המפתח להבאת לקוחות שרודפים אחרינו ללא הגבלה:

תוכנית הליווי היוקרתית שתביא לך ללא הגבלה לקוחות רותחים שלא מוכנים לקנות מאף אחד אחר חוץ ממך!

אז איך תצליחו לקבל "לקוחות רותחים" שרוצים לדבר אתכם, מכירים אתכם ואת השיטה שלכם ולא יבזבזו את הזמן שלכם עם שאלות כמו 'במה אתה שונה מאחרים'?

מאת: עידן דנש 

רמת גן, ישראל

"עידן תשמע, אני לא יודע אם השיחות האלו יותר מייאשות או מעצבנות. אני מתקשר ללקוחות, ואני מגלה שהדבר האחרון שהם רוצים זה לדבר איתי. אני שומע משפטים כמו 'מה, מי זה, אל תתקשר אליי יותר, תודה!'.

יש לי עסק לנהל, ואני מוצא את עצמי שורף המון זמן על שיחות עם אנשים שמתברר לי שבכלל לא מכירים אותי, שלא לדבר על זה שהם לא רוצים שימכרו להם שום דבר.

אבל הזמן שאני שורף בשיחה הוא עוד 'כסף קטן' לעומת הנזק האמיתי. כל שיחה כזו פשוט מעצבנת אותי ברמות, אפשר ממש להרגיש אותי טורק את הטלפון למרות שאין בכלל אופציה כזו כיום… זה מגיע למצב שהלידים הקפואים האלו גורמים לי לשנוא את המקצוע שלי".

 נשמע מוכר?

הבעיה: השיווק בדיגיטל פשוט לא עובד. לא משנה כמה זמן וכסף השקענו – אנחנו לא מצליחים לראות תוצאות!

אני מדבר עם עשרות בעלי עסקים בחודש, ובסך הכל יחד עם הצוות שלי, אנחנו נוגעים באלפים מדי שנה. התסכול שאני שומע מהם יכול למלא שעות על גבי שעות של שיחות מייאשות.

יודע מה המילים הכי נפוצות שעולות בשיחות כמעט ב-100% מהמקרים?!

מילים ומשפטים כמו:

"נמאס לי לשלם ולשלם ולא לקבל כלום חזרה. די כבר!"

"עוד לא ראיתי משווק שהראה לי החזר על ההשקעה"

"אני מיציתי את הפרסום בפייסבוק, זה פשוט לא עובד"

"נכוויתי"

"תבין אותי, נפלתי עם 2 חברות דיגיטל בעבר"

"כולם הבטיחו הבטחות כמוך ואף אחד לא הביא תוצאות"

וזה בדרך כלל מגיע עם כל מיני סיפורי זוועות שעדיף שלא ניכנס אליהם כאן…

אז מה קורה שם בעצם? למה השיווק שלנו נכשל פעם אחר פעם ריבונו של עולם והלקוחות תמיד גרועים?!

אז הלכתי לחקור את הנושא הזה לעומק ובחנתי אלפי קמפיינים ומודעות בתחומים שונים.

בפשטות ובקצרה, מה שגיליתי זה שהרוב המוחלט של הקמפיינים בישראל מתבססים על המודל של טופס לידים או דף נחיתה פשוט.

חתונה ממבט ראשון. דף נחיתה עם טופס לידים

המשמעות היא שהם לא נותנים שום ערך ללקוח, וכאשר מישהו משאיר פרטים לרוב אין לו מושג:

מה התהליך שעומדים לעבור

מה הסיפור המעניין פה

מי העסק המפרסם

מי האדם שמאחורי העסק

מה מיוחד פה לעומת המתחרים

ובעצם הליד מגיע "קר" לגמרי וככה מן הסתם אי אפשר לייצר מכירה.

הסוד הכי חשוב להשגת לקוחות רותחים: 

בישול הדרגתי אוטומטי

יש סוד אחד שצריך לדעת כדי להשיג לקוחות חמים: איך לבשל אותם.

הטעות מספר אחת של רוב העסקים העצמאיים בגיוס לקוחות היא שהם מפרסמים מודעה בפייסבוק או בגוגל ואומרים ללקוח: "היי, בוא אליי, אני הכי מדהים, הכי שירותי, הכי מקצועי. בוא אליי, תלחץ פה ותשאיר פרטים או תשלם לי 5,000 ש"ח".

