קבל גישה לידע שווה לך 100 מיליון שקל
מה שיפה אצלנו (אם אפשר לומר), זה שאנחנו לא סובלים סתם "תאוריה" שאי אפשר ללכת איתה למכולת.
אנחנו אוהבים פרטיקה, ויותר מזה – אנחנו אוהבים תוצאות!
ב-7 השנים האחרונות בנינו וניהלנו קמפיינים שייצרו 500,000 לידים ו-100 מיליון שקל. ועם כל המספרים האלה באים כמובן אין ספור טסטים ונסיונות, שמהם הגיעו מסקנות חותכות מה עובד, ומה לא.
את כל הידע הזה אספנו וארזנו טוב טוב לתוך סדרת הדרכות מקיפה, כנראה העשירה המעודכנת והמגוונת ביותר שיש היום בארץ בשפה העברית.
וכל הידע הזה זמין לך בלחיצת כפתור פה בעמוד הזה…
ובכן, מה בתפריט?
מנצחים ת'קורונה ב-30 יום
קורס משולב באתגר עם משימות שנבנה בזמן הסגר הראשון במרץ 2020.
כשרק התחיל הסגר וכולם היו בשוק וחוסר וודאות מוחלט, עסקים רבים נפגעו וההכנסה שלהם נחתכה ב30%-100% בין לילה.
שעידן שמע על זה, בלי לחשוב פעמיים הוא הסתגר בחדר שבוע ימים ויצא עם הקורס הזה.
מדובר בקורס סופר פרקטי שבו יש 32 שיעורים שונים שלוקחים עסק מאפס ומובילים אותו לאסטרטגיה שיווקית ומכירתית מלאה.
הקורס הזה מתאים גם לעסק חדש ולכל עסק שנמצא במצב שהדברים "לא עובדים". זה הדרך הכי מהירה ובטוחה להחליף אסטרטגיה.
בקורס הזה יש שיעורים על קהל יעד, סקר, בחירת מסר, בניית משפך שיווקי, בניית תסריט מכירה, התחלת פרסום, אופטימזיציה ועוד ועוד.
הקורס מלווה במשימות יומיות + הסברים טכניים על כל נושא באדיבות מנהל התוכן של החברה דניאל אבגי.
מנצחים ת'קורונה ב-30 יום
קורס משולב באתגר עם משימות שנבנה בזמן הסגר הראשון במרץ 2020.
כשרק התחיל הסגר וכולם היו בשוק וחוסר וודאות מוחלט, עסקים רבים נפגעו וההכנסה שלהם נחתכה ב30%-100% בין לילה.
שעידן שמע על זה, בלי לחשוב פעמיים הוא הסתגר בחדר שבוע ימים ויצא עם הקורס הזה.
מדובר בקורס סופר פרקטי שבו יש 32 שיעורים שונים שלוקחים עסק מאפס ומובילים אותו לאסטרטגיה שיווקית ומכירתית מלאה.
הקורס הזה מתאים גם לעסק חדש ולכל עסק שנמצא במצב שהדברים "לא עובדים". זה הדרך הכי מהירה ובטוחה להחליף אסטרטגיה.
בקורס הזה יש שיעורים על קהל יעד, סקר, בחירת מסר, בניית משפך שיווקי, בניית תסריט מכירה, התחלת פרסום, אופטימזיציה ועוד ועוד.
הקורס מלווה במשימות יומיות + הסברים טכניים על כל נושא באדיבות מנהל התוכן של החברה דניאל אבגי.
הסוחף
בין אם אתם רוצים לייצר לייקים או עוקבים, או לכתוב כדי לייצר פניות ולקוחות, בין אם אתם רוצים לייצר "באזז" ויראלי או לגרום לרכישות עצמאיות באינטרנט, אתם חייבים לדעת איך לכתוב פוסטים ומודעות שיביאו את התוצאה הרצויה.
בעולם שבו כולם רבים על תשומת הלב של הגולש ויש לנו גג 3 שניות להצליח לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעצור, בעולם שבו יש המון תחרות והלקוח שלנו יכול לקבל 15 הצעות שונות במקביל, אנחנו צריכים לדעת לבלוט מעל כולם לעניין יותר מכולם כדי שהלקוח יגיד דווקא לנו "כן" (ויהיה מוכן לשלם לנו יותר מכולם).
