המודל העסקי ששינה את עולם ניהול הקמפיינים בישראל מגיע אליך עד הבית…

מועדון Win-Win

מחלקת שיווק פרטית וניהול תוכן VIP, לפי מודל תשלום מהצלחה!

תן לי להיות שותף שלך להצלחה ולהטיס לך את ההכנסות לשמיים, לבנות לך תוכן שיווקי ייחודי ולנהל לך את הקמפיין ללא תשלום חודשי מציק, ככה שמלבד עלות הקמה חד פעמית… אם לא הרווחת – לא שילמת!

(הקמה ותקציב פרסום עליך. צוות העובדים, ניהול, תיקון ושיפור הקמפיין השוטף עלינו – ומתחלקים ברווחים)

מאת: עידן דנש
רמת גן, ישראל

אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שאמרו לי "בוא תעבוד על בסיס הצלחה ", כבר מזמן הייתי מיליונר…

אז יודע מה?

החלטתי סוף סוף ללכת על זה!

לראשונה בישראל (לפחות למיטב ידיעתי), אני עומד להציע לך לעבוד איתי בשיתוף פעולה, ככה שאני אנהל לך קמפיין תוכן ייחודי עבור העסק שלך בלי לבקש תשלום.

אני בעצם עומד "לקשור" את עצמי להצלחה שלך, ככה שפתאום יש לי אינטרס לדאוג שהקמפיין אשכרה יעבוד ויגדיל לך לקוחות והכנסות.

לפני הכל, חשוב להבהיר: אנחנו לא חברת ניהול קמפיינים רגילה (ואין אצלנו דבר כזה שנקרא "ריטיינר חודשי")!

יחד עם זאת, יש לנו יותר הצלחות מרוב חברות הדיגיטל בארץ.

אם ככה, אז בטח אתה שואל "מה אנחנו כן?"

והתשובה – חברה לייצור תוכן וניהול פרויקטים שיווקיים.

אין דבר כזה אצלנו קמפיין שלא מבוסס תוכן, כי זה פשוט לא עובד.

מה זה אומר "תוכן"? זה יכול להיות מפוסט ארוך עם סיפור מעניין, עבור בכתבה שיווקית, סרטון, וובינר, שיווק במייל, דפי נחיתה ומכירה. זה יכול להיות הרבה מאוד דברים.

ומה הכוונה ב"פרויקט"? שאנחנו לוקחים לקוח אצלנו, הוא עובר תהליך שלם, אנחנו לא סתם זורקים מודעה וזהו. בכל פרויקט חדש אנחנו מבצעים:

תחקור לקוח מעמיק עם תחקירן

יצירת אסטרטגיית חדירה עם בידול חזק

כתיבת תוכן מותאם אישית לעסק (לרוב כתבה)

איסוף חומרי שיווק על העסק

כתיבת מודעות ייחודיות שמושכות תשומת לב

אופטימיזציה בלתי פוסקת

קשר שוטף עם צוות המכירות

בגלל המודל המיוחד שלנו שמבוסס על הצלחה, אנחנו משקיעים מאמץ שאף אחד אחר לא עושה כי אין לנו ברירה –

אנחנו חייבים שהקמפיין יביא תוצאות אחרת אנחנו נפסיד!

"מה, דנש, השתגעת? למה אתה עושה את זה??"

"הפעם היחידה אי פעם שתשלם לי על עבודה היא על הקמת המערך שיהיה בבעלות מלאה שלך וישמש אותך שנים רבות. שאר ההתקשרות בינינו לעולם ועד היא מבוססת אך ורק על הצלחה והכנסות בפועל"

וואלה, שאלה טובה 🙂

״רק שתבין, הקמפיין ההתחלתי שאני עומד לבנות לך עולה אצלנו בחברה 120,000 שקל, ובהמשך אולי אבנה לך תכנים נוספים. 

אז למה אני עושה את זה? 

יש לשאלה הזו כמה תשובות, אבל בסופו של דבר התשובה האמיתית היא שזאת העסקה הכי טובה לשנינו.

