי

מאז שהייתי ילד קטן ושהתחלתי את הדרך העצמאית שלי בגיל 18, היה לי חלום להגיע לחופש כלכלי. רציתי תמיד שיהיה לי מספיק כסף בחשבון הבנק כדי שאוכל לעשות מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה ועם מי שאני רוצה. זה לא שרציתי "לא לעבוד", אלא שרציתי לעבוד בשביל החופש שלי ולא של מישהו אחר.

באותם ימים כבר למדתי הרבה שיווק כדי לקדם את העסק של האירועים, וברגע שהחלטתי שאני עושה שינוי ועוזב את עולם האירועים ותחום המוזיקה, ידעתי שזה התחום שאני רוצה להתמקד בו – שיווק באינטרנט.

אחרי שנתיים של שיטוטים וחיפושים, הגורל הוביל אותי למכללה אנונימית לשוק ההון (שהיום היא גוף מוביל בארץ) שביקשה שאכין ואנהל לה קמפיין רציני.

למעשה, המטרה שם הייתה להתניע עסק רציני די מכלום, ואחרי השקעה ראשונית בקמפיין של 150,000 שקל הציפייה ממני הייתה בשמיים…

היום שבו השתנו לי החיים מקצה לקצה…

ביולי 2016 אחרי חודשיים עמוסים של הכנות, יצאנו לדרך דרוכים ומתוחים. כעבור 30 יום של המתנה וחוסר ודאות, הקמפיין הצליח לייצר לאותו העסק מעל 20,000 מתעניינים (לידים) חדשים, מתוכם כ-420 לקוחות והכנסה של יותר מ-2 מיליון שקלים.

ואני מזכיר לך, היה מדובר בעסק חדש לגמרי!

ההצלחה הייתה כל כך גדולה, שכל המעורבים בדבר (ובמיוחד אני) היינו פשוט בשוק.

כמובן שלאור מה שקרה, המשכנו להריץ את אותו הקמפיין באותה השנה שוב ושוב, עד מצב שבו אחרי 12 חודשים הבאנו 100,000 מתעניינים, 1900 לקוחות משלמים ומעל 12 מיליון שקל בהכנסות.

ביום שהקמפיין הזה הצליח, ידעתי שהחיים שלי השתנו ולא יחזרו להיות מה שהיו. ואכן, תוך זמן קצר השמועה התפשטה והגיעו אלי כמה מהמנטורים והעסקים המובילים בישראל בשלל תחומים – דיאטות, נדל"ן, ייעוץ משכנתא, רפואת שיניים, כלכלת משפחה, השקעות ומה לא.

תוך פחות משנה הפכתי מכַּנָּר אנונימי לאחד המשווקים המובילים בארץ, בזמן שאני מנהל קמפיינים שמכניסים מיליונים (ומתפרנס על הדרך לא רע בכלל).

היום יש לי חברה עם צוות עובדים מיומן ומסור שעוזר לי לתת שירות לעשרות עסקים בתחומים שונים, חברה שמגלגלת כמה מיליוני שקלים מדי שנה ומאפשרת לכולנו לחיות חיים טובים ושקטים.

ללקוח שלי קראו גיא, וזה מה שהוא מספר על אותו קמפיין:

"בחודש יולי 2016 – 420 תלמידים ו-2.2 מיליון שקלים בהכנסות! ותוך שנה הגיעה ל-1910 לקוחות ו10.6 מיליון שקלים "

"עידן, הכל נשמע טוב יפה, אבל איך זה קשור אליי?"

הנה העניין…

בשנה האחרונה, בעקבות המשבר וכל האנשים שאיבדו את עבודתם או שקלו לעשות הסבת מקצוע, יותר ויותר אנשים החליטו שהם רוצים להיכנס לתחום הדיגיטל (ובצדק).

למקרה שלא ידעת, כבר בשנת 2019 תחום השיווק בדיגיטל עבר בגודל שלו את הפרסום בטלוויזיה, ומאז המשבר המספרים האלה רק הולכים וגדלים כי כולם רוצים להיות בדיגיטל.

עוגת הפרסום 2019 | 4.4 מיליארד שקל

מדובר בתחום שמגלגל 1.8 מיליארד ₪ בישראל מדי שנה

יש היום בישראל מעל 600,000 עסקים וחברות, וכולם תלויים בדבר הזה שנקרא "לקוחות חדשים".

האדם הזה שיידע להביא את אותם לקוחות מהאינטרנט (דיגיטל) ולחבר אותם לעסקים יזכה לתהילת עולם ושפע של פרנסה בלי גבול.

אז על מה כל הסיפור, מה בעצם ההזדמנות הגדולה?

מה זה אומר בתכל'ס להיות משווק דיגיטלי לעסקים?

התפקיד של משווק דיגיטלי לעסקים הוא אחד:  לנהל קמפיין פרסומי (סט של מודעות שיווקיות)

כדי להביא לעסק כמה שיותר לידים (פניות מלקוחות פוטנציאליים) ובכך להשאיר אותו באוויר מבחינה כלכלית.

קמפיין פרסומי טוב הוא ה" חמצן" הכלכלי של כל עסק - בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו בטיקטוק.

למה זה נחשב "המודל הכי יציב באינטרנט"?

