(לא לעצלנים, או מחפשי התעשרות מהירה)
"אתה אולי לא מבין את זה כשזה קורה, אבל בעיטה בשיניים היא אולי הדבר הטוב ביותר בעולם בשבילך"
האיש שאולץ להתפטר מאפל – אותה הקים – בשנת 1985. הקים לאחר מכן חברה אחרת בשם ״נקסט״. נכשל שוב מבחינה כלכלית ונאלץ למכור את החברה לאותה אפל ממנו גרשו אותו. אחרי המכירה, הוא עלה על המסלול הנכון, ומשנת 96 הוא חזר למסלול של הצלחה, חזר להיות המנכ״ל של אפל, והמציא את המקבוק, האייפוד, האייפון והאייפד שהפכו את אפל לחברה הגדולה ביותר בכל הזמנים.
אולי אתה מכיר את אמזון, איביי, שיווק שותפים וכו׳… אבל כאן מדובר על משהו אחר. כאן אנחנו מדברים על עבודה עם עסקים ופתירת הבעיה הכי גדולה שלהם ״לקוחות״. לא, אתה לא צריך למכור עבורם, ואתה גם לא מקבל עמלה רק במידה ואותם עסקים שאתה משרת מבצעים מכירות… כל מה שאתה צריך זה להביא להם תנועת גולשים מהדיגיטל.
עובדה 1: יש בארץ כ-690,000 עסקים קטנים והם כולם תלויים בדבר הזה שנקרא "שיווק דיגיטלי" כדי להביא עוד לקוחות ועוד הכנסות.
עובדה 2: 95% מבעלי העסקים לא מבינים שום דבר בשיווק דיגיטלי ויותר מזה, הם לא רוצים להבין בזה. הם רוצים שמישהו יעשה את העבודה עבורם בזמן שהם עושים את מה שהם הכי טובים בו (המומחיות המקצועית שלהם).
עובדה 3: משווק דיגיטלי לעסקים מקבל שכר טרחה חודשי עבור שירותי דיגיטל שנעים בין 1,000 – 3,000 ₪ (בהתאם לניסיון, מוניטין, אופי השירות ועוד) כלומר, לקוח (בעל עסקס) בודד שווה למשווק הדיגיטלי 12,000 – 36,000 ₪ בשנה.
עובדה 4: כל עוד המשווק הדיגיטלי מביא תוצאות לבעל העסק, בעל העסק לא ירצה לעזוב אותו לעולם. הסיבה? לקוחות חדשים הם ה"חמצן" של כל עסק ואי אפשר בלעדיהם, ותנועה קבועה של מתעניינים מהדיגיטל לעסק, באופן סטטיסטי, תמיד מייצרת עוד לקוחות. בניגוד לאסטרטגיות אחרות כמו מסחר באמזון או שיווק שותפים, כאן המשווק מקבל את שכרו מדי חודש (כלומר זה לא עסקה חד פעמית שצריך לייצר מחדש כל הזמן).
עובדה 5: כדי להיות משווק דיגיטלי לא צריך הון עצמי, לא גאונות בשיווק, לא ידע טכני ואין צורך באנגלית טובה.
עובדה 6: לא צריך פה תואר או קורסים ארוכים ומעיקים. אפשר ללמוד את התחום מהר ולהתחיל להביא לקוחות והכנסה תוך 90 יום או פחות.
לכן, אנחנו מציעים לך היום:
1 | ללמוד שיטה לשיווק בדיגיטל (בסיסי ופשוט).
2 | לראות כיצד למצוא עסקים שצריכים לקוחות חדשים (אממ שזה כולם בעיקרון).
3 | לראות כיצד למכור להם סל שירותים ומוצרים (שעבורם ישלמו לך מדי חודש).
הבעלים והמנכ״ל של חברת השיווק הדיגיטלי היקרה ביותר בישראל, והאדם שאחראי על יצירת מספר העסקים שעברו את רף מיליון השקלים מהדיגיטל בשנה, הגבוה ביותר במדינת ישראל.
עידן דנש נקרא גם ה״קבלן״ שבנה שיווק דיגיטלי לעסקים שהכניס בכולל מעל ל-110 מיליון שקלים ו-10,000 לקוחות משלמים.