הקורס הזה ילמד אותך לעשות את זה.
בקורס יש 19 סרטונים ואורכו כ-4 שעות במצטבר.
הסוחף
בין אם אתם רוצים לייצר לייקים או עוקבים, או לכתוב כדי לייצר פניות ולקוחות, בין אם אתם רוצים לייצר "באזז" ויראלי או לגרום לרכישות עצמאיות באינטרנט, אתם חייבים לדעת איך לכתוב פוסטים ומודעות שיביאו את התוצאה הרצויה.
בעולם שבו כולם רבים על תשומת הלב של הגולש ויש לנו גג 3 שניות להצליח לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעצור, בעולם שבו יש המון תחרות והלקוח שלנו יכול לקבל 15 הצעות שונות במקביל, אנחנו צריכים לדעת לבלוט מעל כולם לעניין יותר מכולם כדי שהלקוח יגיד דווקא לנו "כן" (ויהיה מוכן לשלם לנו יותר מכולם).
הקורס הזה ילמד אותך לעשות את זה.
בקורס יש 19 סרטונים ואורכו כ-4 שעות במצטבר.
הכל כלול
למעשה, 'הכל כלול' הוא לא קורס בודד, אלא חבילה של 16 קורסים יחד בכל מה שקשור לכתיבה שיווקית וקופירייטינג.
"השקה" היא נוסחה מוכחת לשיווק באינטרנט שמכילה את כל אמצעי השיווק שיש באינטרנט (ממש כמו לאכול ארוחת חג מלאה בכל טוב). יש בה גם פוסטים, גם מיילים, גם כתבות שיווקיות, גם וובינר, גם סרטונים וגם דפי נחיתה ומכירה. יש שם הכל.
וכמו שף טוב, עידן התמחה בכל עידן מפיסות הקופי האלה כדי לייצר תוצר שלם, עגול ורווחי. אחרי שנים של ניסוי וטעייה והצלחות פנומנליות, עידן לקח את כל מה שהוא למד "בדרך הקשה" וארז את זה לחבילת קורסים מקיפים. יש שם הכל, כל מה שצריך לדעת על כל אחד מהנושאים ורק מה שצריך לדעת.
הקורסים הם סופר פרקטיים מצוידים בדוגמאות מכל מה שעבד כל השנים בתחומים שונים, זה ממש להגיש לך על "מגש של כסף" ידע שעשה 100 מיליון שקל. לא פחות מזה.
חשוב להדגיש, הקורסים נבנו במקור להכשרה של הצוות שלנו ולא כדי למכור אותם לבעלי עסקים והקהל הרחב, מה שאומר שיש שם הכל. אנחנו לא מסתירים כלום, ויש דוגמאות מכל הקמפיינים שלנו בעבר.
הכל כלול
למעשה, 'הכל כלול' הוא לא קורס בודד, אלא חבילה של 16 קורסים יחד בכל מה שקשור לכתיבה שיווקית וקופירייטינג.
"השקה" היא נוסחה מוכחת לשיווק באינטרנט שמכילה את כל אמצעי השיווק שיש באינטרנט (ממש כמו לאכול ארוחת חג מלאה בכל טוב). יש בה גם פוסטים, גם מיילים, גם כתבות שיווקיות, גם וובינר, גם סרטונים וגם דפי נחיתה ומכירה. יש שם הכל.
וכמו שף טוב, עידן התמחה בכל עידן מפיסות הקופי האלה כדי לייצר תוצר שלם, עגול ורווחי. אחרי שנים של ניסוי וטעייה והצלחות פנומנליות, עידן לקח את כל מה שהוא למד "בדרך הקשה" וארז את זה לחבילת קורסים מקיפים. יש שם הכל, כל מה שצריך לדעת על כל אחד מהנושאים ורק מה שצריך לדעת.
הקורסים הם סופר פרקטיים מצוידים בדוגמאות מכל מה שעבד כל השנים בתחומים שונים, זה ממש להגיש לך על "מגש של כסף" ידע שעשה 100 מיליון שקל. לא פחות מזה.
