איך להגיע להמוני אנשים בשיטת ה"לייזר" כך שהפרסום שלנו בפייסבוק ואינסטגרם יביא לקוחות מדויקים כל יום שרודפים אחרינו בלי הפסקה!
הקורס המקיף בארץ לפרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, מיועד לעצמאים ועסקים קטנים שרוצים להביא עוד לקוחות, מותאם לשנת 2023 וכולל אסטרטגיות מתקדמות לפרסום אחרי ניסיון של יותר מ-15 מיליון שקלים בתקציבי פרסום
אז, איך תגרום לפרסום שלך להגיע בדיוק לקהל שאתה רוצה וצריך למרות שכל הניסיונות שעשית עד היום נכשלו פעם אחר פעם?
מאת: עידן דנש
רמת גן, ישראל
"שמע עידן, זה פשוט לא עובד! פרסמתי בפייסבוק פוסטים ממש מושקעים, כתבתי שיש לי 8 שנות ניסיון ושאני הכי 'אמין, מקצועי ושירותי'.
פרסמתי בקבוצות סגורות שקשורות לתחום שלי, ואפילו העליתי כמה סרטונים שעבדתי עליהם לא מעט זמן, ואני ממש לא אחד שמצטלם בקלות. אבל עם כל ההשקעה שלי, הפוסטים בקושי קיבלו כמה לייקים, ואני כבר לא מדבר על זה שאף לקוח רציני לא הגיע".
את הדברים האלו ששמעתי מאיתי, מבעל עסק בתחום הייעוץ לכלכלת המשפחה, אני לא יכול לשכוח עד היום. ומה שעצוב באמת היה מה שקרה כשהוא ניסה לפתור את הבעיה…
הבעיה הגדולה: מה עשינו לא בסדר בפוסטים שפרסמנו? למה הלקוחות לא מגיעים ומתעלמים ממני?!
איך זה יכול להיות שאין לנו לידים למרות שהשקענו כל כך הרבה? הרי עד שמישהו כבר משאיר לך פרטים או פונה אליך, זה סוג של "נס חנוכה".
זה לא הדבר התדיר שקורה, אלא הנדיר…
בשלב הזה, אחרי כל כך הרבה נסיונות שיווק ומאמצים, כנראה שאמרו לך ש"פייסבוק לא עובד" אז אולי התחלת לנסות פלטפורמות שיווק אחרות…
פתחת פרופיל אינסטגרם, התחלת ערוץ יוטיוב, העלית קצת סרטונים בטיק טוק, בנית וקידמת אתר אינטרנט, הכנת מדריך חינמי כדי לבנות רשימת תפוצה, ואז חזרת להעלות פוסטים ועדיין אחרי כל זה…
כלום לא קורה. ממש "פול גל בניוטרל".
וכל זה בזמן שיש לך לנהל עסק, לדבר עם לקוחות, לעשות מכירות, לתת שירות… עם לחץ אדיר ותחושת חוסר אונים איך לסגור את החודש.
נשמע מוכר?!
רגע, אבל אולי הבעיה באמת הבעיה בכלל לא אצלי, אלא בפייסבוק שהקסם שלה נעלם והיא כבר לא מהפנטת כמו פעם?
הכירו את תופעת"אפקט ה5.2%". פוסט אורגני (לא ממומן) זוכה בפייסבוק לחשיפה ממוצעת של 5.2% בלבד! כלומר בקושי אחד מכל 19 איש מהחברים שלכם! הסוד הוא להבין שאם אי אפשר לנצח את האלגוריתם של פייסבוק, צריך להצטרף אליו, והדרך לעשות זאת היא דרך פרסום ממומן.
"שילמתי לקמפיינר מקצועי – ורק מלהיזכר במה שקרה אני מתפוצץ מכעס"
"בסוף נשברתי ופניתי לקמפיינר מקצועי כי חשבתי שאולי יש איזה סוד שאני לא מבין. שילמתי לו לא מעט, השקעתי כסף בפרסום ממומן ובהכנת דף נחיתה, ומה אני אגיד לך? רק מלהיזכר במה שקרה אני כמעט מתפוצץ מכעס. זה היה אחד המצבים הכי מתסכלים שחוויתי בחיים.
