לא מצליחים להפוך גולשים סקרנים ללידים חמים?

איך לכתוב ולבנות דף נחיתה (תוך 15 דקות) ש"מהפנט"

והופך 44% מהקהל ללידים חמים ונרגשים

בלי להיות איש טכני, בלי כישורי כתיבה של גאון ובלי להיתקע על זה שעות ימים ושבועות!

"דנש, איך אני בונה דף נחיתה מפלצתי שיביא לי זרימה של לידים טובים 24/7 אפילו בזמן שאני ישן?!"

מאת: עידן דנש 

רמת גן, ישראל

ידידי היקר, תגיד לי אם זה נשמע לך מוכר…

אמרו לך שצריך לבנות אתר, אז הלכת ובנית אתר.

השקעת בעיצוב, בתוכן, כתבת ימים ולילות עמודים שלמים, תכננת בלי סוף איפה יהיה כל כפתור, איך

תיראה הכותרת, באיזה תמונות תשתמש ואיך תמקם אותם בחלקים השונים באתר, אבל איכשהו…

כלום. דממה. 

ושאני מתכוון ל"דממה", אני מתכוון לזה שאין פניות ומן הסתם אם אין מספיק פניות אז אין מספיק עבודה!

ואז אמרו לך,

"תתחיל להעלות פוסטים לפייסבוק ואינסטגרם, והלידים כבר יגיעו אל תדאג …"

אז לקחת את זה ברצינות, והתחלת לכתוב פוסטים.

פוסט אחד עם טיפ חזק

פוסט אחד על מה שקרה לך היום בעבודה

פוסט אחד על סיפור של לקוח

והאמת?

אפילו קיבלת מחמאות פה ושם על זה שאתה "כותב יפה".

אבל לידים? עדיין אין.

בשלב הזה סף התסכול עולה ועולה, ופה התחלת לבדוק למה לעזאזל אתה מקבל לייקים ומחמאות בזמן שלידים פשוט אין…

ואז פתאום שמעת מאיזה מנטור או קולגה שכדאי לעשות "פרסום ממומן".

אז התחלת לממן את הפוסטים, ובאמת יותר אנשים נחשפים, כמות הלייקים והתגובות עלו, אפילו קיבלת פה ושם איזה פנייה.

אבל עדיין, זה פשוט לא זה…

יש מעט מאוד לידים, הם יקרים פיגוזים, והאיכות שלהם נוראית ככה שבלתי אפשרי לסגור משם עסקאות!

עד שמישהו כבר משאיר לך פרטים או פונה אליך, זה סוג של "נס חנוכה".

זה לא הדבר התדיר שקורה, אלא הנדיר…

בשלב הזה, הבנת כבר שמשהו בטקטיקה שלך לא נכונה, אז התחלת לחקור ולבדוק, ופתאום גילית שכולם מדברים על הדבר הזה שנקרא "דף נחיתה".

אגב, מה זה בדיוק דף נחיתה?

זה דף אינטרנט בודד, שבניגוד לאתר, אין בו מיליון כפתורים ואפשרויות, אלה 2 אופציות בלבד:

1. להשאיר לנו פרטים (לרוב בטופס)

2. לצאת

ובדף הזה, תמיד יש פוקוס בהצעה אחת בלבד, אנחנו בעצם מבקשים מהלקוח הפוטנציאלי שלנו בקשה ספציפית אחת (כמו לבוא לפגישה, להירשם להדרכה או לקבוע שיחת ייעוץ וכו'). וברגע שיש רק שתי אפשרויות ולא מאה, אחוזי המעבר ("המרה") גדלים בצורה פלאית.

ההבדל בהרשמות והמרות הוא כל כך קיצוני, 

ככה שבזמן שאתר ממיר גג 2% מהגולשים, דף נחיתה טוב יכול להביא הרשמות של 50% מהמבקרים ויותר

כן, שזה עובד טוב, זה ממש סוג של קסם!

אני יודע, קשה להאמין בזה עד שלא רואים את זה בעיניים, אז הנה דוגמה לחלק קטן מתוך הקמפיינים השונים שהרצנו בשנים האחרונות בעשרות תחומים:

והלידים האלה לא "נחתו" עלינו מהשמיים, הם הגיעו דרך דפי נחיתה שעבדו פצצה:

תחום | שיפוצים

700 + לידים

תחום | יועצי השקעות

355 + לידים

תחום | השקעות נדל"ן

500 + לידים

תחום | רפואת שיניים

1705 + לידים

תחום | שוק ההון

10,000 + לידים

תחום | מנעולנות

5,000 + לידים

למעשה, עד היום הבאנו ככה מעל 500,000 לידים בתחומים הבאים:

למעשה, שעובדים לפי הנוסחא הנכונה, אי אפשר להיכשל

אם כבר ניסית לבנות דף נחיתה עד היום (לבד או דרך חברת דיגיטל) ולא ממש הלך לך, אז כנראה שעשית משהו לא נכון.

