בעל עסק יקר, אנחנו יודעים שלקח לך הרבה שנים להיות מומחה במה שאתה עושה, ושיש לך שנים של ידע ונסיון שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

מצד שני, בניגוד למומחיות שלך בתחום המקצועי שאתה עוסק בו, שיווק זה תחום שאולי פחות מוכר לך. ואתה יודע איך זה, ברגע שלא מבינים במשהו, יש הרבה בלבול ויותר שאלות מתשובות.

הצוות שלנו מדבר עם עשרות בעלי עסקים מדי יום, ויש דברים שאנחנו נשאלים על בסיס קבוע.

חשבנו לרכז לך פה את השאלות הכי נפוצות שאנחנו נתקלים בהן, ככה שתוכל לקבל מושג טוב יותר מה הצעד הבא שעליך לעשות כדי להוביל את העסק לשלב הבא והמקום שאתה רוצה וצריך להיות בו!

לפניך רשימה מכובדת של שאלות נפוצות ותשובות, במידה ולא תמצא תשובה למה שאתה מחפש תרגיש חופשי ליצור איתנו קשר באופן אישי.

שאלות ותשובות

הדבר הראשון שבתור בעל עסק כדאי לעשות זה להחליט באיזה מסלול רוצים ללכת, כלומר אם רוצים לעשות לבד או שמישהו ינהל לנו את הפרסום והתוכן.

אחרי שיש החלטה, הדבר השני שצריך לעשות זה להגדיר מה הבעיה שרוצים לטפל בה. האם הבעיה היא כמות מעטה של לידים, או אולי יש לידים והאיכות לא טובה, או אולי יש בעיה בקהל היעד או אולי יש קושי בלקדם את הקהל למוצר העיקרי (שמייצר רווחים בעסק).

אחרי שמבינים מה הבעיה, הדבר השלישי הוא לפתח אסטרטגיה מתאימה לטפל בבעיה. פה כבר מומלץ ליצור איתנו קשר כדי שנבחר יחד את הפתרון המתאים ביותר מסל הפתרונות שלנו.

יש לנו כמה הצעות מעולות לעסק חדש או עסק עם תקציב שיווק נמוך. הדבר הראשון שצריך להחליט עליו אם בעל העסק רוצה ללמוד ולהיות "איש השיווק" של עצמו, או שאותו עסק רוצה שיבנו לו את השיווק וינהלו לו.

לא משנה באיזה אופציה תבחרו, יש לנו מגוון פתרונות יעילים שמתאימים לכל כיס.

מדובר במשפך שיווקי בסיסי שמתבסס על פוסטים ארוכים בפייסבוק שנותנים הרבה ללקוח, בעזרתם מי שמשאיר פרטים הוא ליד רלוונטי ואיכותי. באמצעות פרסום ממומן ניתן לייצר כמות גדולה של לידים טובים בשיטה הזו על בסיס יומי, ולכן קראנו לסוג הקמפיין הזה 'מכונה'.

אנחנו לא יודעים עדיין כי אנחנו לא יודעים במה העסק שלך 🙂

מה שכן, נכון להיום בפייסבוק ישראל יש 6 מיליון משתמשים. 

בישראל יש כ-9 מיליון תושבים, אם נוריד ילדים, זקנים ומגזרים מסוימים שלא משתמשים בפייסבוק – זה אומר שרוב העם נמצא שם!

בגדול, עיקר המשתמשים בפייסבוק הם בגילאי 30-50, ככה שאם קהל היעד שלך נמצא בטווח הזה כנראה שהוא כן נמצא בפייסבוק. וגם אם לא כל הקהל שלך נמצא בפייסבוק, מספיק שחלק מהם יסתובבו שם כדי לפוצץ לך את היומן!