כדי להצטרף למפעל לפתיחת עסק דיגיטלי, תן לעידן דנש והמקצוענים שלו את האחריות להוביל אותך דרך התהליך המובנה
רגע לפני שנכנסים לכל מה שאתה הולך לקבל, אנחנו רוצים לומר לך שאנחנו נותנים לך את כל החומר מ״כיתה א'״ ועד ה״אוניברסיטה״. אבל אל תדאג, כי בכיתה ב' כבר עושים כסף ;). למעשה, תוך 90 ימים אפשר להתחיל להביא לקוחות, ליצור הכנסה ולבנות את השלד הבסיסי של העסק.
אתה עומד לקבל את המסלול המלא לכל התהליך, משלב התכנון והקמת העסק ועד שהלקוח "דופק בדלת" ולבסוף משאיר אצלך כסף בסליקת אשראי. במילים אחרות אתה הולך לקבל את ה״מתכון״ ולא רק את המצרכים.
אנחנו נדבר פה על הכל, לא נשאיר שום דבר מתחת לשולחן:
( שווי : 5,800 ₪ )
יש פה הכל. כולל משימות, כולל הדגמות.
והכי חשוב – תוכנית ברורה שמסבירה לך צעד אחר צעד מה לעשות בזמן שאנחנו מרחוק מחזיקים לך את היד ומוודאים שאתה עושה מה שצריך כדי להכניס את השקל הראשון מהר ככל הניתן.
החומר מקיף ומגיע עם מסמכים והסברים כתובים, יש פה שעות של תוכן מצד אחד, ומצד שני הכל ברור בוידאו ככה שתוכל צ'יק צ'ק להתקדם ולהביא לקוחות וכסף.
אני נותן לך את הקורס הכי "טרי" שלי בנושא כתיבה שיווקית, שבו יש 4 שעות של תוכן מזוקק על איך לכתוב פוסטים ומודעות שהופכות לויראליות ומביאות מאות ואלפי לידים במחירים מצחיקים.
יש פה 19 סרטונים שיוצרו אחרי ניסוי וטעייה של כתיבת אלפי מודעות פייסבוק, ככה שאתה הולך לקבל קיצור דרך שיחסוך לך חודשים של ניסוי וטעייה, יחד עם מתכון מדויק מה צריך לעשות כדי להביא תוצאות ולהתגבר על כל תחרות!
עם הקורס הזה אתה לעולם לא תהיה עם מחסור של פניות, ולמעשה תוכל בלחיצת כפתור להביא עוד עבודה לפי כמה שמתחשק לך.
( שווי : 2,997 ₪ )
בין אם בצדק או לא, בעלי עסקים משוגעים על הדף העסקי בפייסבוק והפרופיל באינסטגרם. זה הדבר הכי "לוהט" בשנים האחרונות כשמדברים על הנושא של שיווק בדיגיטל. מאוד חשוב לבעלי העסקים להיות עם נוכחות חזקה ברשת, ודף חזק נתפס בתור הדבר הכי חשוב שיש.
מה שאומר? הזדמנות פז בשבילך 🙂
בקורס הזה אני אלמד אותך כל מה שצריך לדעת כדי שתוכל לנהל דפים ברמה הכי גבוהה:
( שווי : 1,997 ₪ )
ההדרכות הכי פשוטות בעולם ליישום.
אתה תדע איך להפוך את העסק שתעבוד איתו ל"סלב" הכי חזק בעמוד הראשון בגוגל, ורק על זה הוא יהיה חייב לך לעד (וירצה לשלם בהתאם).
( שווי : 997 ₪ )
לא צריך בהכרח לעשות את העבודה בעצמך, אפשר להשיג לקוח תוך זמן קצר.
ההדרכות האלה יראו לך בדיוק איך לעשות את זה נכון…
( שווי : 2,497 ₪ )
פה תלמד את הבסיס של כמה מוצרים שונים ככה שתוכל למקסם הכנסה מכל לקוח. אתה תלמד את הבסיס גם של בניית אתרים, גם סרטוני "הצגה עצמית", וגם קידום אתרים.
אתה תדע פה מספיק כדי להצליח למכור את כל אחד מהשירותים האלה בזמן שהוא חושב שאתה 10 שנים בתחום 🙂
הפרסום בפייסבוק הוא "הגביע הקדוש" לכל בעל עסק בשנים האחרונות, אין כלי יותר חזק מזה כדי לייצר פניות ולקוחות. זה נכון גם לך, וגם ללקוחות העתידיים שלך (ככה שתרוויח פה 2 ציפורים במכה).