חשוב להדגיש, הקורסים נבנו במקור להכשרה של הצוות שלנו ולא כדי למכור אותם לבעלי עסקים והקהל הרחב, מה שאומר שיש שם הכל. אנחנו לא מסתירים כלום, ויש דוגמאות מכל הקמפיינים שלנו בעבר.
פרסום בפייסבוק ( פייסבוק ממומן )
בעולם שבו פייסבוק הפך להיות שם נרדף ל"אינטרנט" עבור הרבה אנשים, אין אפשרות לא להיות שם.
בישראל של היום יש בפייסבוק 6 מיליון משתמשים, וכל אחד מהם גולש בממוצע 30 דקות ביום באתר. במילים אחרות, מי שלא נמצא שם – לא קיים.
ולכל אוהבי הפרסום האורגני, נכון לשנת 2020 אחוז החשיפה האורגני ירד ל6.4% בלבד מתוך האוהדים בדף העסקי. במילים אחרות, אף אחד כמעט כבר לא רואה מה שאנחנו עושים אלא אם כן נדע להפיץ את זה בממומן.
לכן יצרנו את הקורס החדש הזה (היישר מהתנור) על פרסום ממומן בפייסבוק. הקורס הזה ייקח אתכם מאפס גם אם אין לכם נסיון ויהפוך אתכם למפרסמים מעולים.
בקורס תלמדו את הידע הכי בסיסי מאיך לפתוח חשבון ולהקים קמפיין, עד בחירת קהלים, שימוש בפיקסל, ביצוע שיפור (אופטימיזציה) לקמפיינים קיימים וכל הטריקים שיש "בספר" כדי שתתפוצצו מרוב לידים טובים ולא תעמדו בעומס 🙂
פרסום בפייסבוק
( פייסבוק ממומן )
בעולם שבו פייסבוק הפך להיות שם נרדף ל"אינטרנט" עבור הרבה אנשים, אין אפשרות לא להיות שם.
בישראל של היום יש בפייסבוק 6 מיליון משתמשים, וכל אחד מהם גולש בממוצע 30 דקות ביום באתר. במילים אחרות, מי שלא נמצא שם – לא קיים.
ולכל אוהבי הפרסום האורגני, נכון לשנת 2020 אחוז החשיפה האורגני ירד ל6.4% בלבד מתוך האוהדים בדף העסקי. במילים אחרות, אף אחד כמעט כבר לא רואה מה שאנחנו עושים אלא אם כן נדע להפיץ את זה בממומן.
לכן יצרנו את הקורס החדש הזה (היישר מהתנור) על פרסום ממומן בפייסבוק. הקורס הזה ייקח אתכם מאפס גם אם אין לכם נסיון ויהפוך אתכם למפרסמים מעולים.
בקורס תלמדו את הידע הכי בסיסי מאיך לפתוח חשבון ולהקים קמפיין, עד בחירת קהלים, שימוש בפיקסל, ביצוע שיפור (אופטימיזציה) לקמפיינים קיימים וכל הטריקים שיש "בספר" כדי שתתפוצצו מרוב לידים טובים ולא תעמדו בעומס 🙂
סדנת השקות
הצטרפו אלינו לסדנא על הנושא של השקות אינטרנטיות.
בגלל שהשקה זה נושא עצום שאפשר לדבר עליו חודש שלם ברצף, הסדנא הייתה סופר פרקטית עם עיקרי הדברים שצריך לדעת כדי שיהיה אפשר "לצאת לדרך" הכי מהר שאפשר.
בסדנה עידן דיבר על:
- העקרונות של השקה ולמה היא עובדת
- איך עושים סקר
- בחירת מסרים
- כתיבת והפקת סרטונים
- כל הנושא הטכני (תוכנות, אוטומציות, חיבורים)
- איך ומתי נכון לגייס שותפים
- איפה ואיך צריך לפרסם כדי להביא מקסימום לידים
- מה עושים אחרי ההשקה כדי למקסם רווחים
אולי היא לא תהיה מושלמת, אבל בסוף הסדנא הזאת אתם תדעו איך לבנות השקה שמביאה תוצאות ולקוחות!
סדנת השקות
הצטרפו אלינו לסדנא על הנושא של השקות אינטרנטיות.
בגלל שהשקה זה נושא עצום שאפשר לדבר עליו חודש שלם ברצף, הסדנא הייתה סופר פרקטית עם עיקרי הדברים שצריך לדעת כדי שיהיה אפשר "לצאת לדרך" הכי מהר שאפשר.