אנחנו בD-marketing מאמינים גדולים בפרסום ממומן שעובד. אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ורוב העסקים קיבלו "כוויות" רציניות מפרסום ממומן בעבר. אבל כמו שאפשר לקרוא כאן, לנו יש תוצאות אחרות לגמרי בתחום הזה, כי אנחנו פועלים באמצעות שיטה שעובדת.

בעזרת פרסום ממומן חכם, אפשר לקבל לידים איכותיים במיידי (לפעמים תוך שעה מתחילת הקמפיין), אין תקרת זכוכית לכמות הפניות והעבודה שאפשר לקבל, וכל עוד הפרסום רווחי ו"עושה שכל" מבחינת המספרים, אין שום סיבה בעולם לעצור אותו.

פרסום אורגני הוא גם כן אפיק מצוין אבל לא מתאים לרוב בעלי העסקים. מדוע? כי כדי לראות תוצאות באורגני, צריך:

1 | להעלות כמות אין סופית של תוכן מדי יום למשך שנים

2 | לחכות חודשים ארוכים (או שנים) עד שמתחילים לראות תוצאות

לרוב העסקים אין זמן ואת היכולת להשתעבד ליצירת כמות גדולה כל כך של תוכן, ולכן עדיף לייצר תוכן איכותי פעם אחת ולהביא איתו לקוחות בעזרת פרסום ממומן.

שאלה מעולה…

התשובה לכך היא – "תלוי למי רוצים לפרסם".

חשוב להבין שגוגל ופייסבוק שונים במהותם, כי בגוגל הקהל מחפש אותנו ולעומת זאת בפייסבוק אנחנו מחפשים את הקהל. וכמובן, מי שמחפש אותנו הוא הרבה יותר איכותי מאשר מי שלא, מצד שני רק כמות קטנה מחפשת בפועל בגוגל את הפתרון שלכם יש להציע.

תשאלו את עצמכם את הדבר הבא, "לכמה אנשים ברגע זה אני יכול לעזור עם המוצר/שירות שלי והם לא חושבים לחפש אותי בגוגל?"

אם רוצים להגיע לקהל רחב יותר, אז פייסבוק או התשובה. אם רוצים קהל ממוקד, עדיף להתרכז בגוגל. יש עוד שיקולים אבל זה הדבר המרכזי.

זאת שאלה טוב לחברת פרסום שמנהלת קמפיינים עם מודל של תשלום חודשי, אבל זה לא אנחנו 🙂

הרוב המוחלט של השירותים והמוצרים שלנו הוא בתשלום חד פעמי, ככה שאנחנו לא "קושרים" את בעל העסק לשום דבר.

במקרים מסוימים (פרויקטים גדולים) בהם אנחנו כן מנהלים את הפרסום באופן קבוע, אין שום התחייבות מצד הלקוח ואפשר להיפרד בכל שלב. אנחנו עובדים על בסיס הצלחה במקרים כאלה ולכן אין שום סיכון ואין שום מחויבות.

עקרונית כן, אפשר לייצר מצב שבו יש רכישות עצמאיות מהאינטרנט בהרבה מאוד תחומים.

מה שכן, זה תלוי בכמה גורמים עיקריים:

1 | המוצר (לא כל מוצר נהוג לקנות באונליין)
2 | ההצעה (כמה היא אטרקטיבית ומובנת)
3 | המחיר (מעל מחיר מסוים הסיכוי למכירה אינטרנטית הוא קלוש)

מה שבטוח, אחרי הרבה בדיקות, בארץ נושא הרכישות באונליין הוא פחות מקובל מארצות הברית נכון להיום. ולכן, מומלץ מאוד להוסיף אנשי מכירות לכל הצעה שרוצים למכור באינטרנט, ולצערי אין שום ערובה לכך שמוצר שנמכר טוב בטלפון/פגישה יימכר טוב גם באינטרנט.

אנחנו יכולים להתחייב לך לדבר אחד – שאם אתה לא תדאג לשיווק של העסק שלך

הדרך שלך למטה בטוחה.

