העבודה עלינו, הטיפול במשפך עליך!

אם אתה מאותם עסקים שפשוט רוצים להתעסק במה שהם אוהבים בזמן שהיומן שלהם מלא (בלי שום התעסקות בשיווק), הגעת למקום הנכון 🙂

ההתמחות הראשונה שלנו בD-marketing היא להכין חבילות תוכן, או מה שנקרא "משפכי שיווק", שיודעים לקחת אדם זר מהאינטרנט שלא מכיר אותך, ולהפוך אותו לליד חם מהתנור או אפילו ללקוח משלם ומעריץ.

כאן תוכל למצוא מגוון של חבילות שמתאימות מעסק שמגלגל מאות אלפים ועד לעסקים שמגלגלים מיליונים ומחפשים איך ועד עסקים שמגלגלים מיליונים ומחפשים איך לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהגיע לרמה הבאה. את זה אנחנו עושים עם מגוון כלי תוכן מתקדמים, מפוסטים של "העידן החדש" ועד כתבות, וובינרים וסרטונים.

בגלל שאנחנו אוהבים מכוניות ובגלל שיש מגוון של חבילות תוכן (לפי מפרט שונה), קראנו לכל חבילה על שם מותג רכב אחר.

תמיד שואלים אותנו "איזה חבילה הכי מתאימה לי?"

הכלל הוא כזה – ככל שיש יותר תוכן ויותר "בישול", ככה הליד יותר איכותי והמכירה יותר קלה.

מכאן, יש כל מיני שיקולים כמו אופי המוצר, מחיר, מה נהוג בשוק ומה המתחרים עושים, כמה ההצעה אטרקטיבית, כמה ואיזה התנגדויות יש למוצר ועוד…

כדי לדעת בדיוק בדיוק מה מתאים לך, הכי טוב זה להשאיר לנו פרטים ובשיחה עם נציג נוכל להבין יחד מה הפתרון שהכי נכון עבורך.

קיה (מכונת הלידים)

החבילה הכי בסיסית שלנו  היא מה שמכונה "מכונת הלידים". מדובר בקמפיין תוכן שמתבסס על פוסטים איכותיים בפייסבוק ואינסטגרם, שמובילים לדף נחיתה.


חשוב להדגיש – הרעיון פה הוא לייצר תוכן איכותי פעם אחת שבעזרתו אפשר להביא עכשיו פניות ולקוחות במשך חודשים ואפילו שנים.

המשפך הזה מתאים לכל עסק שצריך דחיפה חזקה ושפשוט לא מצליח לייצר מספיק פניות. 

הרעיון הוא פשוט, לקחנו עשרות תחומים נפוצים שבהם רובכם עוסקים (כמו קוסמטיקה, ייעוץ משכנתא ותיווך) ויצרנו סדרת תכנים שאותה בדקנו מראש ודאגנו שהכל עובד כמו שצריך.

מה זה אומר "כמו שצריך"? זה אומר שהפרסום הזה מייצר תוצאות. נקודה.

ואנחנו מוכנים להתחייב על זה ככה שכל הסיכון עלינו, ואם זה לא עובד אנחנו נחזיר לך את כל הכסף.

קיה (מכונת הלידים)

החבילה הכי בסיסית שלנו  היא מה שמכונה "מכונת הלידים". מדובר בקמפיין תוכן שמתבסס על פוסטים איכותיים בפייסבוק ואינסטגרם, שמובילים לדף נחיתה.


חשוב להדגיש – הרעיון פה הוא לייצר תוכן איכותי פעם אחת שבעזרתו אפשר להביא עכשיו פניות ולקוחות במשך חודשים ואפילו שנים.

המשפך הזה מתאים לכל עסק שצריך דחיפה חזקה ושפשוט לא מצליח לייצר מספיק פניות. 