כל פעם שהתקשרתי למעט הלידים שהגיעו, גיליתי שהם בכלל לא רוצים לדבר איתי, ומה ששמעתי בטלפון היה משפטים כמו 'מה? מי זה?? אל תתקשר אלי יותר, תודה!'. אז עם כל הכבוד לפייסבוק, אני מרגיש שאני כבר תרמתי את חלקי לעולם השיווק הישראלי, ואין לי מה לחפש שם".
בשלב הזה הקול של איתי הפך להיות מרוסק, והוא העביר תחושת תסכול כל כך קשה וחוסר אמון כל כך מוחלט, שלא יכולתי להישאר אדיש.
קודם כל, הרבה פחות ממה שאתה חושב. התשלום לפייסבוק הוא יומי, וכדי לפרסם בצורה יעילה, מומלץ להשקיע מינימום של 100-70 ש"ח ביום, כלומר 3,000-2,000 ש"ח בחודש. וכן, אפשר גם להתחיל בפחות.
זו הסיבה אגב שפייסבוק כל כך מצליחה: היא שברה את המודל היקר עד אימה של פרסום בשלטי חוצות, בעיתונות המודפסת או בטלוויזיה – פרסום שעולה עשרות אלפי שקלים, ומגיעים בעיקר לקהל לא רלוונטי.
כמה משתמשים לדעתכם יש בפייסבוק בישראל כיום? התשובה היא יותר מ7 מיליון! סקר שערך איגוד האינטרנט הישראלי עולה כי הפלטפורמות הפופולאריות ביותר בישראל הן וואטסאפ (86% מהישראלים משתמשים בשירות) ופייסבוק (78%). מבחינה עסקית, פייסבוק מובילה עם 27% מהישראלים שמשתמשים בפלטפורמה למטרות עסקיות לעומת 26% בוואטסאפ.
78% מהישראלים משתמשים בפייסבוק. "וואלה" 9.3.22
אבל פייסבוק לא הפכה למקום של מבוגרים בלבד? ובכן תלוי למי קוראים מבוגרים.. מהנתונים עולה כי השימוש בפייסבוק פופולרי במיוחד בקרב בני 49-30 (84%-86%) שזה רוב הקהל הצרכני של רובנו. בגילאים 18-22 משתמשים בפייסבוק 60%, ו73% בקרב בני 60+.
אבל עידן, כל הנתונים האלו לא מסבירים למה הפרסום שלי לא הצליח? הרי פרסמתי לכולם שאני "הכי טוב, הכי אמין ושיש לי המון לקוחות ו-17 שנות ניסיון", למה זה לא מספיק כדי להשיג לקוחות חמים?
בוא נבדוק יחד אם עשית אחת או יותר מהטעויות הבאות:
בחירת סוג קמפיין לא נכון
האם בחרת קמפיין "מעורבות" או "חשיפה"? הקמפיינים האלו נועדו לחשוף אותך לקהל יעד גדול ולהביא לך את הכמות המרבית של צפיות – אך הם לא נועדו להביא לקוחות.
לא השתמשת ב"פיקסל" כדי לעקוב אחרי התוצאות
הקסם שהפך את פייסבוק למה שהיא – "הפיקסל" – הוא כלי הניתוח שמאפשר לנו לאסוף כל נתון אפשרי (כמה זמן הגולשים ביקרו באתר, אילו פעולות בוצעו, במשך כמה זמן בדיוק הם צפו בסרטון ועוד) על הלקוחות שלנו ולמדוד את האפקטיביות של הפרסום. מי שלא משתמש בו בעצם הופך להיות "עיוור" לתוצאות.
בחירת קהל לא נכונה (טרגטינג)
יש כמה שאלות שחייבים לשאול את עצמנו לפני שבוחרים את סוג הקהל. השאלות האלו נועדו לענות על השאלה הגדולה – מי הלקוח האידיאלי שלך (ה"אוואטר")? למשל: איפה הוא גר? מה הגיל שלו או טווח הגילאים האידיאלי? מה המין שלו? זכר או נקבה? מה הסטטוס האישי?(רווק, נשוי, גרוש?) מהם תחומי העניין שלו? מה המקצוע שלו? (אפשר למשל לבחור בעלי עסקים ספציפיים כמו צלמים, ספרים פדיקוריסטיות).
לא יודעים לעבוד עם "קהלים חמים"
האם השתמשת באופציות של זיהוי קהלים מיוחדים כמו Custom Audience או Lookalike? פייסבוק מאפשר לנו לפנות למשל לקהלים שביקרו בדף התודה שלנו למשל בשבוע האחרון (כל מי שהשאיר פרטים). קהל שדומה לקהל שבחרתם למשל קהל שדומה לכל המבקרים באתר באחוזים מסוימים, דומים ב5 אחוז..