למה ואיך? כי…״

ההכנסה קופצת לשמיים –

ברגע שאני מחויב להכנסה שלך, היא תגדל (הרבה יותר ממה שאתה חושב). וברגע שאני עובד איתך באחוזים, אין לנו בעצם תקרת זכוכית. במקום להרוויח ריטיינר של 2000-5000 שקל בחודש (אני שונא ריטיינרים!), אני אוכל להרוויח איתם גם 20,000 שקל בחודש ואפילו כפול מזה ויותר.

סוף סוף המודל הנכון –

אתה יודע, אם יצא לך לעבוד בעבר עם מנהלי קמפיינים, אתה בוודאי יודע שהם גובים מינימום מסוים בחודש על העבודה לא משנה אם הרווחת או הפסדת, ויותר מזה, יש להם את המודל המעצבן הזה של 15% מהתקציב שהם מוציאים. אתה מבין מה זה אומר?? במקום שיהיה להם אינטרס להגדיל את ההכנסות שלך, יש להם אך ורק אינטרס כלכלי להגדיל את ההוצאות שלך. הזוי! במודל שלנו אם לא הרווחת, לא שילמת.

עם 90% הצלחה לא מתווכחים –

אני רץ עם המודל הזה כבר קרוב ל-5 שנים, ובזמן הזה הרצתי קמפיינים בעשרות תחומים, משיפוצים והשתלות שיניים, ועד ייעוץ משכנתא, השקעות, דיאטות, שוק ההון ומה לא. בתקופה הזאת ייצרתי במצטבר מעל 500,000 לידים, מעל 10,000 לקוחות משלמים וכ-100 מיליון שקל בהכנסות. בקיצור, זה עובד.

הלידים שלי איכותיים בטירוף –

בגלל שאנחנו משתמשים בתוכן שמשמש כסינון קפדני לכל מי שרוצה לעבוד איתך, אנחנו יודעים להגיש לך על מגש של כסף לידים באיכות הכי גבוהה שיש באינטרנט. אין פה שטויות של טופס לידים וערימות של לידים מכחישי פנייה ששורפים לך את הזמן ואת הנשמה. מהלידים שלנו אתה תסגור עסקאות. נקודה. ובגלל הביטחון שלי בלידים האלה, אני יכול להרשות לעצמי להציע לך את הדיל הזה.

נראה לי שנכווית מספיק עד היום, לא?!

האמת היא, שכבר שנים אני עובד עם עסקים טובים, ומדבר עם עשרות חבר'ה כמוך מדי חודש. ויחד עם הצוות שלי, אנחנו נוגעים באלפים מדי שנה.

יודע מה המילים הכי נפוצות שעולות בשיחות כמעט ב-100% מהמקרים?!

מילים ומשפטים כמו:

"נכוויתי"

"תבין אותי, נפלתי עם 2 חברות דיגיטל בעבר"

"כולם הבטיחו הבטחות כמוך ואף אחד לא הביא תוצאות"

"נמאס לי לשלם ולשלם ולא לקבל כלום חזרה. די כבר!"

"עוד לא ראיתי משווק שהראה לי החזר על ההשקעה"

"אני מיציתי את הפרסום בפייסבוק, זה פשוט לא עובד"

וזה בדרך כלל מגיע עם כל מיני סיפורי זוועות שעדיף שלא ניכנס אליהם כאן…

אתה יודע מה מוזר?

שבזמן שכמעט כולם חוטפים כוויות בפרסום הממומן בפייסבוק ובכלל בשאר הפלטפורומות בדיגיטל, התוצאות שאנחנו הצלחנו להשיג בשנים האחרונות נחשבות לפנומנליות, על גבול ה"לא הגיוני"…

הנה רק חלק קטן מזה:

הקיצוניות הזאת במה שתמיד שמעתי ("נכוויתי") לעומת התוצאות שאנחנו יודעים להביא, גרמה לי להרים גבה ובאופן טבעי לשאול את השאלה,

למה? למה רוב הקמפיינים נכשלים פעם אחר פעם ריבונו של עולם?!

אז הלכתי לחקור את הנושא הזה לעומק, בחנתי אלפי קמפיינים, מודעות, בתחומים שונים.

בפשטות ובקצרה, מה שגיליתי, זה שברוב המוחלט של הקמפיינים לא רק שאין תוכון איכותי, אלא אין תוכן בכלל!

