חדש: אסטרטגיה "מתחת לרדאר" למבול של לקוחות תוך 30 יום!
"דנש תגיד, איך יוצאים מהתקיעות ויודעים בוודאות של 100% מה הצעד הבא בשיווק העסק כדי שהלקוח ירצה רק אותי, בזמן שיש לפני 50 דרכי פעולה שונות וכל מה שאני מרגיש בפנים זה חוסר ביטחון מוחלט?!"
מאת: עידן דנש
רמת גן, ישראל
ידידי היקר, אין ספק שהמציאות בדיגיטל ובכלל בעולם העסקים ב-2023 זה לא מה שהיה פעם…
מה שעבד בעבר, היום כבר לא עובד.
מה שהביא לקוחות בעבר והכניס לנו כסף, היום מדשדש או נעלם כאילו לא היה.
והמציאות הזאת – הביאה איתה בלבול, ספקות ופחד שמעולם לא חווינו קודם!
וכאן אני רוצה לשאול אותך, האם יצא לך לשאול את עצמך את אחת או יותר מהשאלות הבאות:
פייסבוק או אינסטגרם?
ממומן או אורגני?
להמשיך את מה שאני עושה או לשנות?
אתר או משפך שיווקי?
גוגל או פייסבוק?
האם להוריד או להעלות מחירים?
איך אפשר להיות שונה מכל המתחרים שלי?
למה דווקא שמישהו יבחר בי??
למה הפוסטים שלי לא מביאים עבודה?
מה עדיף, וובינר או דף מכירה?
דף מכירה עם סרטון וידאו או בלי?
סרטון וידאו ארוך או קצר?
איזה בונוסים אני כבר יכול לתת כדי להגדיל את הערך שלי?
לשווק יותר את המוצר היקר שלי או להציע מוצר זול?
כולם בונים עכשיו מוצרים דיגיטליים… אולי גם אני צריך?!
איך בונים רשימת תפוצה?
איך אני יוצר לעצמי "שם" של מומחה? (ומתי זה כבר יקרה??)
אני בשלב המיתוג, עכשיו זה הזמן להתחיל לפרסם?
טוב, בוא נעצור רגע. משהו מזה נשמע מוכר??
אם אתה בעל עסק, כנראה שהתשובה היא – "כן".
האמת, לשאלות האלה אין סוף, והרגע היחיד שיש לנו מנוחה מהן זה הרגע שבו אנחנו עוצמים את העיניים והולכים לישון (וגם זה לא תמיד, כי לפעמים אנחנו חולמים על זה, נכון??).
אני יכול להמשיך ככה כל היום, כי כמו שאתה ואני יודעים, אין לזה סוף…
וכאן אני רוצה לשאול אותך,
כל השאלות שראית לפני רגע, הן שאלות של אסטרטגיה שיווקית. וכל תשובה "לא נכונה" היא תשובה שמשאירה אותך מאחור, משאירה כסף על הרצפה וגורמת לך לחרדות איך והאם תסגור את החודש (במקום למצב של שגשוג ושקט נפשי).
למעשה, הסיבה היחידה שאתה עדיין לא מכניס בעסק מיליון שקל בשנה (לכל הפחות), היא כי אין לך אסטרטגיה של מיליון שקל בשנה.
ופה אתה בטח שואל: "אוקיי, אבל איך מייצרים אסטרטגיה כזאת?"
והתשובה היא,
אצל כל אדם, עסק או תחום התשובות האלה משתנות לגמרי.
אחד צריך פרסום ממומן בפייסבוק למוצר זול, ואז מכירה של מנוי חודשי מתמשך.
השני צריך וובינר ולמכור מוצר יקר עם אנשי מכירות.
השלישי צריך לשנות את הפנייה כדי להביא את הקהל המדויק שהוא רוצה.
הרביעי צריך בגלל לחזק את הפרסום בגוגל, כי הוא עסק בתחום החירום ורוב הלקוחות שלו מגיעים "רותחים" ברגע שיש להם בעיה דחופה שמצריכה פתרון.