שימוש במסרים שטחיים
"שירותיות, אמינות, מקצועיות". טעות, טעות ועוד פעם טעות (!). הטעות הכי גדולה של כמעט כל עצמאי היא לפרסם את עצמו באמצעות שלושת המילים האלו. תחשבו על זה: אם כולם צועקים את אותו המסר, מה הסיכוי שהלקוח יפנה דווקא אליך ויסגור איתך? ובכן, שוב, סיכוי אפסי.
מסלול שיווקי לא נכון
תגידו הייתם מציעים חתונה בדייט הראשון? בוודאי שלא. אבל זה בדיוק מה שאתם עושים כשאתם מבקשים מהלקוח כסף כבר בפעם הראשונה שהוא נתקל בכם, בלי שהוא בכלל יודע מי אתם ומה המוצר שלכם. כדי להצליח למכור ללקוח אנחנו חייבים ליישם את עיקרון ההדרגתיות כלומר "להוציא את הלקוח לדייטים". הסוד הוא להפוך את הסדר – קודם לתת ערך אמיתי (והרבה), ורק אז לבקש תשלום.
לא "בישלת" את הלקוח כדי להפוך אותו לליד רותח
מדריך חינמי זה נחמד אבל הוא לא מביא לידים לשיחה (!). רמז: אם רוצים לידים לשיחה צריך "לבשל" ו"לסנן" את הלקוח באמצעות משפך שמעביר אותו תהליך הדרגתי וכולל למשל כתבה, וובינר או דף מכירה.
הפתרון לפגוע בול בקהל המדויק שלכם ולגרום לו לרדוף אחריכם!
שיטת הלייזר מורכבת מ-3 חלקים פשוטים, שכאשר תיישמו אותם, באותו הרגע תשיגו את "הגביע הקדוש" והחשוב מכולם: יכולת לאתר את הקהל המדויק שלכם, ככה שהפרסום שלכם יפגע בו בול ממש כמו קרן לייזר, והלקוחות לא יפסיקו להגיע.
אסטרטגיה, שכנוע וטכניקה
זה הכל. אין דבר אחר. מה זה בדיוק אומר?
אסטרטגיה:
הצעד הראשון בהגעה למטרה, היא קודם כל לסמן אותה – בלייזר. לכן אנחנו חייבים לבחור נכון את סוג הקמפיין שננהל – למשל אם נבחר בקמפיין מעורבות במקום בקמפיין המרות, לא נקבל כלל לידים.
הצעד השני הוא בחירה נכונה של הקהל, אסור לנו לבחור קהל קטן מדי ומנגד גם לא קהל גדול מדי או עם תחומי עניין כלליים מדי – זה אחד הסודות המרכזיים של "שיטת הלייזר" .
(רמז: במקום לדבר ל"כולם" כמו כל המתחרים, אנחנו צריכים לבחור קהל ספציפי שכמעט ואין עליו תחרות. קהל שמצד אחד רעב לפתרון ויש לו איך לשלם לנו, ומצד שני הוא מספיק גדול ככה שעדיין יהיה לנו שוק מספיק גדול לשווק ולמכור לו).
הצעד השלישי הוא בחירת המשפך השיווקי – לא רק דף נחיתה וטופס לידים, אלא מסלול ארוך יותר שהופך אנשים זרים ללידים באמת חמים. המשמעות היא שאנחנו לא מוכרים את עצמנו בהתחלה, אלא מעניקים ללקוח ערך ומספרים לו על השיטה שלנו – ואז הוא זה שירדוף אחרינו.
שכנוע:
המודעה שלך לא תציע ללקוח "חתונה" ממבט ראשון. מה הכוונה? במקום לבקש כסף מהלקוח ורק אז להציע ערך, אנחנו הופכים את הסדר – קודם נותנים ערך אמיתי (והרבה), ורק אז מבקשים תשלום.
וכשעושים את זה נכון המשמעות היא שאנחנו "מבשלים" את הלקוח בישול במסלול ארוך ככה שתקבל תקבל לקוח שכבר יודע מי אתה, מה אתה, מה מיוחד אצלך, מה עשית בעבר ותהיה לו תשובה טובה לשאלה "למה לבחור בך".
במילים אחרות, אתה תקבל ליד איכותי וחם כמו שמעולם לא היה לך.