למה שמישהו ישאיר פרטים אם הוא לא יודע כלום עליכם?

הכירו את אפקט

"הצעת החתונה בדייט ראשון"

תגידו, הייתם מציעים לבחורה חתונה על הדייט הראשון? 

ברור שלא… אבל זה בדיוק מה שאתם עושים כשאתם פונים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ואומרים להם למשל:

"שלום, אני הכי מקצועי ואמין ועם 17 שנות ניסיון, בוא תקנה ממני מוצר/שירות XXX"

המשפט הזה מבטיח שהלקוח יקים מולכם חומת הגנה אוטומטית של סקפטיות שכמעט כל אחד מאיתנו בונה כשהוא קולט שמנסים למכור לו משהו. 

ככה בדיוק נראים הלידים הגרועים ששורפים לנו את הזמן והכסף ואי אפשר למכור להם.

כדי להצליח למכור ללקוח אנחנו חייבים ליישם את עיקרון ההדרגתיות כלומר "להוציא את הלקוח לדייטים".

הרבה יותר קל ללקוח להגיד "כן" למחויבות קטנה כמו לראות וובינר חינמי או להוריד מדריך חינמי מאשר להגיד "כן" ל"הצעת חתונה" – הוצאה כספית של אלפי שקלים עבור מישהו שהוא בכלל לא מכיר. 

האם באמת יש דרך לקבל לקוחות רותחים, ממש כמו שמקבלים כשחבר ממליץ עליכם בשיטת 'מפה לאוזן'?

אם הבעיה שהלקוח מגיע קר, ואין לו מושג מי אתם ומה אתם מציעים לו, אז הפתרון בהכרח יהיה "לבשל" אותו בצורה כזו שהוא יעבור תהליך שלם שיגרום לו לדעת מי אתה, מה אתה, מה מיוחד אצלך, מה עשית בעבר ותהיה לו תשובה טובה לשאלה "למה לבחור בך".

למעשה הוא זה שיבחין בך וירצה "לחטוף" אותך והוא זה שירדוף אחריך במקום שאתה תצטרך לרדוף אחריו!

הפתרון לקבלת לקוחות רותחים שלא מוכנים לקנות מאף אחד אחר חוץ ממך!

אני גאה להציג בפניכם את "שיטת הסופר לידים"

שיטת הסופר לידים מורכבת מ-3 חלקים פשוטים:

זה הכל, אין דבר אחר. מה זה בדיוק אומר?

"בישול" –

אתה תקבל לקוח שכבר יודע מי אתה, מה אתה, מה מיוחד אצלך, מה עשית בעבר ותהיה לו תשובה טובה לשאלה "למה לבחור בך". במילים אחרות, אתה תקבל ליד איכותי וחם כמו שמעולם לא היה לך.

סינון –

אתה תקבל אך ורק פניות ממתעניינים רלוונטיים שבאמת רוצים ויכולים לשלם לך עבור מה שאתה עושה (ולא אכפת לי מה זה). לתוכן טוב יש תכונה שהוא יודע לסנן, כלומר ברגע שנפנה בדיוק של לייזר לקהל הכי טוב שלך, נחש מה יקרה לכל מי שלא רלוונטי? בדיוק, הם כבר מסננים את עצמם ולא ישאירו פרטים.

סטטוס מומחה –

לא רק שנביא לך לידים איכותיים רלוונטיים, אלא נדאג להסביר להם טוב טוב ולהראות להם שאתה מומחה מוביל בתחום שלך (גם אם פתחת את העסק אתמול בבוקר). רופא מומחה יקבל 1000 שקל ל-8 דקות פגישה, ועורך דין יקבל 800 שקל על חתימה על מסמך שלקח לו לבצע 3 שניות. כולנו אוהבים לרכוש שירותים וידע ממומחים, וברגע שיהיה לך סטטוס כזה בעיני הקהל שלך פתאום המכירה תהיה קלה יותר ותוכל אפילו להרים מחירים (נחמד, אה?)

מה ההבדל בין ליד רגיל לבין סופר ליד?

אז איך מייצרים סופר לידים?

4 סוגי משפכים:

1 | משפך וובינר אוטומטי

המכשיר מספר אחת שיכול להפוך אדם זר לעסקה של 50,000 ש"ח תוך כמה שעות. כלי ההמרות מספר אחת באונליין, יותר מסרטונים והשקה, הכלי הכי ממיר שיש.