כי השיטה כמו שראית? עובדת, וגם בתחום שלך.

נוסחת ה"קסם" לדף נחיתה טוב מורכבת סך הכל מ-3 חלקים פשוטים:

1. כותרת

יצירת סקרנות

2. הצעה

מה אני מקבל פה

3. טופס

להשארת פרטים

נכון, אפשר קצת "לתבל" את הדף עם כותרת משנה, תועלות שכתובות בנקודות קצרות (מה שמכונה "Bullets"), וידאו, קצת תמונות…

אבל 3 החלקים שרשמתי פה הם ללא הספק המרכיבים הקריטיים מאחורי כל דף נחיתה חזק. ואם עד היום לא הצלחת, זה אך ורק בגלל שמשהו באחד מהחלקים האלה (או יותר) לא היה בנוי כמו שצריך.

וכמובן, כדי שהדף "יעבוד" צריכים לחשוף אותו בפני קהל שמתעניין במה שיש לנו להציע, אחרת גם הדף הכי טוב בעולם לא יביא תוצאות 🙂

ככה שאפשר לומר שהמרכיב ה-4 שמשלים את התמונה זה הבאת הקהל הנכון לדף שבנינו. התנאי הזה הוא לא משהו שנמצא בתוך הדף, אבל זה תנאי מפתח להצלחה.

והאמת היא, שאם ה"מתעניין" שלך לא משאיר פרטים, אין לך כלום

זה אכזרי, אני יודע, אבל העניין בדפי נחיתה הוא שזה נושא "בינארי".

0 או 1.

שחור או לבן.

שמש או ירח.

אין דבר כזה "לפחות הגולש קרא את הכותרת…", או "לפחות הוא ראה את הלוגו שלי ויודע מי אני".

כל זה לא מעניין!

 

אם הגולש לא השאיר פרטים, אין לי איך ליצור איתו קשר.

אם אין לי איך ליצור איתו קשר, אני לא יכול לדבר איתו.

אם אני לא יכול לדבר איתו, אני לא יכול למכור לו!

ואם אני לא יכול למכור לו, אני לא יכול להפוך אותו ללקוח משלם.

במילים אחרות,

דף נחיתה טוב זה המפתח לצמיחה חודשית יציבה בהכנסות!

ומה יפה פה?

שברגע שיש דף ש"עובד" ומביא תוצאות, פתאום אין יותר בעיות של לידים וכניסה של לקוחות חדשים לעסק!

ואם רוצים לגדול, כל מה שצריך לעשות זה "לסובב את הכפתור", ממש כמו שרוצים להגביר את הווליום באוטו ששומעים רדיו.

אם מחר היה לך למשל דף שממיר 20% מהקהל ללידים חמים (כלומר 1 מתוך 5 אנשים), אם היית רוצה להביא 100 לידים, היית יודע שכל מה שנדרש ממך לעשות זה לגרום ל-500 איש להגיע לדף הנחיתה שלך ושמתוכם 100 ישאירו פרטים, נכון?

וזה לא רק הלידים שקונים במיידי, אלא הרבה מעבר לזה…

נכון, דף טוב יביא לך לידים רלוונטיים שתוכל למכור להם ולהכניס כסף לקופה באופן מיידי.

אבל, זה לא הכל.

מעבר למכירות שנעשות במיידי, קורה פה עוד משהו – אתה מתחיל לייצר רשימת תפוצה.

כל מי שלא קונה ממך, יכול להיכנס לרשימה אליה תפיץ בעתיד שירותים ומוצרים אחרים.

מי שלא קונה ממך היום, יכול לקנות ממך מחר!

ואם לא לקנות בעצמו, אז לשתף בתכנים ובהצעות שלך ולהמליץ לחברים…

בעולם השיווק באינטרנט, יש משפט מפורסם שנקרא "הכסף נמצא ברשימת התפוצה".

תאמין או לא, רשימת המתעניינים (והקונים) שלך היא הנכס הכי גדול שיש לך בעסק, ודף נחיתה טוב יעזור לך לבנות רשימה מעולה במהירות הבזק.

יותר מזה, שדף הנחיתה משמש בתור "דלת כניסה" פתוחה לרווחה שקל לעבור בה, בגלל הביצועים החזקים פלטפורמות הפרסום (גוגל, פייסבוק ושאר החברים) רוצות לפרגן לנו המשווקים, ואז אפשר לקבל לידים במחירי רצפה:

"דנש, הרגת אותי! אני מת לדף כזה! מה עושים??"