טכניקה:
רבים מכירים את הטכניקה של פייסבוק, אבל הסוד הוא בניתוח של הנתונים ובהסקת המסקנות. אנחנו נעשה כמובן שימוש בקסם שהפך את פייסבוק למה שהיא – "הפיקסל" – כלי הניתוח שמאפשר לנו לאסוף כל נתון אפשרי על הלקוחות שלנו ולמדוד את האפקטיביות של הפרסום.
הכלי מודד כמה זמן הגולשים ביקרו באתר שלנו, אילו פעולות בוצעו, במשך כמה זמן בדיוק הם צפו בסרטון מה רמת המעורבות שלהם בפוסט, מי הוסיף פריט לעגלה ולא המשיך לתשלום ועוד.
פה גם נדע באיזה סוג קמפיין ממומן להשתמש בפייסבוק כדי לקבל לידים חמים, רמז – זה ממש לא מה שהרוב עושים (לא כפתור הBoost Post ובטח שלא קמפיין 'מעורבות'!).
באמצעות "שיטת הלייזר" נדע איך לנתח את הנתונים האלו כך שנוכל לדעת מתי כדאי לסגור את המודעה, מה עושים כשמודעה מפסיקה לעבוד, ואיך להגדיל את האפקטיביות של מודעה שכבר עובדת.
אבל האם באמת אפשר למצוא את הקהל ממש כמו בקרן לייזר? "לשלוף אותו בפינצטה"?
החדשות הטובות הן שפייסבוק היא מערכת הפרסום המשוכללת בעולם מבחינה זו.
למשל, אם את דיאטנית בגבעתיים שמחפשת נשים מצליחות עסוקות, תוכלי לכוון לנשים, בגילאי 35+, נשואות + 2 ילדים, אזור גבעתיים והסביבה, בעלות תחומי עניין של בריאות, יופי, ספורט, וכו'
ואם אתה יועץ משכנתאות מאזור אריאל ומחפש גברים בגילי 30+, נשואים, מאזור השומרון, בעלי תחומי עניין של נדל"ן, פיננסים וכו, תוכל לפנות ישירות אליהם.
אז כן, בהחלט כן אפשר למצוא את הקהל שלנו בפינצטה!
ביום שתדעו לייצר לכם אסטרטגיה עם קהל שמיוחד לכם, תהליך שכנוע שרק אתם משתמשים בו, וטכניקה מנצחת, יודעים מה יקרה? שיטת הלייזר תתחיל לפעול ולפגוע בול בקהל שלכם!
אתם תפסיקו לרדוף אחרי "פירורים", אתם תפסיקו להיכשל במאמצי השיווק שלכם, אתם תפסיקו את תהליכי המכירה הקשים והמתסכלים שיש לכם היום. ואתם בטח תפסיקו לחלק הנחות מיותרות שגורמות לכם להגיע למקום שהכי לא רציתם להיות בו!
איך אני יודע את זה? כי בכל פעם שעשינו את זה בשנים האחרונות, זה עבד.
באחד הקמפיינים שעשינו לעצמנו למשל, עשינו על עצמנו כתבה שיווקית, שבעקבותיה קיבלנו מעל 1,300 פניות מעסקים שרצו לקבל מאיתנו הצעות מחיר (וחלקם שילמו לנו לא מעט בכלל).
אלה אנשים שבטלפון היו אומרים לי "מה, אני באמת מדבר עם עידן??" ולא האמינו שאמרתי להם "כן".
בקמפיין אחר, הכנו על עצמנו סרטון וידאו נחמד (ולא קצר) באורך 20 דקות,
שבסופו נכון להיום יש מעל 240 תגובות של אנשים נלהבים ש"נזרקו" עלינו במטרה לקבל הצעת מחיר ולהפוך להיות לקוחות שלנו.
אחד מהם אפילו אמר…
"כמו שראיתי הרבה כאלה כבר, אבל התחברתי לשלך יותר. נראה אמיתי וכנה"
במקרה אחר לקוח השאיר תגובה בה אמר…
"עידן אשמח לדבר איתך ספציפית, לא יועץ מזכירה וכו'"
חבר'ה, איך לדעתכם זה לדבר עם אדם שראה סרטון שלי במשך 20 דקות, השאיר לי פרטים כשהוא רוצה לדבר אך ורק איתי? האם לדעתכם מדובר בפנייה איכותית ולקוח שבסיכוי גבוה יכול לרכוש ממני?