איך נראה תהליך "הבישול" במשפך? 

2 | משפך דף מכירה

מכשיר ישיר יחסית, אבל בניגוד לדף נחיתה קצר, הלקוח עובר סינון ובישול ארוכים יותר בדף המכירה עצמו.

איך נראה תהליך "הבישול" במשפך? 

3 | משפך "סברי סובי"

משפך שיווקי שמזמין להירשם להדרכה מבשלת מוקלטת ולאחר מכן מזמין את הצופה למלא שאלון ולהזמין שיחת ייעוץ באפליקציית Calendly, מה שהופך את הליד לסופר-ליד סופר איכותי.

4 | משפך כתבה שיווקית

צורת השיווק היחידה שבה אנחנו לא מדברים על עצמנו, אלא מישהו מדבר עלינו – כתבה נייטרלית עם "וויב" חדשותי. בכתבה יש טופס והיא שולחת את הקהל לאן שנחליט: וובינר/דף מכירה/דף נחיתה/ בדיקת זכאות וכו'.

איך אפשר לגרום ללקוחות לרדוף אחרינו פעם אחת ולתמיד ואיך אנחנו יכולים לעזור לך במשימה הזאת?

הכירו את תוכנית הדגל שלנו ליצירת מבול של לקוחות איכותיים…

איך הליווי עובד ת'כלס ?

הנה רשימת המרכיבים המלאה שמקבל כל משתתף בתוכנית הליווי…

בניית אסטרטגיה מותאמת אישית :

פגישת תחקור – פגישה מעמיקה בזום עם קופירייטר מקצועי על מנת לאסוף את כל החומר השיווקי הנדרש כדי לייצר אסטרטגיה שיווקית מנצחת.

הכנת תוכנית אסטרטגית – תוכנית שיווקית כתובה הכוללת תכנון "מסע הלקוח", בחירת מסר עיקרי, בידול, מיתוג, קהל יעד מרכזי וכו'.

הכשרה מקצועית –

קורס פוסטים – איך לכתוב פוסטים ברשתות החברתיות בצורה נכונה.

קורס פייסבוק ממומן – לימוד מעמיק על עולם הפרסום הממומן בפייסבוק ואינסטגרם לטובת יצירת לידים איכותיים בלי הגבלה.

קורס דפי נחיתה – בניית והכנה של דפי נחיתה לשם הפיכת הגולשים ללידים.

קורס כתיבת מיילים שיווקיים – כיצד לבנות ולנהל רשימת תפוצה רווחית.

קורס סמסים – כיצד לייצר קהל רותח תוך פחות מ-60 שניות.

קורס דפי מכירה – איך לייצר "איש מכירות אוטומטי" שעובד עבורנו 24/7.

קורס וובינרים – הכלי מספר 1 בעולם לשיווק באינטרנט. בקורס נלמד בין השאר על וובינר שייצר 2.5 מיליון שקלים בהכנסות תוך 3 שעות.  

קורס כתבה שיווקית – איך לייצר לידים סופר איכותיים (ללא הגבלה) מאנשים שלא מכירים אותנו תוך 10 דקות.

קורס מוצרים מתקדמים – איך להכין מדריכים חינמיים לבניית רשימת תפוצה, שידורי LIVE, איך להכין סדרות של טיפים, סרטוני עדויות שמשדרים אמינות ומגבירים מכירות.

קורס טיפים למתקדמים – "טריקים" מתקדמים בכתיבה שיווקית.

קורס כתיבת תסריטים – איך לכתוב תסריט מנצח שמייצר סטטוס של מומחה.

קורס אסטרטגיה – 32 צעדים ליצירת אסטרטגיה חדשה שעוקפת כל תחרות!

סדנא השקה אינטרנטית – הקלטה של סדנא לבניית מערך שיווקי בנוסח "השקה אינטרנטית", שיטה בעזרתה ייצרנו ללקוחותינו מעל 100 מיליון שקלים במצטבר.

קורס חוקי השיווק הבסיסיים – 13 נקודות מפתח ליצירת קמפיין מוצלח ורווחי.