או, מזל ששאלת 🙂

לפני כשנה, בתחילת המשבר, התחלנו לבנות דפי נחיתה בכמות גדולה, והייתי חייב להכשיר את הצוות שלי לעשות את זה במקומי (כי הייתי חייב לעשות דברים חשובים יותר).

אז בניתי הכשרה מקיפה עם כל מה שצריך לדעת על דפי נחיתה, הכל!

וקראתי לזה…

קורס "דלת הקסמים"

מטרת הקורס?

שיהיה לך הכוח לתרגם את העניין של הקהל שלך להשארת פרטים כמה ומתי שרק תרצה, ושתוכל לבנות דפי נחיתה מעולים בקלות וללא הגבלה!

למי זה מתאים ?

מי שלא מצליח לתרגם "לייקים" ומחמאות ללידים חמים!

מי שרוצה להגדיל את כמות הלידים שלו בצורה דרסטית

מי שהאתר שלו מביא תוצאות לא מספיק טובות

מי שרוצה לשגר לאוויר העולם מוצר חדש

מי שנמאס לו להיות תלוי במשווקים אחרים ו"לדלג" מאחד לשני

מי שרוצה לדעת לבנות דפים "רוצחים" פעם אחר פעם

מי שבנה דפי נחיתה בעבר ומשהו לא עבד מספיק טוב

מי שבונה דפי נחיתה לאחרים ורוצה ללמוד "טריקים" לשיפור הביצועים

ובכן, מה אתה יכול לקבל היום כשאתה מצטרף לחבילת "דלת הקסמים"?

רכיב #1 – קורס "דלת הקסמים" (דפי נחיתה)

קורס הדגל שלי בנושא של כתיבה ובניית דפי נחיתה. זה ידוע שהדרך הכי טובה להפוך גולש למתעניין, היא על ידי דף נחיתה טוב ש"מכריח" אותו להשאיר פנייה (אם הדף טוב, פשוט אין לגולש אופציה אחרת). דף טוב יכול לעשות פלאים, להביא לך כמות אדירה של לידים ובמחירים מצוינים ככה שהפרסום יהיה רווחי.

בקורס הזה תלמד:

( שווי = 997 ₪ )

מהם החלקים שמרכיבים דף טוב (רמז – פחות ממה שחשבת)

איך נכון לעצב את הדף כדי לקבל מקסימום פניות

מה לכתוב בכותרת כדי שתמגנט את הקהל ושתשכנע אותו להשאיר פרטים

איך להימנע מטעויות נפוצות ולמקסם המרות וביצועים

( שווי = 997 ₪ )

רכיב #2 – נציג המכירות האוטומטי (דף מכירה)

בעולם שמחוץ לאינטרנט, עסקים חיים על המיומנות של אנשי המכירות שלהם. ככל שהם יותר מיומנים, ככה העסק ימכור יותר ויצליח יותר.

מה אם הייתי אומר לך שיש דרך באינטרנט לייצר "איש מכירות" שעובד בשבילך 24/7, בזמן שהוא נמצא תמיד בביצועי שיא ואף פעם לא מתעייף או מוגבל מבחינת כמות הלידים שהוא יכול לטפל בהם?

חלום, אה? 🙂

זה הכוח של דף מכירה טוב!

בהדרכה הזאת תלמד:

( שווי = 1,997 ₪ )

איך בונים דף מכירה חזק ש"אי אפשר לסרב לו" (בדיוק כמו הדף הזה חחח)

מה כל השלבים שצריכים להיות בדף כדי לייצר שכנוע מקסימלי

איך לטפל בכל ההתנגדויות שיכולות לעלות בצורה אלגנטית

איך לגרום לקהל לקרוא עד הסוף ולא ישר "לברוח" למחיר

איך ליצור מצב שמי שקורא את הדף שלך הופך לליד ר-ו-ת-ח עם אשראי מוכן לסליקה

( שווי = 1,997 ₪ )

רכיב #3 – מסמך 131 כותרות שיווקיות

כמו שאמרנו, מרכיב מפתח ואולי החשוב ביותר בהצלחת דף הנחיתה שלך זה הכותרת. כותרת טובה היא ההבדל בין דף שמביא לידים כמו "חול על שפת הים", לבין דף שמשמש מחסום לגולשים, סוג של דלת נעולה עם רב בריח שאי אפשר לעבור דרכה.

כותרת חזקה היא ה-סוד בלי שום ספק! 