ברור שכן 🙂
ומה קרה אצל הלקוחות שלנו?
בזכות אותה השיטה, ללקוח שלנו בתחום החזרי המס שבח הבאנו מעל 1,000 לקוחות פוטנציאליים, מתוכם הוא סגר עשרות רבות של עסקאות ועשה הרבה מאוד כסף.
לכל הספקטיים, הנה העברות שקיבלתי ממנו במהלך השנה האחרונה הנה, פה אפשר לראות תשלומים על סך עשרות אלפי שקלים:
אני לא מראה את זה כדי להשוויץ או משהו כזה, אני פשוט רוצה שתדעו שזה אמיתי. הרי לא הייתי מקבל עשרות אלפי שקלים על פרסום שלא עובד, נכון?
לקוח אחר שלי, הוא בכלל בתחום הנחירות, יש לו מתקן מדהים שפותר נחירות. בכל מקרה, לאותו לקוח כמו שראינו מקודם הבאנו מעל 2,400 לידים חמים עד היום…
וגם פה, הספקנים מביניכם יכולים לראות שקיבלנו מאותו לקוח עד היום סכום מצטבר של 106,775 שקלים.
ואלה רק דוגמאות על קצה המזלג…
השיטה הזאת הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בתחומים כמו:
ייעוץ משכנתא
השתלות שיניים
לימודי ערבית
השתלות שיער לגברים
ואפילו בעולם קבלת אזרחות רומנית זה עובד…
למעשה, אני יכול לספר לכם שעד היום, ב6 שנים האחרונות, בזכות אותה שיטה הצוות שלי ואני הבאנו ללקוחות שלנו במצטבר מעל 500,000 פניות, 10,000 לקוחות ו-100 מיליון שקל בהכנסות.
אז הנה מה שאני רוצה להציע לכם היום כדי להביא עוד לקוחות…
קורס "המושך בחוטים"
הקורס המקיף בארץ לפרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, מיועד לעצמאים ועסקים קטנים שרוצים להביא עוד לקוחות, מותאם לשנת 2023 וכולל אסטרטגיות מתקדמות לפרסום אחרי ניסיון של יותר מ-15 מיליון שקלים בתקציבי פרסום
למי הקורס מתאים?
מי שניסה בעבר לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם ונכווה – קיבל מעט מאוד לידים, אם בכלל
מי שתקוע בתקרת זכוכית, בין אם העסק נפתח אתמול בבוקר או לפני 10 שנים.
מי שמרגיש "שקוף" מול הלקוחות שלא רואים אותו.
מי שנכנס למעגל המייאש שבו הוא מוריד מחירים כדי למכור (ואז הרווח נשחק והוא מתחיל לשנוא את העסק שלו)
מי שהתייאש מפרסום אורגני מתיש שלא מביא שום תוצאות.
מי שרוצה שהיומן שלו יהיה מלא והלקוחות ירדפו אחריו ולא להיפך.
"איך ייראה העסק שלי בסיום הקורס לאחר שאיישם את החומר שלמדתי?"
תקבל לידים חמים בלי הפסקה כל יום
לקוחות ירדפו אחריך (ולא ההיפך)
היומן שלך יהיה מלא (עם רשימת המתנה קדימה)
תוכל למכור את השירות שלך בשכר שעתי גבוה משאר השוק
סוף סוף הקהל שלך יעריך אותך כמומחה ויכיר בייחודיות שלך
תהפוך להיות מותג מוכר וידוע בתחום שלך
תקבל לידים חמים בלי הפסקה כל יום
לקוחות ירדפו אחריך (ולא ההיפך)
היומן שלך יהיה מלא (עם רשימת המתנה קדימה)
תוכל למכור את השירות שלך בשכר שעתי גבוה משאר השוק
סוף סוף הקהל שלך יעריך אותך כמומחה ויכיר בייחודיות שלך
תהפוך להיות מותג מוכר וידוע בתחום שלך
בוא נראה מה כוללת החבילה המלאה…
113 (!) סרטונים ברורים ופרקטיים שילמדו אותך את "שיטת הלייזר",
בין השאר תלמד:
מהו המפתח הסודי להצלחה בפייסבוק שבזכותו הצלחתי לייצר מעל חצי מיליון לידים ו100 מיליון שקלים ללקוחות (רמז: קודם כל לעשות! )
איך להוריד מחירי לידים למינימום
איך למצוא את הקהלים שאנחנו רוצים להגיע אליהם
איך גורמים ללקוח לבחור בנו ולא במישהו אחר
באיזה שיטות שיווק להשתמש בתוך פייסבוק
כתיבה שיווקית – איך כותבים מודעות פוסטים, באיזה מילים להשתמש כדי לפנות לקהל שלנו ולייצר לידים
מה עושים אם אין תגובתיות למודעה
מה עושים אם יש קליקים אבל אין לידים
איך להגדיל קצב על מודעה שעובדת
עם איזה תקציב מומלץ להתחיל קמפיין
מה סוג הקמפיין היחידי שצריך להכיר
איך רודפים אחרי הקהל שלנו (ריטרגטינג)
בקיצור: לא רק טכני ו"על איזה כפתורים ללחוץ", אלא יש דגש אדיר על אסטרטגיה.