כלומר, רוב הקמפיינים מתבססים על המודל של פוסט + דף נחיתה, ככה שאין שום ערך ללקוח. אם בכלל הלקוח הפוטנציאלי בוחר להשאיר פרטים, לרוב אין לו מושג:

מי העסק המפרסם

מי האדם שמאחורי העסק

מה מיוחד פה לעומת המתחרים

מה התהליך שעומדים לעבור

מה הסיפור המעניין פה

ובעצם הליד מגיע "קר" לגמרי וככה מן הסתם אי אפשר לייצר מכירה.

בנוסף, רוב הקמפיינים ובגלל רוב הפרסום היום בארץ צועק מסרים ישנים ונדושים שכבר מזמן לא עובדים. סיסמאות ריקות מתוכן כמו "אמינות, מקצועיות, שירות" לא רק שלא מביאות עבודה אלא יוצרות אפקט שלילי כאילו בעל העסק רק רוצה למכור בכוח בלי רצון אמיתי לעזור.

אז מה "הקסם"? למה הפעם זה הולך לעבוד לך?

מה שאנחנו נעשה הפעם, זה ליצור תוכן שיעשה עבורך 3 דברים במקביל:

"בישול" –

אתה תקבל לקוח שכבר יודע מי אתה, מה אתה, מה מיוחד אצלך, מה עשית בעבר ותהיה לו תשובה טובה לשאלה "למה לבחור בך". במילים אחרות, אתה תקבל ליד איכותי וחם כמו שמעולם לא היה לך.

סינון –

אתה תקבל אך ורק פניות ממתעניינים רלוונטיים שבאמת רוצים ויכולים לשלם לך עבור מה שאתה עושה (ולא אכפת לי מה זה). לתוכן טוב יש תכונה שהוא יודע לסנן, כלומר ברגע שנפנה בדיוק של לייזר לקהל הכי טוב שלך, נחש מה יקרה לכל מי שלא רלוונטי? בדיוק, הם כבר מסננים את עצמם ולא ישאירו פרטים.

סטטוס מומחה –

לא רק שנביא לך לידים איכותיים רלוונטיים, אלא נדאג להסביר להם טוב טוב ולהראות להם שאתה מומחה מוביל בתחום שלך (גם אם פתחת את העסק אתמול בבוקר). רופא מומחה יקבל 1000 שקל ל-8 דקות פגישה, ועורך דין יקבל 800 שקל על חתימה על מסמך שלקח לו לבצע 3 שניות. כולנו אוהבים לרכוש שירותים וידע ממומחים, וברגע שיהיה לך סטטוס כזה בעיני הקהל שלך פתאום המכירה תהיה קלה יותר ותוכל אפילו להרים מחירים (נחמד, אה?)

ואת זה אנחנו קודם כל נייצר עם מה שמכונה "כתבת תחקיר-מומחה".

בכתבה הזאת אנחנו גם נסביר לקורא עליך ונתאר אותך כמומחה, גם נבצע ראיון מקיף שבו תיתן הרבה ערך ללקוח, גם נסנן את הקהל הלא רלוונטי וגם נשים טופס חכם שייתן לנו כמה שיותר מידע על הלקוח – מה שיקל עליך מאוד על תהליך המכירה.

איך זה הולך לעבוד?

פשוט מאוד.

אנחנו הולכים לבצע את העבודה ולספק לך לידים איכותיים, אתה הולך להשקיע את תקציב הפרסום. מהמכירות וההכנסה שתייצר, נתחלק בצורה הוגנת.

שלב 01

יצירת אסטרטגיה

שלב 02

כתיבה והקמה

שלב 03

תחילת הקמפיין (טסטים)

שלב 04

מפציצים בלידים

כמובן שהכל נעשה בתיאום מלא, יוצמד לך מנהל פרויקט שיהיה איתך בקשר שוטף ואיתו תבצע שיחת עדכון מפורטת אחת לשבוע בנוגע להתקדמות הקמפיין.

אחת לחודש נבצע התחשבנות על העסקאות שהגיעו דרכנו, והתשלום אלינו יהיה אותה עמלה שנסכם אך ורק מתוך עסקאות המכירה שביצעת.