בסדנה עידן דיבר על:
- העקרונות של השקה ולמה היא עובדת
- איך עושים סקר
- בחירת מסרים
- כתיבת והפקת סרטונים
- כל הנושא הטכני (תוכנות, אוטומציות, חיבורים)
- איך ומתי נכון לגייס שותפים
- איפה ואיך צריך לפרסם כדי להביא מקסימום לידים
- מה עושים אחרי ההשקה כדי למקסם רווחים
אולי היא לא תהיה מושלמת, אבל בסוף הסדנא הזאת אתם תדעו איך לבנות השקה שמביאה תוצאות ולקוחות!
היזם המצליח
אם אתם מרגישים ששיווק ועסקים זה כמו "סינית", הסדנה הזאת נבנתה במיוחד בשבילכם.
החיים מלמדים שאם בניין נבנה מלכתחילה לא טוב בשלב היסודות, אז הוא ייבנה עקום וכנראה מתישהו לא יחזיק מעמד ויתמוטט.
אחד הדברים שהכי מעציבים אותנו ובמיוחד את עידן, זה שבתחום השיווק באינטרנט יש המון "גורואים" (בלי נסיון מעשי ותוצאות בשטח) שנותנים כל מיני עצות אחיתופל שממש פוגעות בעסקים.
בעל העסק התמים שרוצה ליישם את מה שלמד ולקבל תוצאות, מנסה שוב ושוב ולא מבין למה זה לא מצליח לו…
תראו, כל הנושא של שיווק הוא קצת כמו פאזל עם כל מיני חלקים. שלומדים להרכיב את הפאזל ומבינים איך הוא עובד, זה הדבר הכי קל (והכיף כיף) בעולם. אבל כל עוד לא מבינים איך הפאזל עובד, זה מקור לעשיית שטויות, לצרות ובסופו של דבר לשיווק שלא עובד ועסק שלא מכניס כסף.
וברגע שחסר הידע הנכון, פתאום יש כל מיני שמועות ומיתוסים שאנשים מתחילים להאמין להם. מיתוסים לא נכונים שפשוט פוגעים באנשים על בסיס יומי.
רוצים דוגמא?
קחו רק את העובדה שהיום יש רק 6.4% חשיפה אורגנית בדפים עסקיים בפייסבוק, מה שאומר שאתם מעלים פוסטים ואף אחד לא רואה!
זה נתון שכמעט אף אחד לא מכיר בזמן שכל התעשייה משגעת את כולם עם הקטע של "אורגני".
קחו את המיתוס הלא נכון הזה (וזה רק אחד), ותחשבו כמה כסף משאיר על הרצפה כל מי שהולך במסלול הלא נכון הזה. רעיונות "אחיתופל" לא נכונים שכאלה יש בשפע, מה שגורם לזה שאנחנו שומעים כל מיני דברים מוזרים מעסקים שלפעמים משאירים אותנו בשוק…
צפה בסדנה בת 4 פרקים שעידן הכין במיוחד כדי לשרש את הנתונים הכוזבים שמסתובבים להם בערימות.
היזם המצליח
אם אתם מרגישים ששיווק ועסקים זה כמו "סינית", הסדנה הזאת נבנתה במיוחד בשבילכם.
החיים מלמדים שאם בניין נבנה מלכתחילה לא טוב בשלב היסודות, אז הוא ייבנה עקום וכנראה מתישהו לא יחזיק מעמד ויתמוטט.
אחד הדברים שהכי מעציבים אותנו ובמיוחד את עידן, זה שבתחום השיווק באינטרנט יש המון "גורואים" (בלי נסיון מעשי ותוצאות בשטח) שנותנים כל מיני עצות אחיתופל שממש פוגעות בעסקים.
בעל העסק התמים שרוצה ליישם את מה שלמד ולקבל תוצאות, מנסה שוב ושוב ולא מבין למה זה לא מצליח לו…
תראו, כל הנושא של שיווק הוא קצת כמו פאזל עם כל מיני חלקים. שלומדים להרכיב את הפאזל ומבינים איך הוא עובד, זה הדבר הכי קל (והכיף כיף) בעולם. אבל כל עוד לא מבינים איך הפאזל עובד, זה מקור לעשיית שטויות, לצרות ובסופו של דבר לשיווק שלא עובד ועסק שלא מכניס כסף.