בזמנו הכנתי מסמך שנותן רעיונות ל-131 סוגים של כותרות שונות, איתם תוכל בקלות לייצר כותרת מעולה לדף שלך. בנוסף, הכותרות האלה יהיו טובות גם לפוסטים שלך, למודעות, לשיווק במייל ועוד. 

בנוסף, במסמך הזה תגלה:

( שווי = 197 ₪ )

4 סוגי הכותרות שצריך להכיר, באיזה מהן נכון להשתמש ומתי

9 נקודות להפיכת כותרת בינונית לכותרת "מהסרטים"

5 הטעויות בכותרת שמבריחות את הקוראים (ואיך להימנע מהן)

עשרות "מילות קסם" שימגנטו אליך את האדם הכי סקפטי באזור

131 נוסחים לכותרות בפורמט "השלם את החסר"

( שווי = 197 ₪ )

רכיב #4 – 2 תבניות "העתק הדבק" (דפי נחיתה ומכירה)

מכיר את זה שאתה ניגש לכתוב ופתאום יש מעין "מחסום" מנטלי ואין לך מושג מה לכתוב ומאיפה להתחיל? יותר מזה, יצא לך לכתוב פעם דף נחיתה בלי שהיה לך מושג אם הוא יעבוד או לא??

הבונוס הזה ישים לסוף לתופעות האלה. לקחנו את הדפים הכי חזקים שעבדו לנו ב-4 שנים האחרונות בתחומים שונים, דפי נחיתה ומכירה שייצרו 500,000 פניות ו-100 מיליון שקל בהכנסות. הפכנו אותם לתבנית פשוטה ועוצמתית ככה שכל מה שאתה צריך לעשות זה "העתק הדבק" ולהשלים את החסר לפי התוכן הספציפי שמתאים לעסק שלך. אם יש מכרה זהב שיכול לעשות לך השנה מיליון שקל בעסק, זה זה.

( שווי = 497 ₪ )

רכיב #5 – דוגמאות וניתוח דפי מכירה

תאוריה זה נחמד, אבל אין כמו מראה עיניים של דוגמאות אמיתיות כדי להבין בדיוק מה צריך לעשות, וממה להימנע.

בהדרכה הזו נראה ונלמד:

( שווי = 97 ₪ )

איך כל חלקי דף המכירה מתחברים יחד

מה נחשב לדף טוב ולמה

מאיזה טעויות כדאי וצריך להיזהר

איך לקחת דף בינוני ולהפוך אותו לקטלני (!)

( שווי = 97 ₪ )

רכיב #6 – דף התודה

אחרי כל דף תודה, יודעים מה מגיע? דף התודה!

אחד הבזבוזים הכי גדולים של משווקים ובעלי עסקים זה הנושא של "דף התודה", מאחר ופה הלקוח הפוטנציאלי כבר הביע בנו עניין וזה המקום למנף את העניין הזה הכי גבוה שיש.

בהדרכה הזו נלמד:

( שווי = 97 ₪ )

מהו עיקרון "הפעולה הנוספת"

איך להגדיל דרסטית את הסיכויים של הליד להפוך ללקוח משלם

מהי כמות האנשים שאפשר למכור להם מוצרים נוספים

( שווי = 97 ₪ )

נו?? איך זה נשמע? הצעה מספיק טובה בעיניך? 

אני מקווה שכן, כי יש פה חבילה ששווה 3,862 שקלים שהיום אתה יכול לקבל במחיר מצחיק של 197 שקלים בלבד (וזה עוד כולל המע"מ)!

במילים אחרות, יש פה 95% הנחה ככה שאני במקומך לא הייתי מפספס את זה, מה גם שבגלל המחיר המטורף לא נוכל להשאיר את המבצע הזה לעד.

עכשיו, אני מתאר לעצמי מה עובר לך בראש…

אתה בטח חושב לעצמך "עידן, הכל טוב ויפה, אבל מי מבטיח לי שזה עומד לעבוד לי??"

ובכן, זאת שאלה טובה, אבל מזל שחשבתי עליה מראש!

אז תקשיב מה אנחנו הולכים לעשות, ותגיד אם זה מקובל עליך.

אני עומד לתת לך אחריות מטורפת שאומרת את הדבר הבא:

בסדר? עכשיו נרגעת? 🙂

במילים אחרות,

אני באמת לא רוצה ממך כסף אם לא תרגיש שקיבלת פי 10 ערך ממה ששילמת.

ולכן, יש את האחריות הזאת. אני כל כך משוכנע שאתה תעוף על הידע הזה ככה שתחזיר את ההשקעה הזאת פי 100 תוך זמן לא ארוך.