החמישי חייב רשימת תפוצה, כי אנשים בתחום שלו סקפטיים והם צריכים בישול של לפחות כמה חודשים לפני ש"ילחצו על ההדק" וישלפו אשראי.
לפעמים אפילו באותו התחום אני אמליץ לאנשים שונים על אסטרטגיות שונות, בגלל מוצרים שונים, תמחורים שונים ופשוט אופי שונה של בעל העסק. מבינים? אותו מקצוע, אבל אסטרטגיה שונה לכל בעל מקצוע.
ב2018 ביקשו ממני ליצור אסטרטגיה לתוכנית לימודים בנושא כלכלת המשפחה של מנטור מהבכירים בארץ בתחום. מי מכם שלא יודע, תחום "כלכלת המשפחה" הוא תחום גדול עם מיליון תתי נושאים כמו צרכנות, מינוסים, אשראי, ביטוח, משכנתאות, הגדלת הכנסה, השקעות ועוד.
אחרי שחקרתי טוב טוב את הנושא, גיליתי תת-תחום שהוא מגנט תשומת לב בתחום הזה. במילה אחת? דירה!
על זה ביססנו את הקמפיין, הכנו את כל התכנים והחומרים סביב הקונספט של 'להגיע לדירה'. במאי 2018 עלינו לאוויר, תוך שנה הקמפיין ייצר מעל 15 מיליון שקל, 140,000 מתעניינים ברשימת התפוצה ומעל 3000 לקוחות משלמים. טירוף!
(וכל זה בזכות אותה אסטרטגיה נכונה שפגעה "בול ", בלעדיה לא היינו מצליחים ככה)
במקרה אחר, עבדנו עם מרפאת שיניים באזור כפר סבא שעושה השתלות שיניים. המרפאה בזמן הקורונה הייתה בקשיים ואפילו בסכנת סגירה כי אנשים פשוט סירבו להגיע. שישבנו על האסטרטגיה של הקמפיין הזה, גילינו שיש באותה מרפאה מכונה ייחודית שמאפשרת את השלמת הטיפול תוך פחות מ-24 שעות ובלי כאב (בעולם ההשתלות זה משהו מיוחד).
בנינו קמפיין תוכן שמבליט את הנקודה הזאת, הוספנו מתאמת פגישות שתקבע לרופא פגישות, ותוך חודש ייצרנו 90 פגישות שהפכו ליותר מ-400,000 שקל.
הנה דוגמה לעסקה אחת שנסגרה
רבקה כבר אז הייתה מאוד מצליחה, אבל היה לה אתגר אסטרטגי שהיא לא הצליחה לפצח.
מצד אחד, היו לה המון עוקבים (מעל 100,000) ברשתות החברתיות והיא מביאה ללייבים שלה עשרות אלפי נשים, מצד שני, הקורס שלה (שעלה בזמנו 3,500) לא הצליח להימכר.
אז אחרי בדיקה קצרה שהבנו שהקהל של הקורס של ה3,500 אלה נשים שרוצות להשוויץ ביום שישי עם העוגה הטעימה שהכינו, בעצם כל מי שבשבילו קונדיטוריה זה תחביב (ולא מקצוע), הצעתי לה לשנות כיוון…
אמרתי לה "רבקה, הבנות כבר מתות עלייך, הן רוצות ללמוד ממך באופן קבוע כי זה תחום שמתחדש כל הזמן. למה לא ליצור קהילה בתשלום חודשי של 97 שקלים, ששם תעבירי את כל התוכן המתקדם שלך איך את מכינה עוגות וכו'?"