אין דבר כזה עסק שלא צריך לקוחות חדשים, רק על בסיס זה הוא מרוויח כסף

כדי לקבל לקוחות באופן שוטף – עסק צריך לתפעל את הקמפיין השיווקי לאורך כל החודש

בעלי עסקים משלמים למשווקי דיגיטל (אפילו מתחילים!) סכומים של 1,000-3,000 ש"ח בחודש

בגלל שהעסק צריך לקוחות וכסף כל הזמן, הוא משלם למשווק דיגיטלי מדי חודש באופן יציב

מספיק שיש למשווק דיגיטלי 10 לקוחות קבועים כדי לעמוד על "משכורת" קבועה של 10,000-30,000 ש"ח, זאת יציבות שאין בתחומים עצמאיים אחרים שבהם צריך לרדוף אחרי לקוחות מחודש לחודש!

האם זה רלוונטי למתחילים שאין להם ניסיון? ב-ה-ח-ל-ט !​

אין צורך בידע טכני מורכב, רק זיקה לרשתות החברתיות והבנה איך לתפעל מערכות מחשב.

לא צריך לדעת אנגלית כי כל הפעילות היא בארץ ועם בעלי עסקים ישראליים.

קל להביא לקוחות – לא צריך לייצר לקוחות אלא רק להביא פניות, אנשים מתעניינים.

הסיכון הוא על הלקוח ולא על עליך, המשווק, זאת מפני שכל הקמפיין ממומן מטעם בעל העסק, ככה זה עובד.

איך תדע אם התחום של שיווק בדיגיטל לעסקים מתאים לך?

יש לך צורך אדיר בשינוי, ומהר – לא מסתפק בעבודה גנרית עם תקרת הזכוכית

שאפתן ועם רעב גדול להצלחה – גם כשיש מחיר בדרך, כולל הקרבה של זמן מאמץ

מסוגל ומוכן לעבוד קשה מאוד –  בשביל הפסגה צריך להזיע בעלייה, לעבוד בהתחלה 10-12 שעות ביום

אמיץ, בעל מוטיבציה ותושייה – לא קל להיות עצמאי, צריך להתגבר על הפחדים ו"לקפוץ למים"

יש לך חשיבה גמישה ושכל חד – התחום הזה דורש התבוננות ויכולת לימוד עצמי גבוהה

רצון לקבל הכוונה, פתיחות ונכונות ללמוד – אי אפשר להיכנס לתחום הזה במחשבה ש"אני יודע הכל ויכול לבד", יש תמיד מה ללמוד וממי, צריך לשים את האגו בצד ולהיות תמיד פתוחים וקשובים למשהו חדש

אתה מגדיר את עצמך "יזם בנשמה" – מי שאוהב את המסגרת ושיגידו לו מה לעשות פחות מתאים לתחום הזה, העבודה כאן היא מאוד עצמאית, יזמית, צריך להיות עם ראש על הכתפיים.

ובשורה התחתונה, אם אתה בנאדם טוב שאוהבים לעזור ולסייע לעסקים בישראל! זאת מהות העבודה ומי שאין בו נתינה פשוט לא יצליח בתחום הזה.

האם יש השקעה ראשונית משמעותית בפתיחת העסק?

לא!

העסק עצמו הוא אינטרנטי ולכן אין מלאי, אין משרד, אין עובדים… לא צריך לשים כסף על שום דבר מאלה.

ניתן לקיים את העסק בהתחלה ללא הון עצמי או עם השקעה ראשונית נמוכה.

בקיצור, אם אתם מתאימים לתחום אתם בטח מבינים שפשוט אין לכם מה להפסיד

ולכן אני רוצה להציע לכם את ההזדמנות…

לכנס "משתלטים על הדיגיטל"

לשאפתנים שחולמים בגדול ומחפשים להיות משווקי דיגיטל עם חופש אמיתי ולקוחות שמשלמים בקביעות מדי חודש

מה נלמד בכנס?

מהו הטרנד החם בעולם השיווק בישראל עם שוק של יותר מ-2 מיליארד שקלים בשנה?

מי הקהל שהולך לשלם לנו לפחות 2,000 שקלים מדי חודש ובאופן קבוע?

איך הצלחנו לקבל מלקוח אחד תשלום של יותר ממיליון שקלים תוך 18 חודשים?

מהן 7 הדרכים השונות לייצר הכנסה באותו התחום גם אם אין לך רקע קודם?

מהי הדרך לגרום ללקוחות לרדוף אחרינו ככה שתמיד תהיה עבודה ותמיד יצטרכו אותנו?

התוכנית העסקית שתוביל אותך לעסק אינטרנטי של 7 ספרות בשנה מהבית!

מחיר הכנס

127

אבל לנרשמים עכשיו מחיר הכנס יהיה רק

₪47

שריינו לכם מקום בכנס כבר עכשיו:

ימים
שעות
דקות
שניות

מתי ואיפה נפגשים?

מתי ואיפה נפגשים

הכנס ייערך במרכז שביט הדרכה בצלאל 8, ר"ג . בתאריך: 28.1.21
בין השעות: 10:00 ל- 14:00

במקרה של סגר או הגבלות כלשהן עקב הקורונה, הכנס יועבר לשידור אונליין.

מה צריך להביא?

מחברת ועט / כלי כתיבה, אתם הולכים לקבל המון ערך!

משקפיים אם יש לכם - תוקרן מצגת במקום

הכנס כולל שתיה, כיבוד קל ומיזוג באולם