( שווי : 2,497 ₪ )
שמדברים על הדרך הכי טובה לייצר לידים (פניות) לעסק, הדרך הכי טובה היא מה שנקרא "דף נחיתה". מה זה דף נחיתה? אתר אינטרנט עם דף אחד בלי הסחות דעת, מה שמגדיל את אחוזי המעבר של גולש לליד.
פשוט וקל.
בהדרכות האלה אתה תלמד…
( שווי : 1,997 ₪ )
בנוסף תלמד את כל הצד הטכני ואיך בונים דף כזה בפועל בתוך מערכת רב מסר (מערכת דפי נחיתה).
כנראה ההדרכות האהובות ביותר על עידן דנש בעצמו…
למה? כי יש פה משהו שהוא הביא מארה״ב,
ואף אחד עדיין לא הציע אותו לבעלי עסקים בישראל לפניך!
כלומר הולך להיות לך בכיס "כלי נשק" אימתני שתוכל איתו להפוך כל מועמד ללקוח משלם בקלות. בנוסף, תוכל לייצר תוצאות מטורפות ללקוחות שלך ומהר בצורה שהם לא חוו מעולם לפני כן (פשוט מאוד כי זאת טקטיקה שרוב מנהלי הקמפיינים בארץ לא מכירים).
( שווי : 2,497 ₪ )
החבילה שמיועדת למי שרוצה להצטרף ל״סיירת המטכ״ל״ של המשווקים בארץ, כמו העסקים שמופיעים ברשימה שבתחילת העמוד. ולהרוויח את הסכומים שהם ואנחנו גובים מהלקוחות שלנו:
( שווי : 21,297 ₪ )
( שווי : 797 ₪ )
סדרה של תבניות שיווק מוכנות במגוון נושאים המבוססות על קמפיינים מוצלחים שייצרו מעל 500,000 לידים ו 10,000 לקוחות משלמים. ניתן להשתמש בתבניות ללא הגבלה ולייצר קמפיינים מעולים (כמעט) לכל סוג של עסק.
רוצה רק להכניס כסף בלי לעשות את העבודה בעצמך? רוצה לתווך לספקים אחרים ונטו לגזור עמלות?
אתה צריך אנשים איכותיים שיעשו את העבודה בשבילך. לכן אתה תקבל את מאגר הספקים הכי טובים בשוק בכל תחום שתצטרך (כאלה שעשו לעידן דנש בעצמו הרבה כסף במהלך השנים)
( שווי : 597 ₪ )
( שווי : 1,797 ₪ )
( שווי : 797 ₪ )
הצעת מחיר מקצועית מוכנה עם כל "הפרטים הקטנים" שמגנים על ספק השירות ומבטיחים תנאי התקשרות בתנאים מקסימליים.
( שווי : 4,000 ₪ )
מעל 40 מקרים ותגובות לתרגול שיחות מכירה.
( שווי : 2,000 ₪ )
שאלות מכווינות בשיחת מכירה שעוזרות לחדד מהו הצורך של הלקוח ולבצע שיחת מכירה ביעילות מקסימלית.
( שווי : 2,000 ₪ )
מסמך להכרת וקליטת לקוח בעסק לשם הכנת קמפיין מדויק ככל הניתן וביצועים מקסימליים.
( שווי : 4,000 ₪ )
נתחיל מכך, שבתחילת משבר הקורונה, מתישהו באזור אפריל 2020, בעלי העסקים היו בצרה צרורה. אף אחד לא ידע מה יהיה מחר בבוקר, והפתרון היחיד שניתן היה להישען עליו הוא "לשווק ולהביא קהל מהאינטרנט". לכן, עידן דנש ודניאל אבגי (יד ימין של עידן), שכרו אזור עבודה שקט ל-3 ימים בהם הם יצרו תשתיות שיווק מלאות הכוללות פוסטים, דפי נחיתה, הנחיות הקמה ואסטרטגית ניהול בפייסבוק עבור יותר מ-80 תחומים עסקיים שונים.
עבור הקוסמטיקאית, עבור השיפוצניק, עבור יועץ המשכנתא, עבור יועץ המס, עבור המעסה ועבור כל תחום שאתם יכולים לחשוב עליו אבגי ועידן כתבו קמפיינים מלאים. אם לא די בכך, הם גם ניסו אותם בפייסבוק, בדקו אותם ושיפצו אותם עד שהביאו אותם לרמה בה הקמפיינים אכן מפיקים תוצאות (לידים זולים).