( שווי = 3,300 ₪ )
רגע אחרי שלמדת את התיאוריה, תוכל ליישם אותה בפועל בעסק שלך באמצעות משימה פרקטית שתראה לך תוצאות בשטח.
המשימות כוללות בין השאר:
הגדרת הקהל שלך
כתיבת פוסטים
העלאת קמפיין מא' ועד ת'
הגדרת חשבון פרסום
הכנת סוגים שונים של מודעות
( שווי = 200 ₪ )
בהחלט. קבל את הסילבוס של הקורס וכן 3 שיעורים שיגרמו לך להבין מהם סוגי הקמפיינים בפייסבוק ואיך לאתר את הקהל הספציפי שלך.
מה זה "קריאטיב"
למה ממומן ולא אורגני
מזה קליקים על הקישור
וזה לא הכל, חכה ותראה את חבילת הבונוסים העצומה שתקבל:
תקציב – כמה נשלם ביום? (רמז: אפשר להתחיל ב-10 שקלים)
מה משפיע על מחיר הליד?
איך "בקשות" שונות משפיעות על מחיר הליד?
כלל ברזל לגבי הוזלת מחיר הליד
( שווי = 297 ₪ )
בסיס הפעולה שלנו לעולמי עד
אסטרטגיית הפרסום מספר 1
איך לסנן לידים לא רלוונטיים ולהגביר איכות?
סוג הקמפיין שאיתו נעבוד ב-90% מהמקרים
מה כדאי לפרסם לכל קהל
לאיזה גודל קהל לפנות?
סוגי משפכי שיווק
מה נחשב ל"מודעה טובה"?
מה עושים כשהכל עובד טוב?
( שווי = 497 ₪ )
איך בוחנים מודעה חדשה?
מהו אחוז המרה סביר של דף נחיתה למשפך?
מהו אחוז המרה סביר של דף נחיתה למטרת מכירה?
מהו אחוז המרה טוב של כתבה שיווקית?
מהו מחיר ליד ממוצע בקמפיין המרות?
מהו מחיר קליק סביר בקמפיין המרות?
האם משנה כמה המודעה "ויראלית"?
( שווי = 297 ₪ )
אם יש קליקים באחוז טוב אבל אין המרות…
אם דף הנחיתה לא ממיר
אם יש לידים אבל לא מספיק איכותיים
אם הלידים איכותיים אבל אין מכירות
אם המודעה נפסלת
אם מודעה פתאום מפסיקה לעבוד טוב
אם שיעור הקליקים על קישור נמוך
( שווי = 397 ₪ )
מה זו אופטימיזציה בקמפיין
איך עושים אופטימיזציה או AB טסט?
איך פייסבוק רוצים שנתנהג כמפרסמים?
מתי לכבות מודעה שהפסיקה לעבוד?
דגש חשוב שעושים A/B טסט
מה זה בתכלס סקיילינג
רגע האמת: איך עושים סקיילינג??
( שווי = 497 ₪ )
בונוסים
ועכשיו לזמן מוגבל ב – 94% הנחה
(ב-12 תשלומים שווים, סה"כ 297 שקלים כולל מע"מ )
הקהל: אבות, גברים (הדיאטה הראשונה הגדולה לגברים)
ההבטחה: להוריד את הכרס ב90 יום (הבטחה ספציפית לקהל)
ההצעה: תוכנית אונליין מקיפה, בונוסים, אחריות
השיטה המיוחדת: השיטה הלפטינית (חדש, אין מאמץ, מותאם לקהל)
תהליך השכנוע: דף מכירה, וובינרים, טלפון
התוצאה: הדיאטה המצליחה ביותר בארץ לגברים, מעל 25,000 לקוחות משלמים בפחות משנתיים!