קורס הצעה מגונה – 93 שיעורים קצרים על איך לבנות "הצעה שאי אפשר לסרב לה" ככה שנבלוט מעל כל התחרות ולקוחות ירדפו אחרינו באופן טבעי ופשוט.

קורס דרך המלך – לימוד והבנה של 7 המשפכים השיווקיים הכי נפוצים ועוצמתיים בעולם השיווק הדיגיטלי, והסבר מקיף למי מתאים כל משפך ומתי נכון להשתמש בו.

ארגז כלים מקיף –

מאגר ספקים – קובץ אקסל ובו גישה למאגר אנשי מקצוע מומחים המומלצים על ידי החברה, כגון איש מיתוג ועיצוב, יועץ פיננסי, בונה אתרים, מנהל קמפיינים במדיה, כותבי תוכן, גופי מימון וכו'.

תבנית תסריט שיחה – תבנית לבניית תסריט ממנו הלקוח יכול בקלות לבנות תסריט המותאם באופן אישי לעסק שלו.

מסמך סגירת עסקאות – עשרות "משפטי קסם" לטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות בקלות עם לקוחות.

מסמך שאלות נפוצות במכירה – שאלות מכוונות בשיחת מכירה שעוזרות לחדד מהו הצורך של הלקוח ולבצע שיחת מכירה ביעילות מקסימלית.

מעל 45 תבניות "העתק הדבק" –

תבניות להכנת מיילים

תבניות להכנת דפי נחיתה

תבניות להכנת פוסטים

תבנית להכנת כתבה שיווקית

תבנית להכנת דף מכירה

תבנית להכנת וובינר

תבניות לכתיבת תסריטים

כל מכונה היא בעצמה כוח שיווקי אדיר, ושמשלבים את כוח המכונות יחד מקבלים פוטנציאל צמיחה לא של 2X, אלא של 49X! הסיבה לכך היא שכאשר מחברים את כל הכוחות הללו מקבלים גדילה במכפלות (אקספוננציאלית) ולא בקו ישר!

זו הסיבה שעומדת מאחורי הצלחות הענק שהיו לי וללקוחות שלי כל השנים, וזו הסיבה שהעסק שלך עומד להצליח בגדול בזמן יחסית כל כך קצר.

בונוס – חודשיים חינם במערכת הדיוור רב מסר

מנוי למערכת הדיוור ודפי הנחיתה המובילה בישראל, לשם יצירת תשתית שיווקית, בניית קהילה, בניית דפים וכו'. 

ליווי עסקי למשך 6 חודשים

קבוצת פייסבוק סגורה לשאלות תשובות – קבוצה סגורה למשתתפי הליווי הפעילה מדי יום עבור תמיכה שוטפת ומענה לכל שאלה.

2 שידורים חיים קבוצתיים בשבוע – סדרת שידורים חיים קבוצתיים המועברים על ידי צוות התוכנית למטרת מענה על שאלות מקצועיות וטכניות במהלך העבודה השוטפת. 

סדנת עבודה שבועית קבוצתית – סדנאות נקודתיות לשיפור הידע והמיומנות בנושאים ספציפיים כגון תנועה, דפי נחיתה, כתיבה שיווקית, וובינרים, סרטוני וידאו, אוטומציות, יצירת משפכי שיווק וכו'.

כיתה דו-חודשית לעבודה עצמאית – כיתה פיזית אחת לשבועיים באזור המרכז שבה הלקוח יכול לבוא בתיאום מראש ולעבוד על המשימות הפרטניות שלו, תחת פיקוח המנטור.

דף משימות אישי – צ'קליסט ובו סדרת משימות ברורות לצורך מעקב רציף אחר התקדמות הלקוח, יצירת פוקוס בעבודה וקבלת תוצאות במהירות האפשרית.   

בדיקת התוצרים במייל – בדיקה והערות בכתב עבור עיקרי תוצרי השיווק שהלקוח יכין במסגרת התוכנית על ידי הצוות המקצועי של החברה, על מנת למקסם ביצועים ולהיות מדויקים ככל הניתן.

שיחת סטטוס דו-חודשית עם מנטור – שיחת עדכון סטטוס בת כ-20 דקות ומעקב אחר התקדמות הלקוח בביצוע המשימות השונות, בהן ידובר על הצעד הבא של הלקוח ורעיונות כיצד לשפר ביצועים ולפתור בעיות ואתגרים שצצים במהלך הדרך.