דבר אחרון שחשוב לדעת, הזמן פה הוא קריטי…

למה? פשוט מאוד.

בגלל ההצעה ההזויה שאני היום נותן לך, אין לי אפשרות להשאיר אותה באוויר להרבה זמן. וגם יש גבול לכמות הלקוחות שהמערכת שלי יכולה לקלוט בבת אחת, אז בעצם כל הקודם זוכה!

ההצעה הזאת בעבר עלתה כפול 10 בערך והיא גם תחזור לעלות כך בקרוב, כל עוד התקופה לא מאפשרת לבעלי עסקים לשלם מחירים גבוהים (כמו שהם אמורים על התוכן יקר הערך הזה) אני בא לקראתם, אז נצל את זה לפני שהמחיר חוזר למחיר המקורי.

לסיכום, הנה השווי של כל מה שאתה מקבל:

  • רכיב #1 | קורס "דלת הקסמים" (דפי נחיתה) ( שווי - ₪997 )
  • רכיב #2 | נציג המכירות האוטומטי (דף מכירה) ( שווי - ₪1,997)
  • רכיב #3 | מסמך 131 כותרות שיווקיות ( שווי - ₪197)
  • רכיב #4 | 2 תבניות "העתק הדבק" (דפי נחיתה ומכירה) ( שווי - ₪497)
  • רכיב #5 | דוגמאות וניתוח דפי מכירה ( שווי - ₪97)
  • רכיב #6 | דף התודה ( שווי - ₪97)

שווי כולל - 3,862 ש"ח

ועכשיו בהנחה של 95% ! 

17 ₪

 (ב-12 תשלומים שווים, סה"כ 197 שקלים כולל מע"מ )

חושב שסתם סיפרתי לך סיפורים? תראה את זה:

"איש עם יכולות שיווקיות יוצאות דופן! לעידן יש נתח רציני מאוד בהצלחה של big shot"

"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"

"הכנס שלי מפוצץ עד אפס מקום ומי שגורם לכל השיווק המדהים הזה זאת חברת D-marketing"

״עברתי מעסק של מאות אלפים לעסק של יותר ממיליון שקלים בשנה״

"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"

"הכנס שלי מפוצץ עד אפס מקום ומי שגורם לכל השיווק המדהים הזה זאת חברת D-marketing"

״עברתי מעסק של מאות אלפים לעסק של יותר ממיליון שקלים בשנה״

"איש עם יכולות שיווקיות יוצאות דופן! לעידן יש נתח רציני מאוד בהצלחה של big shot"

קפצת עד לפה בלי לקרוא כלום??

שובב אתה, מזכיר לי את עצמי 🙂

הנה סיכום קצרצר של מה שאתה יכול לקבל פה היום:

בקצרה – אתה הולך לקבל גישה ל"תיבת האוצר" שלנו בכל מה שקשור לתכנון, כתיבה ובנייה של דפי נחיתה. ככה שאם עד היום לא הצלחת להפוך גולשים למתעניינים חמים ואין לך מספיק פניות, הבעיה הזאת הולכת להיפתר אחת ולתמיד!

אתה תלמד איך למגנט את הקהל שלך, איך לגרום להם להגיב לך ולהשאיר פרטים, איך לכתוב כותרות "רוצחות" ואיך לייצר דפים שממירים אפילו 50% מקהל המבקרים. אתה תדע איך להניע לפעולה את האדם הכי ספקטי שיש, ופתאום שמה אתמול נראה קשה ייראה לך – קל!

החבילה כוללת גם קורס מקיף על כתיבה ובנייה של דפי נחיתה ("דלת הקסמים"), גם קורס מקיף על כתבה ובנייה של דפי מכירה, גם מסמך עם 131 תבניות לכותרות ככה שיהיה לך קל לכתוב ולהשתמש במה שכבר עבד (והביא לנו 100 מיליון שקל ב-4 השנים האחרונות), ואפילו ניתן לך גם תבנית "העתק-הדבק" לבנייה של דף נחיתה ומכירה ככה שתוכל ליצור את התוכן בקלי קלות.

והכי חשוב? כל זה כרגע בהנחה של 95% הנחה ומחיר מצחיק של 197 שקלים כולל מע"מ!

חושב שזה דיל טוב? יופי, גם אני 🙂

כל מה שנשאר זה ללחוץ על הכפתור, להירשם בצורה עצמאית (יש דף סליקה מאובטח) ותקבל גישה מיידית לכל הטוב הזה. לך על זה לפני שאשנה את דעתי ויהיה מאוחר מדי.

בחברות והערכה,

נתראה בצד השני,

עידן דנש