למזלי (ולמזלה) היא הלכה על זה, ופתאום אחרי חודשים של מאבקים ומכירות נמוכות, תוך 30 יום היא מכרה יותר מ-500 מנויים, כלומר הכנסה מתחדשת בעסק של 50,000 שקל. לא להאמין, אבל לדעתי עד היום יש נשים שחברות באתר הזה ומשלמות מדי חודש…
אגב, שלא תחשוב שהידע הזה הגיע מהשמיים, הוא הגיע אחרי אלפי שעות של לימודים, ניסוי וטעייה.
ב-5 שנים האחרונות, ניסיתי כל כך הרבה דברים, ניהלתי קמפיינים שהוציאו מעל 15 מיליון , את כל הטעויות שעדיין לא עשית (או אולי חלק מהן כן), אני כבר עשיתי במקומך… עבדתי עם עסקים ב-80 תחומים שונים, ככה שאני יודע בדיוק מה עובד ומה לא
ידידי היקר, מה שקרה זה שבתחילת המשבר, קיבלתי עשרות קריאות נואשות לעזרה מעסקים שעמדו רגע מפשיטת רגל ולא ידעו מה לעשות בשיא הסגר הראשון. קיבלתי עלי את האתגר, הסתגרתי בחדר, ותוך כמה ימים יצרתי תוכנית חדשה, שבעזרתה כל עסק יכול לבנות לעצמו אסטרטגיה חסינת משברים ותחרות תוך 30 יום!
בגלל האפקטיביות של התוכנית הזאת, המהירות שלה וההתאמה שלך לתקופות של משבר, קראתי לה…
שתוכל לבנות לעצמך תוכנית אסטרטגית חסינת משברים ותחרות תוך 30 יום, ככה שתוכל "להתפוצץ" בעסק ולהגדיל הכנסות מהר גם אם אין לך משאבים וכנגד כל הסיכויים.
מי שנפגע דרסטית בהכנסות וחייב לקוחות דחוף
מי שרוצה לכבוש נתח שוק ולנצל את תקופת המשבר
עסקים חדשים שלא יודעים מה הצעד הבא
בעלי קורסים דיגיטליים שרוצים להתחיל לשווק ולמכור
נותני שירות שרוצים להעלות מחירים
מי שתקוע עם יותר מדי שאלות שאין עליהן תשובה
מי שרוצה להיתפס כ"מומחה" בנישה שלו
מי שרוצה להתחיל לבנות משפכי שיווק בדיגיטל
עסקים שרוצים ייחודיות בשוק ולא להיות "כמו כולם" (בידול)
מי שרוצה לייצר תהליכי שיווק ומכירה אוטומטיים
קורס הדגל שלי בנושא של אסטרטגיה שיווקית לעסק. הקורס הזה נוצר בזמן הסגר הראשון, יש בו 32 שיעורים + משימות מעשיות על איך לייצר אסטרטגיה חדשה מאפס מותאמת לטיפול במשבר, עד לביצוע
בקורס תלמד:
איך לדעת בדיוק של לייזר מה הקהל שלך רוצה כמו נביא
איך לבנות "הצעה שאי אפשר לסרב לה"
איך להיות שונה מכל שאר התחרות שלך (גם אם נדמה שאין לך שום דבר שונה להציע)
איך להביא כמות אדירה של מתעניינים להצעה שלך
איך למכור במחירים גבוהים מהשוק ועדיין למכור יותר מכולם
איך למשוך תשומת לב מבלי להתאמץ בשוק שכולו "רעש"
איך להניע אנשים לפעולה ולגרום להם לקנות ממך בלי מאמץ
סך הכל הקורס הוא עם 32 שיעורי וידאו שונים יחד עם 30 משימות מעשיות. מדובר בלמעלה מ-5 שעות של תוכן איכותי טהור!
( שווי = 3,500 ₪ )
תכירו את דניאל אבגי (התותח) המתרגל שלכם! מלבד ההדרכות שלי, המצגות והמשימות, הוספנו שיעורי תרגול בהם דניאל מיישם בעצמו את הקורס ועובר שיעור שיעור, תרגיל תרגיל ככה שאפשר לראות בדיוק מה הוא עושה – ולעשות כמוהו (כן, מותר אפילו להעתיק).