לא רע, אה? 🙂

האחריות

הצוות המקצועי של התוכנית ואני כל כך משוכנעים שכל משתתף עומד להצליח (ובגדול), ולכן החלטנו לתת אחריות ייחודית שלא קיימת בשום מקום אחר עבור תוכניות ליווי דומות בשוק.

במה שונה תוכנית הליווי "השקת המיליון" מכל השאר?

שביל הזהב להצלחה

למעשה, כל מי שיצטרף לתוכנית הליווי (ללא קשר איזה סוג השקה הוא יבצע), הולך לעבור 4 שלבים שאיתם אפשר לייסד בצורה בטוחה את מערך השיווק והמכירות בעסק: תכנון, הקמה, בדיקות והתפוצצות. אני אוהב לקרוא לתהליך הזה "שביל הזהב להצלחה".

"דנש, לאיזה תוצאות אני יכול לצפות?"

אוווו, זאת שאלה טובה ידידי היקר…

אני יכול כאן להתחייב לך, במעמד חגיגי זה, שאתה עומד לקבל את הלידים הכי איכותיים שאי פעם קיבלת.

וברגע שזה יקרה, אתה תסגור עסקאות.

וברגע שזה יקרה, ייפתח לך התיאבון.

וברגע שזה יקרה, אתה תרצה לגדול ו"לאכול" עוד!

כמובן שהשאלה ל"כמה" תגדל תלויה בשאיפות שלך שיתורגמו לכוח המכירה שלך, תקציב הפרסום שלך, כמה שירות אתה מסוגל לספק וכו'.

דבר נוסף, אני יכול להבטיח לך שהתוצאות יגיעו מהר.

בגלל שהעבודה הולכת להתבסס על פרסום ממומן, הכל פה קורה מאוד מהר.

למה אני כ"כ משוכנע שזה הולך לעבוד?

כי עשינו את זה מאות פעמים בעבר, בכל פעם בתחום אחר – וזה תמיד עבד:

בתחום הקונדיטוריה - הבאנו 500 לקוחות בחודש אחד והכנסה מתחדשת של 50,000 שקל.

בתחום השיניים - לקחנו מרפאה שהייתה בסכנת סגירה וייצרנו לה 400,000 שקל הכנסה בחודש אחד.

בתחום ההשקעות - הבאנו מעל 200 לקוחות "שמנים" בקמפיין אחד שהכניס 7 ספרות.

בתחום כלכלת המשפחה - בנינו עסק חדש שהכניס 17 מיליון שקל בשנה הראשונה.

בתחום שוק ההון - עזרנו לייסד עסק שהכניס 12 מיליון שקל בשנה הראשונה.

בתחום הדיאטות - לקחנו דיאטה שנמכרת שנים וייצרנו לה את החודש הכי טוב שהיה שם אי פעם.

אז מה הקאטץ'? 🙂 

אמממ אין ממש קאטץ'. 

אבל, עד עכשיו דיברנו על מה יוצא לך מהדיל הזה, על מה אתה הולך לקבל מאיתנו.

עכשיו הגיע הזמן להפוך את היוצרות ולדבר על מה אנחנו צריכים ממך כדי שנגיד לך "כן" ונוכל לצאת לדרך.

למעשה, לפני שצוללים לתנאים, יש חמישה קריטריונים מהותיים שאתה חייב לעמוד בהם אחרת לא נוכל לעבוד יחד:

1 | אתה רוצה לגדול ולהפוך למותג בתחומך

2 | יש בעסק שלך פוטנציאל צמיחה

3 | אתה אדם אתי שנותן שירות מעולה וכיף לעבוד איתו

4 | אתה מוכן לשלם את "מחיר הגדילה"

5 | יש לך רמת אחריות גבוהה

"אוקיי דנש, אני רוצה! איך אני יודע אם התחום שלי מתאים?"

תקרא שוב את הקריטריונים בפסקה הקודמת וזו שלפניה.

אם מה שרשמתי מתאר אותך ואת העסק שלך טוב, סיכוי טוב שזה יעבוד בינינו ואתה מוזמן למלא פרטים ולבדוק התאמה.

התחום היחידי שאנחנו לא עובדים איתו זה כל מה שקשור לעולם המנטלי והתפתחות האישית (כל מה שקשור לרוחניות, מיינד, נפש (כלומר כל הפרקטיקות השונות בתחום כגון NLP, מיינדפולנס, קבלה, קואוצ'ינג, תטא הילינג ועוד).