מכאן, השמיים הם הגבול…

אולי נרצה להגדיל לך את ההצעה, אולי נרצה לפתח מוצרים חדשים, אולי נרצה לבצע קמפיין נרחב יותר ולהוסיף לך עוד תכנים. מי יודע? הכל אפשרי!

"דנש, לאיזה תוצאות אני יכול לצפות?"

אוווו, זאת שאלה טובה ידידי היקר…

אני יכול כאן להתחייב לך, במעמד חגיגי זה, שאתה עומד לקבל את הלידים הכי איכותיים שאי פעם קיבלת.

וברגע שזה יקרה, אתה תסגור עסקאות.

וברגע שזה יקרה, ייפתח לך התיאבון.

וברגע שזה יקרה, אתה תרצה לגדול ו"לאכול" עוד!

כמובן שהשאלה ל"כמה" תגדל תלויה בשאיפות שלך שיתורגמו לכוח המכירה שלך, תקציב הפרסום שלך, כמה שירות אתה מסוגל לספק וכו'. מן הסתם תקבל תוצאות לגמרי בתקציב פרסום של 10,000 שקלים בחודש לעומת תקציב של 80,000 שקל בחודש.

דבר נוסף, אני יכול להבטיח לך שהתוצאות יגיעו מהר.

בגלל שהעבודה הולכת להתבסס על פרסום ממומן. הכל פה קורה מאוד מהר.

תוך 48 שעות מרגע העלייה לאוויר אתה תתחיל לקבל לידים טובים, והסגירות יגיעו גם הן מהר.

למה אני כל כך משוכנע שזה הולך לעבוד?

אתה בטח מבין עד עכשיו שאני יודע מה אני עושה, נכון? 🙂

מהצד זה נראה כאילו אני מסתכן, ויכול להיות שכל ההשקעה הראשונית שלי בך של כסף ומשאבים תרד לטמיון אם לא נצליח. אבל ההיפך הוא הנכון.

בגלל כל הצלחות העבר שלנו, אין לי בעיה לקחת עלי את הסיכון כי אני פשוט יודע שזה הולך לעבוד לנו.

עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים בעבר…

בתחום הקונדיטוריה - הבאנו 500 לקוחות בחודש אחד והכנסה מתחדשת של 50,000 שקל.

בתחום השיניים - לקחנו מרפאה שהייתה בסכנת סגירה וייצרנו לה 400,000 שקל הכנסה בחודש אחד.

בתחום ההשקעות - הבאנו מעל 200 לקוחות "שמנים" בקמפיין אחד שהכניס 7 ספרות.

בתחום כלכלת המשפחה - בנינו עסק חדש שהכניס 17 מיליון שקל בשנה הראשונה.

בתחום שוק ההון - עזרנו לייסד עסק שהכניס 12 מיליון שקל בשנה הראשונה.

בתחום הדיאטות - לקחנו דיאטה שנמכרת שנים וייצרנו לה את החודש הכי טוב שהיה שם אי פעם.

"רגע, אתה הולך לקשור אותי בחוזה גרוע ל-12 חודשים כמו כולם?"

חחח ממש לא.

אני לא קושר אותך לכלום, ותוכל לעצור את הקמפיין בכל שלב שתרצה.

שוב, אני כל כך משוכנע שזה הולך לעבוד לנו, ככה שאין לי בעיה לקחת את הסיכון הזה שאני אשקיע בך ותחליט שזה לא מתאים. 

אז מה הקאטץ'? 🙂 

אמממ אין ממש קאטץ'. 

אבל, עד עכשיו דיברנו על מה יוצא לך מהדיל הזה, על מה אתה הולך לקבל מאיתנו.

עכשיו הגיע הזמן להפוך את היוצרות ולדבר על מה אנחנו צריכים ממך כדי שנגיד לך "כן" ונוכל לצאת לדרך.