הרעיון הוא פשוט, לקחנו עשרות תחומים נפוצים שבהם רובכם עוסקים (כמו קוסמטיקה, ייעוץ משכנתא ותיווך) ויצרנו סדרת תכנים שאותה בדקנו מראש ודאגנו שהכל עובד כמו שצריך.

מה זה אומר "כמו שצריך"? זה אומר שהפרסום הזה מייצר תוצאות. נקודה.

ואנחנו מוכנים להתחייב על זה ככה שכל הסיכון עלינו, ואם זה לא עובד אנחנו נחזיר לך את כל הכסף.

יונדאי (משפך כתבה)

מי שרוצה לקחת את הדברים לרמה הבאה, ההמלצה שלנו היא לעשות "משפך כתבה".

הרעיון הוא פשוט – לייצר עוד תחנה בין הפוסט לדף הנחיתה, ככה שהאדם שישאיר לנו פרטים יהיה אפילו איכותי יותר מליד של מכונת לידים בסיסית.

מה שעושים פה זה לייצר כתבה שיווקית ארוכה, מבשלת ומסננת – ככה שכל מי שקורא אותה ומשאיר לנו פרטים הוא בוודאות ליד רלוונטי מ-א-ו-ד.

במשפך הזה אנחנו פוגשים את הלקוח הפוטנציאלי בפייסבוק או אינסטגרם, משם אחרי הקליק הגולש עובר לאתר אינטרנט חיצוני (אפשר שלנו או אתר חדשות), משם הוא עובר לדף הנחיתה ומשאיר פרטים.

במילים אחרות, הגולש עובר 3 שלבים ככה שהסינון פה הוא די רציני.

משפך כתבה הוא כלי קטלני, מומלץ לכולם.

זהו כלי שעדיין לא מוכר כל כך בארץ, ולכן זוהי דרך מעולה לבדל אותך מהמתחרים.בנוסף, ה"בישול" הוא מיידי, בן אדם רואה מודעה, קורא כתבה ותוך 10 דקות משאיר פרטים. זאת הדרך הכי מהירה שיש לקבל את הליד הכי איכותי שיש.

יונדאי (משפך כתבה)

מי שרוצה לקחת את הדברים לרמה הבאה, ההמלצה שלנו היא לעשות "משפך כתבה".

הרעיון הוא פשוט – לייצר עוד תחנה בין הפוסט לדף הנחיתה, ככה שהאדם שישאיר לנו פרטים יהיה אפילו איכותי יותר מליד של מכונת לידים בסיסית.

מה שעושים פה זה לייצר כתבה שיווקית ארוכה, מבשלת ומסננת – ככה שכל מי שקורא אותה ומשאיר לנו פרטים הוא בוודאות ליד רלוונטי מ-א-ו-ד.

במשפך הזה אנחנו פוגשים את הלקוח הפוטנציאלי בפייסבוק או אינסטגרם, משם אחרי הקליק הגולש עובר לאתר אינטרנט חיצוני (אפשר שלנו או אתר חדשות), משם הוא עובר לדף הנחיתה ומשאיר פרטים.

במילים אחרות, הגולש עובר 3 שלבים ככה שהסינון פה הוא די רציני.

משפך כתבה הוא כלי קטלני, מומלץ לכולם.

זהו כלי שעדיין לא מוכר כל כך בארץ, ולכן זוהי דרך מעולה לבדל אותך מהמתחרים.בנוסף, ה"בישול" הוא מיידי, בן אדם רואה מודעה, קורא כתבה ותוך 10 דקות משאיר פרטים. זאת הדרך הכי מהירה שיש לקבל את הליד הכי איכותי שיש.

לקסוס (משפך וידאו)

אם רוצים לעבור לשלב הבא ולייצר משפך מתקדם יותר ממשפך כתבה, הדבר הבא שאפשר לעשות הוא להמשיך "לבשל" את הלקוח הפוטנציאלי שלנו בנוסף לכתבה.