בתרגולים דניאל גם ייתן רעיונות שיתאימו לעסק שלך, גם ידגים דברים טכניים כמו הקמה של חשבון פרסום בפייסבוק, יצירה של סקר, הקמה של משפך שיווקי, ועוד ועוד.
( שווי = 997 ₪ )
למי מכם שבאמת רוצה להפוך למותג מוכר בתחום שלו, השיעור הזה הוא שיעור חובה.
בסוף הקורס, הוספתי שיעור בונוס (מספר 3), שבו אני מדבר על מה שמכונה בעולם השיווק "ההזדמנות החדשה". כלומר, איך אפשר בתוך שוק תחרותי ליצור נישה חדשה לגמרי שבה אנחנו לבד, עושים מה שבא לנו, מוכרים בכל מחיר שמתחשק לנו בלי שאף אחד מאיים עלינו.
זאת בדיוק האסטרטגיה שהשתמשו בה החברות הגדולות בארץ ובעולם כדי לתפוס את המיקום שלהן – חברות כמו APPLE, מייקרוסופט, איקאה, דומינוס פיצה, טסלה, אמזון ועוד.
יישום נכון של האסטרטגיה הזו תעזור לך לפתוח פער על התחרות ככה ששום דבר לא יוכל לפגוע בך, ומכאן הדרך לייצר מיליוני שקלים בשנה היא קצרה מתמיד.
( שווי = 297 ₪ )
אחרי שהאסטרטגיה שלך תהיה מוכנה, אתה תרצה להתחיל להביא פניות ולקוחות, מה שאומר שאתה תתחיל לשווק בדיגיטל עם פוסטים, מודעות, דפי נחיתה, כתבות, סרטונים, וובינרים וכו'.
בשלב הזה, מהר מאוד תגלה שאתה חייב ללמוד איך לכתוב כותרות "רוצחות", ככה שאנשים לא יוכלו להתעלם ממך וירגישו שהם חייבים לקרוא ולראות את מה שיש לך לומר.
אם יש כלי נשק שיעזור לך להביא לידים ומכירות בתחילת הדרך שלך כמשווק דיגיטלי מומחה – זה הכלי. במסמך הזה תמצא 131 סוגים שונים של כותרות שתוכל לעשות להן "העתק-הדבק", כולל הסבר פשוט על איך בונים כותרות, מה הדגשים, מה הטעויות ואיך לעשות את זה תוך פחות מ-10 דקות.
( שווי = 197 ₪ )
אווו, לזה חיכיתי…
מלבד כל הידע המטורף שאתה עומד לקבל, הנה הם "כלי העבודה" שלך ליישם את מה שתלמד. הרי אחרי שתדע מה לעשות, תגיע לשלב של ה"איך". ופה, במקום לשבור את הראש על ניסוי וטעייה מה עובד ומה לא, אתה הולך לקבל מאיתנו סדרה של תבניות שפשוט תעשה להם "העתק הדבק" לתוכן שמותאם לעסק שלך.
תבין, עברנו על הקמפיינים הכי מוצלחים שלנו (אלפי מודעות, מיילים וטקסטים) ולקחנו רק מה שעובד. אתה ממש עומד לקבל את "קוד הגישה" למערכת שהביאה 100 מיליון שקל. יותר טוב מזה – אין!
( שווי = 197 ₪ )
אתה בטח חושב לעצמך "עידן, הכל טוב יפה, אבל מי מבטיח לי שזה עומד לעבוד??"
ובכן, זאת שאלה טובה, אבל מזל שחשבתי עליה מראש!
אז תקשיב מה אנחנו הולכים לעשות, ותגיד אם זה מקובל עליך.
אני עומד לתת לך אחריות מטורפת שאומרת את הדבר הבא:
בסדר? עכשיו נרגעת?
במילים אחרות,
אני באמת לא רוצה ממך כסף אם לא תרגיש שקיבלת פי 10 ערך ממה ששילמת.