אז מה אני רוצה להציע לכם היום?

ליווי להקמת מערך שיווקי מבוסס תוכן וניהול שוטף שלו (ממומן בלבד, בכל פלטפורמה שצריך) בשיטת "הסופר לידים" שתגרום לכך שהלידים שתקבלו יהיו רותחים!

מה מספרים לקוחות שהשתמשו ב"שיטת הסופר לידים"?

תחום הדיאטות:

"אבא חטוב" - תוכנית ליווי לירידה במשקל לגברים שייסד צביקה עינב

הקהל: אבות, גברים (הדיאטה הראשונה הגדולה לגברים)

ההבטחה: להוריד את הכרס ב90 יום (הבטחה ספציפית לקהל)

ההצעה: תוכנית אונליין מקיפה, בונוסים, אחריות

השיטה המיוחדת: השיטה הלפטינית (חדש, אין מאמץ, מותאם לקהל)

תהליך השכנוע: דף מכירה, וובינרים, טלפון

התוצאה: הדיאטה המצליחה ביותר בארץ לגברים, מעל 25,000 לקוחות משלמים בפחות משנתיים!

"לפחות 50% מההצלחה של אבא חטוב – זה בזכות השיווק, ועידן הוא אחד המשווקים הטובים בארץ. הוא בנאדם סופר אמין, ואם יש משווק שאני סומך עליו – קוראים לו עידן דנש"

"עידן הוא איש שיווק עם יכולות יוצאות דופן, אפילו ברמה העולמית"

תחום שוק ההון

"ביג שוט" - תוכנית הכשרה ללימודי שוק ההון

ההבטחה: 100$ ביום הכנסה נוספת ממסחר

ההצעה: תוכנית אונליין מקיפה

הקהל: הנגשה לקהל הרחב שמעוניין בלהגדיל הכנסה (בעיקר גברים 30-50)

השיטה המיוחדת: שיטות המסחר של ה-4% שמצליחים (סוחרי עלית)

תהליך השכנוע: סרטונים, וובינרים, כתבות

התוצאה: 10.6 מיליון ש"ח מחזור מכירות שנתי

תחום הקונדיטוריה:

רבקה טוטאישווילי - קורס אפייה דיגיטלי

 נשים שקנו מנוי חודשי בעלות של 97 ש"ח תוך 30 יום (הכנסה של 50K כל חודש).

אחת הדרכים שבאמצעותה גרמנו לרבקה לבלוט בשוק: לייצר מוצר בסיסי (מנוי חודשי וזול לאתר שלה) שלא היה קיים קודם. 

"עידן הוא בנאדם. הוא האמין בי גם כשאני כבר לא האמנתי בעצמי. התוצאות היו מדהימות"

"נקודת המפנה בעסק שלי היתה אחרי שפניתי לדנש. הלקוחות לא הפסיקו להגיע"

תחום נדל"ן:

שרון דידי - ליווי משקיעי נדל"ן לרכישת נכס

הקהל: בעלי הון עצמי של 350K ומעלה

ההבטחה: הכנסה פסיבית מנדל"ן בישראל 

ההצעה: ליווי מלא למציאת הנכס

תהליך השכנוע: ערך בסדרת סרטונים וכתבה,  עם סדרת פולו אפ במייל

השיטה המיוחדת: חיבור לנכסים בהתאמה אישית 

התוצאה? עסק מצליח שמכניס 6 ספרות בחודש!

הגדלה משמעותית של הכנסות הלקוחות שלנו למרות כל הקשיים!

חברת D-marketing מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כבר 5 שנים וייצרה תכנים לתחומים רבים, מהסיבה הזאת בלבד היא צברה את הידע והניסיון הרב שלה בתחום השיווק עם קמפיינים מהמצליחים ביותר בארץ בתחום הדיגיטל עד היום.

יחד עם זאת חברת D-marketing לא יכולה להתחייב לתוצאות מוגדרות מהסיבה ששיווק הוא תלוי בניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחים והפרמטרים שיביאו הצלחה. על כן זה תלוי גם בלקוח ובהמשך העבודה שלו לשפר את התכנים השיווקים והביצועים במדיות החברתיות.