"לפחות 50% מההצלחה של אבא חטוב – זה בזכות השיווק, ועידן הוא אחד המשווקים הטובים בארץ. הוא בנאדם סופר אמין, ואם יש משווק שאני סומך עליו – קוראים לו עידן דנש"
"עידן הוא איש שיווק עם יכולות יוצאות דופן, אפילו ברמה העולמית"
ההבטחה: 100$ ביום הכנסה נוספת ממסחר
ההצעה: תוכנית אונליין מקיפה
הקהל: הנגשה לקהל הרחב שמעוניין בלהגדיל הכנסה (בעיקר גברים 30-50)
השיטה המיוחדת: שיטות המסחר של ה-4% שמצליחים (סוחרי עלית)
תהליך השכנוע: סרטונים, וובינרים, כתבות
התוצאה: אימפריה של 1900 לקוחות בשנה הראשונה לפעילות
נשים שקנו מנוי חודשי בעלות של 97 ש"ח תוך 30 יום (הכנסה של 50K כל חודש).
אחת הדרכים שבאמצעותה גרמנו לרבקה לבלוט בשוק: לייצר מוצר בסיסי (מנוי חודשי וזול לאתר שלה) שלא היה קיים קודם.
"עידן הוא בנאדם. הוא האמין בי גם כשאני כבר לא האמנתי בעצמי. התוצאות היו מדהימות"
"נקודת המפנה בעסק שלי היתה אחרי שפניתי לדנש. הלקוחות לא הפסיקו להגיע"
הקהל: בעלי הון עצמי של 350K ומעלה
ההבטחה: הכנסה פסיבית מנדל"ן בישראל
ההצעה: ליווי מלא למציאת הנכס
תהליך השכנוע: ערך בסדרת סרטונים וכתבה, עם סדרת פולו אפ במייל
השיטה המיוחדת: חיבור לנכסים בהתאמה אישית
התוצאה? עסק מצליח שמכניס 6 ספרות בחודש!
אתה בטח חושב לעצמך "עידן, הכל טוב ויפה, אבל מי מבטיח לי שזה עומד לעבוד לי??"
ובכן, זאת שאלה טובה, אבל מזל שחשבתי עליה מראש!
אז תקשיב מה אנחנו הולכים לעשות, ותגיד אם זה מקובל עליך.
אני עומד לתת לך אחריות מטורפת שאומרת את הדבר הבא:
בסדר? עכשיו נרגעת?
במילים אחרות,
אני באמת לא רוצה ממך כסף אם לא תרגיש שקיבלת פי 10 ערך ממה ששילמת.
ולכן, יש את האחריות הזאת. אני כל כך משוכנע שאתה תעוף על הידע הזה והתבניות ככה שתחזיר את ההשקעה הזאת פי 100 תוך זמן לא ארוך.
כל היופי ב"שיטת הלייזר" הוא שניתן ליישם אותה על כל תחום. תחשוב על זה, האם יש תחום כלשהו שבו אין יתרון בלמצוא את הקהל המדויק שלך ולהביא לידים חמים כל יום?
סתם כדי להרגיע אותך, השיטה כבר עבדה לנו בתחומים הבאים (רשימה חלקית ביותר): יועצי משכנתאות, קורסים לשוק ההון, דיאטות, שיפוץ בתים, קורס ללימוד שפות, תיקוני סלולר, עיצוב הבית, רפואת שיניים ועוד רבים רבים…
הקורס נועד לחסוך לך זמן: במקום שתנסה בעצמך שוב ושוב להעלות פוסטים וכל פעם תתאכזב מחדש מהתוצאות העלובות בלי להבין מה גרם להן – עשינו את כל העבודה בשבילך.
אנחנו כבר למדנו, חקרנו, ניסינו (המון!) וכל מה שנשאר לך הוא לקבל גישה לאוצר הזה שיקפיץ לך את העסק. מעבר לכך השיעורים עצמם זמינים עבורך מכל מקום ובכל שעה, מדובר בשיעורים קצרים שרובם לא עולים על 10 דקות.
בהחלט. אחד היתרונות המפתיעים של מערכת הפרסום של פייסבוק הוא המחיר הנמוך.