למעשה, לפני שצוללים לתנאים, יש חמישה קריטריונים מהותיים שאתה חייב לעמוד בהם אחרת לא נוכל לעבוד יחד:

1 | אתה רוצה לגדול ולהפוך למותג בתחומך

2 | יש בעסק שלך פוטנציאל צמיחה

3 | אתה אדם אתי שנותן שירות מעולה וכיף לעבוד איתו

4 | אתה מוכן לשלם את "מחיר הגדילה"

5 | יש לך רמת אחריות גבוהה

אני אסביר…

סעיף 1 – 

כל הרעיון פה הוא לזנק בהכנסות ולגדול חזק ומהר, בזמן שהופכים אותך למותג מוכר ומייצרים לך סטטוס של מומחה. אם אין לך את הדחף הזה והרצון הבסיסי לגדול, אז סורי זה לא מתאים. אם אתה מחפש "רק עוד 5 לקוחות", אנחנו לא הכתובת שלך.

סעיף 2 –

יכול להיות שאתה האדם הנכון ואתה רעב בטירוף להצליח, אבל אם נחשוב שאין לך פוטנציאל צמיחה רציני או שאין לך יתרון תחרותי רציני בשוק שלך, נעדיף לוותר על לקחת אותך כפרויקט.

סעיף 3 –

ת'כלס זה היה צריך להיות הסעיף הראשון. כסף זה חשוב, אבל אם אתה אדם לא אתי, או אדם שלא נותן שירות טוב, או אדם שלא כיף להתנהל איתו – זה לא יעבוד בינינו. 

סעיף 4 –

אני מכיר הרבה אנשים שרוצים לגדול ולהביא עוד לקוחות וכסף הביתה, אבל רק מעטים לצערי מוכנים לשלם באמת את המחיר. מה זה אומר "לשלם את המחיר"? זה אומר להיות מוכן לכוות כשלונות, קשיים, נסיונות של דברים שלא עובדים, גיוס של כוח אדם שיעזור לטפל בכמות גדולה יותר של אנשים, ניהול, נכונות לגדול עם תקציב הפרסום במדיה ועוד. אתה יכול רוצה ומוכן לקלוט הרבה לקוחות.

סעיף 5 –

רוב בעלי העסקים שאני מכיר אוהבים להאשים את כל העולם בכשלונות שלהם כאילו אין להם שום קשר לזה. אני מחפש אנשים שמבינים שהאדם הראשון שאחראי להצלחת העסק שלהם הוא… הם עצמם! כן כן, גם אם אני מריץ לך את הקמפיין, אתה האדם הראשון שאחראי להצלחתו. איך ולמה? כי זה העסק שלך, כי אתה אחראי על המכירות, כי אתה אחראי לייצר הצעה 'סקסית' שאין בשוק שלך. נשמע לך מוזר? אין בעיה, כנראה שאנחנו לא מתאימים.

האם אתה הוא "האחד"?

אחרי שהבנו את תנאי הבסיס שאיתם נסכים בכלל לשקול לעבוד איתך, נעבור לקריטריונים הפרקטיים שחייבים לקרות כדי שנסכים לקחת אותך:

קהל גדול (מינימום 50,000) –

הדרך היחידה שהקמפיין במדיה יעבוד זה אך ורק אם יש לך קהל מספיק גדול (לפחות 50,000 איש לאתר אותם בפלטפורמות הפרסום). בלעדי התנאי הבסיסי הזה, לא נצליח.

עלות המוצר/שירות (מינימום 3000 שקל) –

לרוב יתאימו מוצרים ושירותים מעל 3000 שקל, למוצרים ושירותים יקרים תינתן עדיפות. אם יש מספיק רווחיות בהצעה, נסכים לשקול לשווק גם מוצרים זולים יותר.

רווחיות גבוהה בעסק –

אנחנו עומדים לבקש ממך אחוז רציני כדי שכל הסיפור הזה יהיה לנו שווה. כדי שזה יהיה לך רווחי ומשתלם (אחרי העמלה שלנו), העסק שלך חייב להיות מאוד רווחי אחרת לא יהיה פה win-win ולא נצליח.

תקציב פרסום רציני (מינימום 20,000 ש"ח) –

כל הסיפור פה מבוסס על תקציב הפרסום שתשקיע, זה ה"דלק" של האוטו שאנחנו עומדים לבנות לך. לקוחות מגיעים ממכירות, מכירות מגיעות מלידים, לידים מגיעים מחשיפה, וחשיפה מגיעה מפרסום. נקודה. אין משהו אחר. זה התנאי הראשון להצלחה. בחודש הראשון נרוץ עם תקציב "טסט", לאחר מכן ואחרי שתראה שהקמפיין רווחי תקציב הפרסום החודשי יצטרך להיות גבוה בהרבה על מנת שנוכל להגיע ליעדים שנציב. 