זהירות! מדובר בכלי ששווה יותר מכל תהליך בניית העסק כולו. מדובר במתנה שווה כמו דירה במתנה. למעשה, עידן דנש והצוות שלו יצרו קמפיינים שיווקיים מוכנים הכוללים פוסטים, דפי נחיתה ואסטרטגיות ביצוע + הנחיות עבור יותר מ-80 תחומים שונים.
מה שאומר, שלא משנה עם איזה עסק תסגור עסקה – העבודה נעשתה כבר עבורך!
ומעבר לכך, התכנים נבדקו בפלטפורמות והוכיחו שהם עובדים. מה שאומר, שאם לדוגמה תסגור עסקה עם יועץ משכנתא, תוכל להיכנס לתיקייה שלו, לשלוף משם פוסט, להטמיע אותו במערכת הפרסום של פייסבוק ע״פ ההנחיות, לקשר אותו לדף הנחיתה שנמצא בתיקייה, ולהתחיל להביא לו לידים ולקבל עליהם תשלום!
( שווי : 99,000 ₪ )
* הערה: בעבר עידן דנש מכר לבעלי עסקים את כל אחת מהתיקיות האלה ב-7,000 ש״ח ליחידה, ואתה מקבל את כולן.
מפגשים פורנטלים בהם:
( שווי : 20,000 ₪ )
מה היינו עושים אם אמא לא הייתה מלמדת אותנו לקשור שרוכים? לאכול לבד? לדבר? לכבד אחרים? היינו כנראה לומדים לבד, אבל היה לוקח לנו הרבה זמן, הרבה טעויות וכנראה שעד היום היינו פחות טובים בכישורים האלה מאחרים. כדי למנוע את כל אלה, עידן דנש והצוות שלו יהיו ה״אמא״ וגם ה״אבא״ שלכם בבניית עסק דיגיטלי שעושה מיליון ש״ח בשנה.
לכל מפגש אתם תגיעו עם חלקי העסק שיצרתם עד אותו שלב בהתאם להוראות, ומר דנש והצוות שלו יתקנו אתכם וישפרו אתכם עד שתגיעו לרמה בה החלקים בעסק עובדים כמתבקש.
( שווי : 297 ₪ )
( שווי : 1,997 ₪ )
שאלה מצויינת והתשובה שלי היא פשוטה. כמות הזמן והמאמץ שצריך להשקיע בכל לקוח היא בדיוק כמו טייס שמשקיע בטיסה. המאמץ שלו הוא בזמן ההמראה, שם הוא צריך להיות מרוכז ולהפעיל את מרבית הידע שלו. לאחר מכן, במשך כל הטיסה הוא על מצב של ״טייס אוטומטי״. בדיוק כך גם בקמפיין השיווקי, רוב העבודה היא בהקמה, אך לאחר מכן הכל קורה על טייס אוטומטי, הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להסתכל מדי פעם ולוודא שהכל קורה כשורה.
כי בעלי עסקים לא רוצים לעשות את זה. רופא שיניים למד רפואת שיניים והוא רוצה להתעסק רק בכתרים ועקירות – כי זה מה שהוא למד, הוא לא רוצה להתעסק בשיווק וניהול קמפיינים. הוא לא יודע, הוא לא מתעניין והוא עסוק מדי מכדי לטפל בזה. כך גם השיפוצניק, המנעולן, הקוסמטיקאית, עורך הדין, המוסכניק ויועץ המס.
לא. אמנם זה נראה מוזר למי שלא מתעסק בתחום אבל לא אתה משלם על פרסום. זה נכון שמשלמים לך, אבל משלמים לך פעם אחת על העבודה, ופעם אחת על תקציב השיווק – זה מה שנהוג בתחום הזה ואתה יכול לבדוק אותנו. כל קמפיינר גובה תשלום על העבודה ותשלום על תקציב הפרסום.
זה כמו לדוגמה אם תקנה רכב, זה לא אומר שלא תצטרך לשלם על הדלק. כדי שהרכב יסע אתה צריך לקנות דלק ולתדלק את הרכב כל הזמן.
לא אתה תמצא את הלקוחות, הלקוחות ימצאו אותך. בדיוק כמו שאתה תביא תנועה של מתעניינים ללקוחות שלך מהדיגיטל, כל גם אתה תביא לעצמך "מעריצים" מהדיגיטל. זה די פשוט למעשה, אתה תדע לבנות קמפיין שיגרום לך להשתלט על המחשבות של אנשים אחרים ולהראות להם כמה אתה האדם הנכון ביותר
כדי לספק "חמצן" לעסק שלהם. הם יתאהבו בך, ישאירו פרטים, אתה תחייג אליהם, תסגור את העסקה ותתחילו לעבוד. במהלך התהליך איתנו אנחנו נהפוך אותך לכוכב הוליוודי עבור העסקים האלה שלא יאמינו שאתה מחייג אליהם בעצמך וסוגר איתם חוזה.