וברגע שחסר הידע הנכון, פתאום יש כל מיני שמועות ומיתוסים שאנשים מתחילים להאמין להם. מיתוסים לא נכונים שפשוט פוגעים באנשים על בסיס יומי.
רוצים דוגמא?
קחו רק את העובדה שהיום יש רק 6.4% חשיפה אורגנית בדפים עסקיים בפייסבוק, מה שאומר שאתם מעלים פוסטים ואף אחד לא רואה!
זה נתון שכמעט אף אחד לא מכיר בזמן שכל התעשייה משגעת את כולם עם הקטע של "אורגני".
קחו את המיתוס הלא נכון הזה (וזה רק אחד), ותחשבו כמה כסף משאיר על הרצפה כל מי שהולך במסלול הלא נכון הזה. רעיונות "אחיתופל" לא נכונים שכאלה יש בשפע, מה שגורם לזה שאנחנו שומעים כל מיני דברים מוזרים מעסקים שלפעמים משאירים אותנו בשוק…
צפה בסדנה בת 4 פרקים שעידן הכין במיוחד כדי לשרש את הנתונים הכוזבים שמסתובבים להם בערימות.
תבניות
אחרי שמלא אנשים שאלו אותנו "תגידו, אפשר שתעשו לי כתבה כמו _____?" או "יש מצב לוובינר בדיוק כמו _____?", הבנו שאנחנו חייבים למצוא דרך לשכפל את מה שאנחנו עושים בקלות ובמהירות.
שאנחנו בונים משפכים, וובינרים וסרטונים זה מן הסתם לא זול כי יש פה תהליך עבודה שלם כולל אסטרטגיה, כתיבה, תיקונים – ויש קופירייטר מומחה שצמוד לבעל העסק כדי לבנות את כל זה בצורה מושלמת.
אבל…
מה עושים שבעל העסק רוצה תוצר איכותי "כמו שלנו" רק שהוא מעדיף לעשות הכל לבד ולחסוך את התהליך והעבודה היקרה איתנו?
בדיוק בגלל זה, הכנו סדרה של תבניות קופי בכל נושא שאפשר להתאים לכל עסק.
כל מה שצריך לעשות זה למדל את מה שכבר עבד לנו.
איך זה עובד?
תבניות
אחרי שמלא אנשים שאלו אותנו "תגידו, אפשר שתעשו לי כתבה כמו _____?" או "יש מצב לוובינר בדיוק כמו _____?", הבנו שאנחנו חייבים למצוא דרך לשכפל את מה שאנחנו עושים בקלות ובמהירות.
שאנחנו בונים משפכים, וובינרים וסרטונים זה מן הסתם לא זול כי יש פה תהליך עבודה שלם כולל אסטרטגיה, כתיבה, תיקונים – ויש קופירייטר מומחה שצמוד לבעל העסק כדי לבנות את כל זה בצורה מושלמת.
אבל…
מה עושים שבעל העסק רוצה תוצר איכותי "כמו שלנו" רק שהוא מעדיף לעשות הכל לבד ולחסוך את התהליך והעבודה היקרה איתנו?
בדיוק בגלל זה, הכנו סדרה של תבניות קופי בכל נושא שאפשר להתאים לכל עסק.
כל מה שצריך לעשות זה למדל את מה שכבר עבד לנו.
איך זה עובד?
קורס דלת הקסמים (דפי נחיתה)
איך לכתוב ולבנות דף נחיתה (תוך 15 דקות) ש"מהפנט" והופך 44% מהקהל ללידים חמים ונרגשים בלי להיות איש טכני, בלי כישורי כתיבה של גאון ובלי להיתקע על זה שעות ימים ושבועות!