 

בשיווק צריך ניסוי וטעיה עד שמוצאים מה שעובד היטב לכל עסק ולכל קהל.

 

לכן התחייבות לתוצאה ספציפית שתלויה בלקוח (לא יכולה להיות מחייבת עבורנו)

כלומר אם עסק צריך למכור ואנחנו נספק לידים איכותיים והם לא ידעו איך לטפל בלידים או איך למכור את המוצר ולבנות לו ערך, זה מחוץ לשליטתנו, לכן האחריות תמיד בסופו של דבר היא על הלקוח.

לא, אלא אם כן מדובר בפרויקטים גדולים עם תקציב של עשרות אלפי שקלים בחודש. 

מה שכן, נשמח לבנות לכם את התוכן השיווקי שישמש כבסיס איכותי לקמפיין, ויותר מזה, לחבר אתכם למנהלי הקמפיינים הטובים בארץ שיריצו לכם את הפרסום (אלה אנשים שאנחנו עובדים איתם בעצמנו והם מנהלים גם לנו את הפרסום).

לצערנו לא.

מבלי להיכנס לנושאים מקצועיים יותר מדי, יש חוק בשיווק שאומר ש"ראש מבולבל תמיד יגיד לא". באתר אינטרנט יש מספר רב של קישורים שאפשר ללחוץ ואופציות שאפשר לבדוק ולכן אחוז המעבר מגולשים ללידים (אנשים שמשאירים פרטים בטופס) הוא נמוך מאוד.

לעומת זאת, דף נחיתה הוא ממוקד ולגולש יש שתי אופציות בלבד – או להירשם או לצאת. ההגבלה והמיקוד יוצרים מצב שבו אחוז גבוה הרבה יותר מהאנשים שמגיעים לדף משאירים פרטים בפועל.אתר אינטרנט הוא טוב למקרה שמישהו יחפש אותך בצורה אקטיבית, הוא לא טוב לפרסום ממומן בפייסבוק שבו אנחנו אלה שמחפשים את הלקוח.

בוודאי.
לא הרבה יודעים את זה, אבל כשעובדים עם משפכי שיווק אין שום נגיעה באתר אינטרנט.
למעשה, כל התוצאות שלנו בשנים האחרונות (500,000 לידים ו100 מיליון שקלים בהכנסה) הם ללא אתר אינטרנט בכלל.

אנחנו יודעים שזה נשמע מוזר, אבל זאת האמת.

ניתן (ורצוי) לייצר תוכן מעולה בעזרת כתבות, סרטונים ושידורים חיים ללא קשר בכלל לאתר.אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי משלים שלא חובה ולא מומלץ לעשות בתור פעילות ראשונה לעסק, אלא רק אחרי שיש כבר תנועה של לקוחות ממקורות אחרים והפרסום הממומן עובד כמו שצריך.

השאלה האהובה עלינו 🙂

בקצרה, היום 99% מבעלי העסקים מפרסמים תוכן רדוד עם סיסמאות נדושות בסגנון של "אמינות, מקצועיות, שירות" או "נסיון של 12 שנה". אנחנו מאמינים שהגענו לתקופה שבה הלקוח רוצה לשמוע רק על עצמו, ושהמשפטים האלה כבר לא עובדים.

הם לא עובדים כי כולם מדברים ככה, והם לא עובדים כי אין בהם שום ערך ללקוח.

אם עד היום לא הצלחת, כנראה ש:

1 |  לא פנית לקהל הכי טוב שלך (זה שיכול ורוצה לשלם לך)

2 |  לא העברת ערך במודעות עצמן (ודיברת רק על עצמך)

ברגע שעושים נכון את 2 הדברים הללו, אפשר ליצור מהפך בין לילה בעסק וזה בדיוק מה שאנחנו יודעים לעשות (יש לנו מגוון הוכחות לכך, צרו קשר ונראה לכם).

רוצים לעבוד איתנו? מלאו את הטופס הבא וניצור קשר בהקדם.