מה שעושים, זה אחרי השארת הפרטים בדף הנחיתה (וקריאת הכתבה), הגולש מועבר לדף נוסף שנקרא "דף תודה", ושם אנחנו מציגים ללקוח הפוטנציאלי סרטון תוכן של 15-20 דקות שבו אנחנו מסבירים לו מי אנחנו, מה מיוחד אצלנו, איך עובד התהליך שלנו ומה ההצעה.

סרטון כזה מגדיל דרסטית את הסיכוי שלקוח כזה יסגור עסקה ויעלה את הערך שלנו כמומחים (מה שמאפשר גם להעלות מחירים).

לקסוס (משפך וידאו)

אם רוצים לעבור לשלב הבא ולייצר משפך מתקדם יותר ממשפך כתבה, הדבר הבא שאפשר לעשות הוא להמשיך "לבשל" את הלקוח הפוטנציאלי שלנו בנוסף לכתבה.

מה שעושים, זה אחרי השארת הפרטים בדף הנחיתה (וקריאת הכתבה), הגולש מועבר לדף נוסף שנקרא "דף תודה", ושם אנחנו מציגים ללקוח הפוטנציאלי סרטון תוכן של 15-20 דקות שבו אנחנו מסבירים לו מי אנחנו, מה מיוחד אצלנו, איך עובד התהליך שלנו ומה ההצעה.

סרטון כזה מגדיל דרסטית את הסיכוי שלקוח כזה יסגור עסקה ויעלה את הערך שלנו כמומחים (מה שמאפשר גם להעלות מחירים).

מרצדס (וובינר)

אוקיי, פה כבר הגענו לליגה של הגדולים 🙂

בעיני רבים בקהילת משווקי האינטרנט בעולם, וובינר (שידור חי) הוא הכי טוב שיש כדי לייצר מכירות ולידים רותחים מהאינטרנט.

מהנסיון שלנו בשנים האחרונות, אין דבר נכון מזה!

בכל הקמפיינים שעשינו, בנינו במצטבר עשרות ווובינרים שהכניסו עשרות מיליוני שקלים. למעשה, ביוני 2018 עשינו את הוובינר הרווחי ביותר בתולדות המדינה – 2.5 מיליון שקלים ב-3 שעות.

הסיבה שוובינרים עובדים כל כך טוב היא כי זה מעמד המכירה הכי דומה שאפשר לפגישה 1 על 1, ואם זה לא מספיק אז הפגישה היא לא מול אדם אחד, אלא מול עשרות ומאות אנשים. בשידור כזה הקהל מהופנט למה שיש למרצה לומר ולהראות (אם השידור טוב), והפוטנציאל הוא עצום.

אין מילים לתאר כמה הכלי הזה עוצמתי!

מי שיש וובינר חזק בתחום שלו, לעולם יותר לא יסבול מבעיית מכירות והכנסה בעסק.

כל מה שצריך לעשות זה לבצע את הוובינר שוב ושוב, וכסף ימשיך להיכנס.

מרצדס (וובינר)

אוקיי, פה כבר הגענו לליגה של הגדולים 🙂

בעיני רבים בקהילת משווקי האינטרנט בעולם, וובינר (שידור חי) הוא הכי טוב שיש כדי לייצר מכירות ולידים רותחים מהאינטרנט.

מהנסיון שלנו בשנים האחרונות, אין דבר נכון מזה!

בכל הקמפיינים שעשינו, בנינו במצטבר עשרות ווובינרים שהכניסו עשרות מיליוני שקלים. למעשה, ביוני 2018 עשינו את הוובינר הרווחי ביותר בתולדות המדינה – 2.5 מיליון שקלים ב-3 שעות.

הסיבה שוובינרים עובדים כל כך טוב היא כי זה מעמד המכירה הכי דומה שאפשר לפגישה 1 על 1, ואם זה לא מספיק אז הפגישה היא לא מול אדם אחד, אלא מול עשרות ומאות אנשים. בשידור כזה הקהל מהופנט למה שיש למרצה לומר ולהראות (אם השידור טוב), והפוטנציאל הוא עצום.