אם כבר ניסית לבנות דף נחיתה עד היום (לבד או דרך חברת דיגיטל) ולא ממש הלך לך, אז כנראה שעשית משהו לא נכון. נוסחת ה"קסם" לדף נחיתה טוב מורכבת סך הכל מ-3 חלקים פשוטים:
- כותרת יצירת סקרנות
- הצעה מה אני מקבל פה
- טופס להשארת פרטים
נכון, אפשר קצת "לתבל" את הדף עם כותרת משנה, תועלות שכתובות בנקודות קצרות (מה שמכונה "Bullets"), וידאו, קצת תמונות… אבל 3 החלקים שרשמתי פה הם ללא הספק המרכיבים הקריטיים מאחורי כל דף נחיתה חזק. ואם עד היום לא הצלחת, זה אך ורק בגלל שמשהו באחד מהחלקים האלה (או יותר) לא היה בנוי כמו שצריך.
קורס דלת הקסמים
(דפי נחיתה)
איך לכתוב ולבנות דף נחיתה (תוך 15 דקות) ש"מהפנט" והופך 44% מהקהל ללידים חמים ונרגשים בלי להיות איש טכני, בלי כישורי כתיבה של גאון ובלי להיתקע על זה שעות ימים ושבועות!
אם כבר ניסית לבנות דף נחיתה עד היום (לבד או דרך חברת דיגיטל) ולא ממש הלך לך, אז כנראה שעשית משהו לא נכון. נוסחת ה"קסם" לדף נחיתה טוב מורכבת סך הכל מ-3 חלקים פשוטים:
- כותרת יצירת סקרנות
- הצעה מה אני מקבל פה
- טופס להשארת פרטים
נכון, אפשר קצת "לתבל" את הדף עם כותרת משנה, תועלות שכתובות בנקודות קצרות (מה שמכונה "Bullets"), וידאו, קצת תמונות… אבל 3 החלקים שרשמתי פה הם ללא הספק המרכיבים הקריטיים מאחורי כל דף נחיתה חזק. ואם עד היום לא הצלחת, זה אך ורק בגלל שמשהו באחד מהחלקים האלה (או יותר) לא היה בנוי כמו שצריך.
הצעה מגונה (כיצד לבנות הצעה שיווקית חזקה)
הנשק הסודי: איך לבנות "הצעה מגונה" שוברת שוק ככה שלקוחות ירגישו פראיירים להגיד לך 'לא' גם אם אתה יותר יקר מכולם!
אז, איך תגרום ללקוחות לבחור דווקא בך בלי לחשוב פעמיים בזמן שמבחינתם אתה "סתם" עוד נותן שירותים ויש עוד מלא כמוך?!
כמו שאתה יודע טוב מאוד, אתה לא לבד בשוק שלך.
יש לך מתחרים שגם הם רוצים לזכות בליבו של הלקוח. ובאופן לא מפתיע, גם הם מאמינים שהם הכי טובים, הכי מנוסים ויש להם את השירות הכי טוב (מפתיע, אה? אז זהו שלא).
תחשוב רגע על הלקוח שלך, ברגע שמתעוררת אצלו הבעיה ויש לו את הצורך לפתור אותה, הוא ילך ויבדוק את ההצעות בשוק, נכון? הוא יתחיל לבדוק מה כל אחד נותן וכמה זה עולה לו. ומהר מאוד מה הוא יגלה? שכולם נראים, נשמעים ועושים את אותו הדבר!
הצעה מגונה
(כיצד לבנות הצעה שיווקית חזקה)
הנשק הסודי: איך לבנות "הצעה מגונה" שוברת שוק ככה שלקוחות ירגישו פראיירים להגיד לך 'לא' גם אם אתה יותר יקר מכולם!
אז, איך תגרום ללקוחות לבחור דווקא בך בלי לחשוב פעמיים בזמן שמבחינתם אתה "סתם" עוד נותן שירותים ויש עוד מלא כמוך?!
כמו שאתה יודע טוב מאוד, אתה לא לבד בשוק שלך.
יש לך מתחרים שגם הם רוצים לזכות בליבו של הלקוח. ובאופן לא מפתיע, גם הם מאמינים שהם הכי טובים, הכי מנוסים ויש להם את השירות הכי טוב (מפתיע, אה? אז זהו שלא).
תחשוב רגע על הלקוח שלך, ברגע שמתעוררת אצלו הבעיה ויש לו את הצורך לפתור אותה, הוא ילך ויבדוק את ההצעות בשוק, נכון? הוא יתחיל לבדוק מה כל אחד נותן וכמה זה עולה לו. ומהר מאוד מה הוא יגלה? שכולם נראים, נשמעים ועושים את אותו הדבר!