אפשר ומומלץ "להתחיל בקטן" – כלומר להשקיע בתקציב הפרסום כ-70 שקלים ביום, ואפשר גם פחות.
כן. הקורס בנוי למתחילים חסרי כל רקע גם בהיבט הזה. הסרטונים הקצרים והקליטים שלנו יסבירו לך צעד אחרי צעד כיצד להצליח בתחום הזה. תופתע לגלות עד כה זה קל ואינטואטיבי.
בשתי מילים: "שיטת הלייזר". פה אנחנו לא עושים סתם "בוסט פוסט", אלא לומדים לעומק את שיטת הלייזר שאיתה אין מצב לא להצליח כי השיטה לא מתמקדת רק בהיבט הטכני – אלא בעיקר באסטרטגיה.
הקורס מיועד לבעלי עסקים שאין להם שום מושג בשיווק, והוא מציג את הנושא באמצעות שיעורים ברורים, קצרים וקליטים, ובעיקר – באמצעות דוגמאות שאין מצב שלא 'יפילו לך את האסימון'. אם יש משהו שעושה לי הרגשה טובה זה לראות כל פעם מחדש לקוחות שנדהמים לגלות עד כמה השיטה הזו 'עושה שכל', פשוטה – ובעיקר מביאה תוצאות.
להיפך, אני מאמין שאם אפיץ את השיטה אז הרבה עסקים יעברו מהפך בזכותה, ולאחר שיקבלו ממני כל כך הרבה ערך הם ירצו להיות לקוחות שלי כל החיים!
בנוסף, האמת היא שבתור בעל עסק שעבר כל כך הרבה תלאות עד לגיבוש השיטה, אני פשוט לא יכול לראות מהצד כל כך הרבה בעלי עסקים מתרסקים שוב ושוב בניסיונות שיווק כושלים.
אגב, העסק שלי קיים כבר לא מעט שנים ואחרי היכרות ושיחות עם אלפי בעלי עסקים קטנים, אני יכול לנפץ עוד מיתוס: זה פשוט לא נכון שרוב האנשים הם תחמנים או רמאים. אני מאמין שכפי שאני תמיד הקפדתי על הגינות בעסק שלי, כך מקפידים רבים אחרים.
שובב אתה, מזכיר לי את עצמי 🙂
הנה סיכום קצרצר של מה שאתה יכול לקבל פה ממש עכשיו: בקצרה –קורס "המושך בחוטים" שיגרום לעסק שלך למשוך לקוחות מדויקים מפייסבוק ואינסטגרם באמצעות "שיטת הלייזר", כך שהפרסום שלך יפגע בול בקהל ותשלוף בפינצטה לקוחות חמים כל יום ובלי הפסקה!
אתה הולך ללמוד את המיומנויות הכי חשובות שצריך בעולם הדיגיטל כדי לפגוע בול בקהל שלך ולייצר כסף, בלי בולשיט.
הסוד: שיטת ה"לייזר".
שיטה פשוטה בת 3 חלקים: אסטרטגיה, שכנוע וטכניקה, שתאפשר לך לנטרל את "אפקט ה5.2%" – החשיפה המזערית שפוסטים אורגניים "זוכים" להם. אתה פשוט הולך לקבל פה קיצור דרך של שנים שיחסוך לך גם המון זמן וגם עשרות ומאות אלפי שקלים בניסיונות שלא יביאו תוצאות. הקורס נבנה אחרי אחרי אלפי קמפיינים וניסיונות שחלקם עבדו וחלקם לא.
בנוסף, תקבל גישה למאגר של 5 בונוסים – וכל זה ב-94% הנחה. כלומר, במחיר של 297 ש"ח בלבד תוכל לקבל גישה למכרה זהב שיוכל לגרום לך להפסיק את תהליכי המכירה הקשים והמתסכלים שיש לך היום, לשים סוף לרדיפה אחרי "פירורים" ובעיקר להפסיק לחלק הנחות מיותרות שגורמות לך להגיע למקום שהכי לא רצית להיות בו!
התכנים הולכים להיות שלך לתמיד, אה, ואם לא תאהב אותם תוכל להחזיר אותם תוך 14 יום ולקבל את כל הכסף בחזרה (ככה שכל הסיכון הזה עלי). אז קח את זה לפני שיהיה מאוחר מדי, לך תעשה מלא כסף, ואז תחזור וניקח אותך לשלב הבא 🙂
נתראה בצד השני,
בחברות,
עידן דנש
חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.
יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.