הסנדלר הולך יחף! לצערי, מתוך מעט (ממש מעט) המשווקים הדיגיטליים שיש בארץ, הרוב לא יודעים לשווק את עצמם. למעשה, לרובם אין לקוחות (לפחות לא בכמות מכובדת).
יש הדרכה טובה, יש את הקמפיינים שהכנו לכם, אנחנו נעקוב ונוודא שאתם מוציאים לפועל את הנתונים שסיפקנו לכם באופן נכון. בגדול, זה לא מדע טילים – זה די פשוט ולומדים את זה מהר. לפעמים זה מזכיר לי את הפחד שלנו כילדים קטנים לקשור שרוכים לבד, ולקרוא לאמא בכל פעם. אבל אחרי ש״קולטים את הקטע״ זה הופך להיות פשוט ואתם תביאו תוצאות באופן אוטומטי.
1 | הלקוחות אצלנו חוזרים כל חודש – כלומר אם סגרתם לקוח פעם אחת, מאותו הרגע אתם תראו ממנו משכורת חודשית שתלך ותגדל ככל שהוא ירצה לגדול ולקבל יותר לידים.
2 | לא צריך לייצר מכירות, רק ״רעש באינטרנט״ שזה הרבה יותר קל – להבדיל מכל שאר התחומים בהם אתם אשכרה צריכים להביא למכירה בסוף התהליך. אם זה אמזון אתם צריכים למכור את המוצר שלכם, אם זה איביי – אותו הדבר. בשיווק שותפים אתם צריכים שהליד שלכם יקנה את המוצר שאותו אתם משווקים וכו׳… כאן אתם רק צריכים לגרום לאנשים להשאיר פרטים.
אנחנו עוזרים לכם, יש לכם את הידע שלנו, אנחנו מלווים אתכם, אנחנו זמינים לכם לשאלות, יש לכם את החומרים שלנו שהוכחו כעובדים וכל מה שנשאר לכם זה להשתמש בהם במערכות שלכם, סוג של "העתק-הדבק" לעבודה שלנו.
כי בעלי עסקים תמיד צריכים לקוחות, הם לא יכולים לחתוך אותנו. זה כמו שאני אשאל אותך למה אתה מגיע לעבודה שלך חודש אחר חודש? כי משלמים לך! אתה לא יכול להפסיק אם אתה מקבל את הפרנסה שלך מהמקום.
שכנענו אותם עבורכם. הכנו לכם תסריט שיחה, הצעה קילרית, מילים מדויקות, אנחנו נדריך אתכם, ואם לא די בכך אנחנו גם נראה לכם כיצד לבנות קמפיין שיגרום לקהל לרדוף אחריכם במקום שאתם "תרדפו" אחריהם.
שאלה נהדרת והיא מתחלקת לכמה חלקים.
1 | השוק הוא עצום, (!) למעשה, יש 500 אלף בעלי עסקים בארץ שמתחננים שמישהו יעזור להם, והמספר הזה גדל מיום ליום. אם חושבים על זה, זה כמו לנסות להוציא מים מהאוקיינוס בעזרת דלי. לשאול את השאלה הזאת בעצם מראה על חוסר הבנה עד כמה השוק הוא עצום, וזה בסדר – רוב האנשים לא יודעים כמה ביקוש יש לשיווק בדיגיטל.
2 | אנחנו כבר "ילדים גדולים", הלקוחות שלנו משלמים לנו עשרות אלפי שקלים בחודש! זה קצת שונה ממה שהתלמידים שלנו (אתם) הולכים לעשות, בטח ובטח ב-3-4 המיליונים הראשונים שתעשו.
אתם תלמדו את זה במהלך התוכנית, אבל אנחנו יכולים להגיד כבר עכשיו שזה מאוד פשוט ויש פעולה אוטומטית שאפשר לבצע שעוקבת ומסמנת את כל הלידים שאתם מביאים כך שלא ניתן להתבלבל. זה כמו לצבוע בצבע את כל הלידים שאתם שלחתם, ככה שגם במערכת שלכם וגם במערכת שלו ניתן ולהבדיל בין הלידים.
כן. המערכת של פייסבוק היא בכל שפה אותה תרצו.