יעד הכנסה מינימלי 200,000 שקל –

לא יודע איפה אני תופס אותך היום, אולי היום אתה עסק של 20,000 שקל ואולי אתה עסק של 200,000 בחודש. כמובן שנסמן יחד יעד הכנסה וגדילה, אבל אם אתה לא מתכוון להגיע למאתיים אלף בתור יעד ראשוני, זה לא יעבוד בינינו. 

מצאת את עצמך מתאים לכל הקריטריונים האלה? 

מזל טוב !

אתה יכול להשאיר לנו פרטים ולבדוק התאמה.

"אוקיי דנש, אני רוצה! איך אני יודע אם התחום שלי מתאים?"

תקרא שוב את הקריטריונים בפסקה הקודמת וזו שלפניה.

אם מה שרשמתי מתאר אותך ואת העסק שלך טוב, סיכוי טוב שזה יעבוד בינינו ואתה מוזמן למלא פרטים ולבדוק התאמה.

התחום היחידי שאנחנו לא עובדים איתו זה כל מה שקשור לעולם המנטלי והתפתחות האישית (כל מה שקשור לרוחניות, מיינד, נפש (כלומר כל הפרקטיקות השונות בתחום כגון NLP, מיינדפולנס, קבלה, קואוצ'ינג, תטא הילינג ועוד).

כמו שאפשר לראות, הקמפיינים שלנו פוגעים בול בעשרות תחומים שונים והם בהחלט יעבדו גם אצלך…

איזה אחוז אתה הולך לבקש ממני?

תלוי בעסק שלך.

האחוזים נעים לרוב בין 5%-25% מסך ההכנסה שנייצר לך , תלוי בתחום, ברווחיות, בתקציב הפרסום, במחזור המכירות הצפוי, האם העסק בתחילת הדרך או במצב מתקדם יותר.

בנוסף, ייתכן ונעבוד איתך במדרגות לפי גודל הכנסה, שוב, תלוי בסוג העסק שלך.

מה שכן, אני יכול להבטיח לך שלא נצא לדרך כל עוד שנינו לא חושבים שהדיל הוא win-win.

כמו שבטח ניחשת, מספר המקומות הוא מוגבל… 

כמו שסיפרתי מקודם, אתה לא "עוד לקוח".

אין לנו 200 לקוחות בריטיינר חודשי של 2000 שקל בחודש, וגם לא יהיו.

אצלנו כל לקוח הוא פרויקט שמקבל יחס VIP ומלוא תשומת הלב!

ולכן, מספר המקומות בתוכנית הזאת הוא מוגבל. כרגע יש לנו 7 מקומות פנויים בלבד.

בעתיד המספר הזה יגדל כנראה, אבל כרגע זה המצב.

הדף הזה הולך להיחשף בפני מאות אלפי עסקים שרוצים לצמוח ולעשות את הצעד הבא, ככה שהפעם באמת יש ביקוש אדיר והיצע קטן מאוד. במילים אחרות, כל הקודם זוכה…

אם אתה חושב שאתה מתאים ושצפוי לנו עתיד ורוד יחד, אתה יותר ממוזמן למלא את הטופס ולבדוק את ההתאמה שלך לתוכנית 🙂

כמו שבטח ניחשת, מספר המקומות הוא מוגבל… 

בחודש יולי 2016 – 420 תלמידים ו-2.2 מיליון שקלים בהכנסות! ותוך שנה הגיעה ל-1910 לקוחות ו10.6 מיליון שקלים

"מאד נהנתי לעבוד עם דנש וגם מבחן התוצאה היה טוב מאד!"

"עידן דנש גילה לי מחדש את מדינת ישראל ושילש את הכנסותיי!"

"900 רוכשים של תוכנה לניתוח מניות של חברת FXG במחיר ממוצע של 12,000 שקלים"

״עברתי מעסק של מאות אלפים לעסק של יותר ממיליון שקלים בשנה״

"רק 7 שקלים לליד, בפעם האחרונה עמדנו על 100 שקלים לליד!"

חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.

יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.