אין מילים לתאר כמה הכלי הזה עוצמתי!

מי שיש וובינר חזק בתחום שלו, לעולם יותר לא יסבול מבעיית מכירות והכנסה בעסק.

כל מה שצריך לעשות זה לבצע את הוובינר שוב ושוב, וכסף ימשיך להיכנס.

למבורגיני (השקה מלאה)

קחו את כל המרכיבים השונים שיש בשיווק באינטרנט, תחברו אותם לידי "ארוחה" אחת – וקיבלתם השקה אינטרנטית.

השקה אינטרנטית היא כנראה "מלכת הכיתה" בכל מה שקשור לעולם האונליין, יש אין ספור משווקים שמשתמשים בנוסחה הזאת מסביב לעולם (בכל תחום אפשרי), שיחדיו ייצרו מיליארדי דולרים.

כל ההצלחה שלנו מבוססת על הנוסחה של השקה, הכל מתחיל ונגמר שם.

מדובר בקמפיין כל כך עוצמתי, שבו לא רק מקבלים מכה של לקוחות וכסף בזמן קצר, אלא מייצרים רשימת תפוצה אדירה (שהיא מנוע להכנסה עתידית) וחשוב מזה, מייצרים מיתוג של מומחים מובילים בנישה. שעושים השקה טובה, פתאום מפסיקים לרדוף אחרי הלקוחות והם מתחילים לרדוף אחריך!

תחשבו מה קורה ברגע שמישהו נרשם בדף נחיתה, ואז רואה 3 סרטוני תוכן של 15-20 דקות כל אחד, מקבל מיילים וסמסים מדי יום, רואה מודעות ש"רודפות אחריו" בכל מקום, מגיע לוובינר, רואה עדויות, כתבות, ומה לא…

יכולים לדמיין את זה? 🙂

כשזה קורה, אתם פשוט מייצרים לעצמכם מעריצים.

וכן, זה יכול לעבוד גם בעסק שלכם (אם זה עבד לנו ברפואת שיניים ושיפוצים, זה יעבוד גם אצלכם).

למבורגיני (השקה מלאה)

קחו את כל המרכיבים השונים שיש בשיווק באינטרנט, תחברו אותם לידי "ארוחה" אחת – וקיבלתם השקה אינטרנטית.

השקה אינטרנטית היא כנראה "מלכת הכיתה" בכל מה שקשור לעולם האונליין, יש אין ספור משווקים שמשתמשים בנוסחה הזאת מסביב לעולם (בכל תחום אפשרי), שיחדיו ייצרו מיליארדי דולרים.

כל ההצלחה שלנו מבוססת על הנוסחה של השקה, הכל מתחיל ונגמר שם.

מדובר בקמפיין כל כך עוצמתי, שבו לא רק מקבלים מכה של לקוחות וכסף בזמן קצר, אלא מייצרים רשימת תפוצה אדירה (שהיא מנוע להכנסה עתידית) וחשוב מזה, מייצרים מיתוג של מומחים מובילים בנישה. שעושים השקה טובה, פתאום מפסיקים לרדוף אחרי הלקוחות והם מתחילים לרדוף אחריך!

תחשבו מה קורה ברגע שמישהו נרשם בדף נחיתה, ואז רואה 3 סרטוני תוכן של 15-20 דקות כל אחד, מקבל מיילים וסמסים מדי יום, רואה מודעות ש"רודפות אחריו" בכל מקום, מגיע לוובינר, רואה עדויות, כתבות, ומה לא…

יכולים לדמיין את זה? 🙂

כשזה קורה, אתם פשוט מייצרים לעצמכם מעריצים.

וכן, זה יכול לעבוד גם בעסק שלכם (אם זה עבד לנו ברפואת שיניים ושיפוצים, זה יעבוד גם אצלכם).

רוצים לעבוד איתנו? מלאו את הטופס הבא וניצור קשר בהקדם.