ולכן, יש את האחריות הזאת. אני כל כך משוכנע שאתה תעוף על הידע הזה והתבניות ככה שתחזיר את ההשקעה הזאת פי 100 תוך זמן לא ארוך.
ובכן, למרות שרק הקורס הבסיסי (בלי כל הבונוסים שאתה מקבל פה) נמכר בזמנו ב-3500 שקלים, זה ממש לא הסכום שנבקש ממך היום.
ועכשיו בהנחה של 96% !
(כפול 12 תשלומים סה"כ 297 שח כולל מע"מ )
דבר אחרון שחשוב לדעת, הזמן פה הוא קריטי…
למה? פשוט מאוד.
בגלל ההצעה ההזויה שאני היום נותן לך, אין לי אפשרות להשאיר אותה באוויר להרבה זמן. וגם יש גבול לכמות הלקוחות שהמערכת שלי יכולה לקלוט בבת אחת, אז בעצם כל הקודם זוכה!
ההצעה הזאת בעבר עלתה כפול 10 בערך והיא גם תחזור לעלות כך בקרוב, כל עוד התקופה לא מאפשרת לבעלי עסקים לשלם מחירים גבוהים (כמו שהם אמורים על התוכן היקר הזה) אני בא לקראתם, אז נצלו את זה לפני שזה יחזור להיות יקר יותר.
"איש עם יכולות שיווקיות יוצאות דופן! לעידן יש נתח רציני מאוד בהצלחה של big shot"
"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"
"הכנס שלי מפוצץ עד אפס מקום ומי שגורם לכל השיווק המדהים הזה זאת חברת D-marketing"
״עברתי מעסק של מאות אלפים לעסק של יותר ממיליון שקלים בשנה״
"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"
"הכנס שלי מפוצץ עד אפס מקום ומי שגורם לכל השיווק המדהים הזה זאת חברת D-marketing"
״עברתי מעסק של מאות אלפים לעסק של יותר ממיליון שקלים בשנה״
"איש עם יכולות שיווקיות יוצאות דופן! לעידן יש נתח רציני מאוד בהצלחה של big shot"
שובב אתה, מזכיר לי את עצמי 🙂
הנה סיכום קצרצר של מה שאתה יכול לקבל פה היום:
אני עומד לתת לך יותר מ-5 שעות של תוכן בהם תראה צעד אחר צעד איך לבנות תוכנית אסטרטגית חסינת משברים ותחרות לעסק שלך.
לא משנה איפה העסק שלך נמצא היום ומה האתגר השיווקי שלך (קשה ככל שיהיה), אתה תמצא את כל התשובות שאתה מחפש בתוך קורס חדש שנקרא "מנצחים ת'קורונה ב-30 יום".
יש שם יותר מ-32 שיעורים ו-37 סרטוני תרגול והדרכה, וזה יידע שאיתו ייצרנו 100 מיליון שקל ב-6 השנים האחרונות, ככה שזה לא תאוריה בשקל, אלא הדבר האמיתי!
אתה הולך לקבל גישה מלאה ומיידית לקורס לכל החיים, יחד עם כמה בונוסים שווים נוספים כגון מסמך כותרת שיווקיות, תבניות 'העתק-הדבק' והדרכה על ה-אסטרטגיה האחת שיכולה להפוך אותך למיליונר ומותג-על בתחום שלך.
נשמע טוב? 🙂
כל התענוג הזה עולה עכשיו סך הכל 297 שקלים כולל מע"מ (96% הנחה), והמחיר הזה הוא לזמן מוגבל ככה ששווה לקבל החלטה היום ולא לדחות (כי ההצעה הזאת יכולה לרדת מהאוויר בכל רגע).
לך תבנה תוכנית אסטרטגית לתפארת מדינת ישראל, ותעשה מיליונים!
נתראה בצד השני,
בחברות,
עידן דנש
חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.
יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.